خبر

یک چالش جدی در بازار رمز ارزها

یک چالش جدی در بازار رمز ارزها

377763 163 - یک چالش جدی در بازار رمز ارزها

اقتصاد۲۴– در سقوط قیمتی ماه ژوئن، ریزش بیش از حد قیمت‌ها باعث شد تا سپرده گذاران تقاضای وجوه خود را به شدت افزایش دهند ولی ریزش شدید قیمت‌ها، موجب ورشکستگی شرکت سلسیوس شد.

وکیل شرکت حقوقی کرکلند و الیس در جلسه ورشکستگی شرکت سلسیوس گفت: شرکت پیشنهادات متعددی برای کمک به فرایند بازسازی صندوق دارد.

به گزارش بلومبرگ جاشوا ساسبرگ از شرکت حقوقی کرکلند و الیس در جلسه ورشکستگی روز سه‌شنبه سلسیوس به نمایندگی از شرکت حاضر شد و گفت شرکت در حال بررسی بسته‌های مالی با اشکال و اندازه‌های مختلف است ولی جزئیاتی از پیشنهادات موجود ارائه نکرد.

شرکت سلسیوس یک شرکت وام دهی در حوزه رمز ارزهاست که‌ سپرده های مردم را در ازای پرداخت نرخ مشخصی سود دریافت می‌کرد و به متقاضیان دریافت، وام پرداخت می‌کرد، در سقوط قیمتی ماه ژوئن، ریزش بیش از حد قیمت‌ها باعث شد تا سپرده گذاران تقاضای وجوه خود را به شدت افزایش دهند ولی ریزش شدید قیمت‌ها توانایی پرداخت را مشکل کرده بود و به همین دلیل شرکت نقل و انتقالات خود را متوقف کرد که همین تصمیم یک موج نزولی دیگر در بازار رمز ارزها خصوصا بیت کوین ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید: توقف بیت‌کوین در نیمه کانال ۲۴ هزار دلار


سلسیوس برای بازسازی کسب و کار و یا فروش آن باید نقدینگی بیشتری کسب کند تا از انحلال جلوگیری کند. طبق اسناد دادگاه این شرکت میزان  نقدینگی ماه آگوست را حدود ۶۶.۴ میلیون دلار پیش بینی می‌کند و انتظار دارد نقدینگی در ماه اکتبر منفی شده و به پایان برسد.

این شرکت در هفته آینده با کمیته طلبکاران بدون وثیقه جلسه دارد و سرعت کار را افزایش داده است، انتظار می‌رود جلسه بعدی در یک سپتامبر برگزار شود.

ساسبرگ گفته مجوز فروش بیت کوینی را که در ماه جولای استخراج شده را از قاضی مارتین گلن گرفته ولی مقایسه ارزش بیت کوین‌ها با بدهی شرکت نشان می‌دهد که شرکت برای تسویه بدهی‌های ماه اکتبر کسری زیادی دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی