عمومی

حرکت بر روی گوگل و مایکروسافت، این همکاری نیروی کار ابزار دارای درایو و O365 Beat

حرکت بر روی گوگل و مایکروسافت، این همکاری نیروی کار
ابزار دارای درایو و O365 Beat

علی‌رغم اینکه برخی شرکت‌ها از یک موضع قاطع در مورد بازگشت به دفتر با کاهش همه گیری، حداقل ۹۲ میلیون کارمند اداری هنوز از راه دور کار می کنند. برای بیش از نیمی از این نیروی کار، کار از راه دور اکنون یک پیشنهاد دائمی از سوی کارفرمایان است.

اما این فقط کارکنان فناوری نیستند که از این نرمال جدید استفاده می کنند. کل زمینه های شغلی با تغییر به کار از راه دور در حال تغییر است. در پاسخ به فرسودگی شغلی همه‌گیر و انعطاف‌پذیری کار از راه دور، معلمان و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی به طور یکسان به طور دسته جمعی مشاغل خود را ترک می کنند تا نقش های دوردست را ایفا کنند. علاوه بر این، ۲۱ درصد از جویندگان کار شغل فعلی خود را در جستجوی فرصت های کار از راه دور در جاهای دیگر ترک می کنند. واضح است که دفتر خانه فقط برای ماندن نیست. بلکه به اولویت ملی تبدیل شده است.

به لطف مجموعه‌های قدرتمند سرویس‌هایی مانند Google for Work و Office 365، سازمان‌ها در سراسر جهان قادر به انتقال به کنترل از راه دور شدند. راه اندازی یک شبه همانطور که ما دو سال پیش در محل پناه گرفتیم. برای مثال، Google Drive از ۱ میلیارد کاربر قبل از همه‌گیری به تقریباً دوبرابر تا آغاز سال جاری. در همان بازه زمانی، کاربران Office 365 به از ۱۲۰ میلیون به ۳۲۱ میلیون. در حالی که رشد در هر دو سرویس چشمگیر است، اما این سوال مطرح می شود: آیا واقعاً آنها بهترین ابزار برای هر شغل هستند یا اینکه اتکای بیش از حد ما به آنها ما را به گزینه های بهتر کور کرده است؟

کار از راه دور Google for Work و Office 365 را به حد خود رسانده و دوباره به آن باز می گردد. زمانی که این ابزارها به مدیریت اسناد آنلاین، ایمیل و ارتباطات سریع اختصاص داده شدند، مجبور شدند همه اشکال همکاری در محل کار، شرکت در جلسات حضوری، طوفان فکری و ایده‌پردازی را در حوزه مجازی جایگزین کنند. و در حالی که آنها کار بزرگی را انجام می دهند، سازمان ها باید کل فرآیندها را با استفاده از این ابزارها ایجاد کنند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ چیز در این ترکیب گم نمی شود.

هیچ کس بیشتر از تیم های بازاریابی و طراحی این درد را احساس نمی کند. این تیم ها که وظیفه تولید مجموعه گسترده ای از محتوا را هفته به هفته دارند، باید در ارتباط دائمی باشند. برای موفقیت از راه دور، آنها باید راه حل ها را از طریق ترکیبی از تماس های کنفرانس و اسناد مشترک به جای لذت بردن از تجربه ارگانیک – و اغلب موفق تر – از یک جلسه تخته سفید واقعی، طوفان فکری کنند. در حالی که شگفت‌انگیز است که ابزارهایی مانند Drive و Office 365 را می‌توان فراتر از هدف اصلی خود استفاده کرد، اکنون ابزار رقابتی دیگری برای همکاری در محل کار وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارد و اصلاً آن چیزی نیست که انتظار دارید.

اخیراً Canva از Whiteboards به عنوان یک ویژگی طوفان فکری جدید، و این ابزار همکاری در محل کار است که همه ما منتظر آن بوده ایم. در حالی که ابزارهای تخته سفید زیادی مانند Figjam برای Figma یا Miro وجود دارد (که اکنون در Google for Work در دسترس است)، ابزار تخته سفید Canva باید آنها را – و همچنین گوگل و مایکروسافت – در چکمه های خود داشته باشد.

Canva به عنوان یک ابزار طراحی DIY با ماموریت توانمندسازی غیرطراحانی که امیدوارند با تقاضای بسیار زیاد برای محتوای بصری که امروزه وجود دارد اما در طول سال ها، Canva این ماموریت را به طور قابل توجهی توسعه داده است. فراتر از توانمندسازی غیرطراحان با راه‌حل‌های محتوای DIY، این سازمان بر راه‌اندازی محصولاتی برای توانمندسازی مکان‌های کاری مدرن که به دنبال رشد در اقتصاد بصری امروزی هستند، متمرکز است. Canva Whiteboards دقیقاً این کار را انجام می دهد.

برخلاف Google for Work و Office 365، مجموعه ابزار جدید Canva فضای بی نهایتی را برای همکاری ارائه می دهد. روش‌های سنتی برای همکاری مجازی مستلزم چرخاندن اسناد جدید (سازماندهی شده از طریق یک فرآیند مشخص یا تصادفی)، پرش به یک کنفرانس تلفنی، و یادداشت‌های سخت برای اطمینان از مستند بودن همه ایده‌ها است. اما Canva Whiteboards این روایت را تغییر می دهد.

تیم‌ها می‌توانند از میان بی‌شمار الگوهای تخته سفید به‌عنوان آغازگر فکری، مانند تابلوهای Kanban، نمودارهای جریان، تجزیه و تحلیل SWOT و غیره انتخاب کنند. از طرف دیگر، آنها می توانند تخته های سفید خالی را برای کار در داخل راه اندازی کنند. از طریق استفاده از یادداشت‌های چسبنده، کاربران می‌توانند در زمان واقعی به تخته سفید اضافه کنند، وظایف را از طریق اشاره‌ها تعیین کنند، همه نظرات را به هم تیمی‌ها متصل کنند (عکس هم تیمی در کنار هر نظری که می‌نویسند نشان داده می‌شود)، و نظرات کد رنگی را برای بهتر کردن نظرات انجام دهند. سازماندهی اطلاعات در هر زمان، کاربران می توانند جلسه طوفان فکری خود را به اسناد و پروژه های دیگر در Canva متصل کنند و یک اکوسیستم بسیار سازمان یافته و قابل مدیریت از ایده ها ایجاد کنند.

چشم‌گیرترین ویژگی Canva Whiteboards این است که چگونه می‌تواند تیم‌های بازاریابی و طراحی را به روش‌هایی که ما نکرده‌ایم توانمند کند. از زمان شروع همه گیری دیده شده است. به لطف یک پایگاه داده به راحتی قابل جستجو از هزاران تصویر و الگو، غیر طراحان بهتر می توانند ایده های خود را به همتایان طراحی خود بیان کنند. در میانه راه پروژه، هر کسی که به کار اختصاص داده می شود می تواند یک تخته سفید بچرخاند و راه حل های یک مشکل طراحی را مورد بحث قرار دهد، که سپس می تواند بلافاصله در خود طرح پیاده سازی شود. علاوه بر این، می‌توان کل تقویم‌های محتوا را در این ابزار ایجاد کرد، که سپس می‌توان آن‌ها را به قالب‌ها، الهام‌بخش طراحی و پروژه‌های نهایی پیوند داد.

در حالی که Google for Work و Office 365 کارهای زیادی در اختیار دارند، همکاری بلادرنگ و طوفان فکری در این ابزارها باعث شده است هرگز به اندازه استفاده از تخته وایت برد مفید نبوده است. برای نشان دادن ارزش چنین مبلمان اداری بدقواره و به ظاهر قدیمی، یک تغییر به سمت کار از راه دور لازم بود. پس از دو سال کار از راه دور، Canva Whiteboards مشکل را حل کرده است – و آخرین دلیل را برای رفتن به دفتر با آن در نظر گرفته است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی