عمومی

19 صنایع دستی برای ساخت و فروش برای سود در سال 2023

۱۹ صنایع دستی برای ساخت و فروش برای سود در سال ۲۰۲۳

فروش صنایع دستی به صورت آنلاین و حضوری می تواند یک جریان تجاری پرسود باشد زیرا تقاضا برای اقلام خانگی و دست ساز رو به افزایش است. با این حال، تصمیم‌گیری برای ساخت و فروش چه نوع صنایع دستی برای سودآوری، اغلب چالش برانگیز است، زیرا گزینه‌های زیادی در دسترس است و عوامل مختلفی برای بررسی وجود دارد. این مقاله شما را با همه چیزهایی که باید در مورد ساخت صنایع دستی برای فروش برای سود در سال ۲۰۲۳ بدانید آشنا می کند.



بازار صنایع دستی DIY در سال ۲۰۲۳

تقاضا برای صنایع دستی DIY طی سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. بسیاری از صاحبان مشاغل در فروش کالاهای خود از طریق فروشگاه های خود در پلتفرم هایی مانند Etsy یا فروشگاه آنلاین و ارتباط مستقیم با مشتریان در نمایشگاه های صنایع دستی موفق بوده اند. در نتیجه، بسیاری از کسب‌وکارهای صنایع دستی دارای جریان‌های درآمدی دوگانه هستند که در آن به فروش آنلاین و آفلاین می‌پردازند، که به آنها امکان می‌دهد کسب‌وکار خود را توسعه دهند و در کانال‌های مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

 

چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار صنایع دستی باشید

با روش های بسیار زیاد برای فروش صنایع دستی ، سال ۲۰۲۳ زمان بسیار خوبی برای شروع کسب و کار صنایع دستی خود است. برخی از دلایلی که برای راه اندازی کسب و کار صنایع دستی خود انجام دهید عبارتند از:

  1. یک گزینه کسب و کار خلاق: یک کسب و کار صنایع دستی می تواند یک منبع خلاقانه باشد که می توانید در آن به اشتراک بگذارید. هنر شما با مشتریان با توجه به بسیاری از افرادی که به دنبال اضافات منحصر به فرد در خانه های خود هستند، یک تجارت صنایع دستی می تواند راهی عالی برای هدایت خلاقیت شما برای برآورده کردن این تقاضا باشد.
  2. یک منبع درآمد جدید: یک DIY کسب و کار صنایع دستی فرصت خوبی برای کسب درآمد بیشتر در عین خلاقیت است. بسیاری از مشاغل صنایع دستی به عنوان یک شغل جانبی شروع به کار کردند، اما رشد کافی برای اجرای تمام وقت کسب و کار را مشاهده کردند.
  3. تقاضای رو به رشد مشتری: حوزه های تجاری مانند دکوراسیون منزل و دکوراسیون باغ رشد بیشتری داشته اند، و صنایع دستی می تواند راه بسیار خوبی برای پاسخگویی به این تقاضا و به دست آوردن مشتریان جدید در حین ساخت صنایع دستی پرطرفدار باشد.
  4. به دست آورید. مهارت های جدید: اقلام دست ساز به مهارت و ظرافت زیادی و همچنین مدیریت جنبه تجاری همه آن نیاز دارند. راه اندازی کسب و کار صنایع دستی خود به شما امکان می دهد مهارت های فعلی را تقویت کنید و مهارت های جدید را یاد بگیرید و در عین حال درآمد بیشتری کسب کنید.

svg%3E - 19 صنایع دستی برای ساخت و فروش برای سود در سال 2023

 

صنایع دستی سودآور برای ساخت و فروش

با بسیاری از گزینه‌های خلاقانه برای انتخاب، شناسایی سودآورترین صنایع دستی و پروژه‌های DIY ممکن است چالش برانگیز باشد. انواع مختلفی از صنایع دستی و ایده های DIY وجود دارد که به دلیل هزینه های کم منابع می تواند سودآور باشد. برخی از بهترین صنایع دستی برای ساخت عبارتند از:

۱٫ هنر دیواری

هنر دیواری یکی از پرطرفدارترین اقلام دکور خانه است و همان چیزی است که بسیاری در هنگام تزئین خانه خود به دنبال آن هستند. شما می توانید انواع هنرهای دیواری، از نقاشی های ساده گرفته تا هنر دیجیتال و نمایشگرهای سه بعدی پیچیده را ایجاد کنید. با این حال، ممکن است لازم باشد کمی وقت بگذارید تا جایگاه هنری خود را پیدا کنید و بفهمید رقبا چه نوع اقلامی را می فروشند، زیرا این یک فضای محبوب است.

وقتی صحبت از دکوراسیون دیوار به میان می‌آید، باید آن را وارد کنید. صدای خلاقانه و فروش صنایع دستی که دوست دارید بسازید. می‌توانید آموزش‌های صنایع دستی زیادی را به صورت آنلاین برای ایجاد هنر دیواری بیابید که می‌توانید با استفاده از روش‌هایی مانند نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، چاپ دیجیتال و موارد دیگر، فروش آنلاین را شروع کنید.

۲٫ زیور آلات کریسمس

بسیاری از مردم در طول فصل تعطیلات به دنبال ایده های ارزان قیمت برای هدیه هستند و زیور آلات کریسمس قطعاً مناسب این شرایط هستند. این یک کالای هدیه ای است که مشتریان می توانند برای خود یا دیگران بخرند و همیشه یک کالای مورد علاقه فصلی وجود دارد.

شما می توانید دست ساز منحصر به فرد ایجاد کنید. زیور آلات کریسمس که می توانند در نمایشگاه صنایع دستی نمایش داده شوند یا در فروشگاه Etsy شما فروخته شوند. اگر ایده ای مانند این را در نظر دارید، می توانید از موادی مانند شیشه، رنگ و خاک رس برای ایجاد زیور آلات دست ساز و دکور تعطیلات استفاده کنید.

۳٫ صنایع دستی کاغذی

در مورد چیزهای DIY، محصولات کاغذی برای بسیاری گزینه محبوبی هستند. شما می توانید انواع محصولات را با استفاده از کاغذ ایجاد کنید، از جمله گل های کاغذی، اوریگامی یا برچسب های هدیه ساده. شما می توانید از انواع کاغذ برای محصولات خود مانند استوک کارت سنگین یا انواع کاغذ سبک تر برای محصولاتی مانند موبایل کاغذی استفاده کنید. ممکن است لازم باشد بسته به محصولی که می‌خواهید درست کنید، چند نوع کاغذ مختلف را امتحان کنید تا مناسب آن را بیابید.

می‌توانید از آموزش‌های DIY برای ایجاد محصولات کاغذی خود و یادگیری روش‌های مختلف تا کردن استفاده کنید. و برش برای ایجاد محصولات خود. کاردستی‌های کاغذی هدایای عالی می‌سازند و از نظر مواد بسیار ارزان هستند، بنابراین کاردستی آسانی برای شروع کار است که می‌توانید به راحتی آن را بسازید و بفروشید.

۴٫ صنایع دستی دکور خانه با چوب اصلاح شده

برای راه اندازی یک کسب و کار سودآور، می توانید به روندهای فعلی برای شناسایی صنایع دستی پولساز نیز نگاه کنید. به عنوان مثال، یک گزینه محبوب برای بسیاری استفاده از چوب اصلاح شده برای ساخت وسایل تزئینی بوده است. این موارد می‌تواند شامل اقلام بزرگ‌تر، مانند مبلمان، یا اقلام کوچک‌تر، مانند هنر دیواری باشد.

می‌توانید با نگاه کردن به وبلاگ صنایع دستی یا آموزش، ایده‌های صنایع دستی را دریافت کنید تا تشخیص دهید که آیا این یک گزینه عملی است یا خیر. به عنوان مثال، اقلام چوبی همیشه در بین مشتریان محبوب هستند، و اگر بتوانید یک عنصر پایدار برای آنها بیاورید، بهتر است.

۵٫ هنر رزین

نوع دیگری از مواد که بسیاری از آنها برای ساخت بهترین آنها استفاده می کنند. -فروش اقلام دست ساز رزین می باشد. رزین یک ماده مایع چسبناک است که برای ایجاد انواع صنایع دستی استفاده می شود.

به عنوان مثال، می توانید جواهرات رزینی و آثار هنری را با استفاده از مواد ایجاد کنید. بنابراین اگر به دنبال یک ایده کاردستی هستید که به شما امکان می دهد خلاق باشید و از مواد منحصر به فرد برای ساخت و فروش محصولات استفاده کنید، هنر رزین ایده خوبی است.

۶٫ محصولات معطر

شمع ها و سایر اقلام معطر، مانند پخش کننده ها، به طور فزاینده ای در بین مشتریان محبوب شده اند، به خصوص به عنوان یک ایده هدیه. با این حال، اگر به دنبال صنایع دستی آسان برای ساخت و فروش هستید، برای شروع به لوازم نسبتاً ارزانی مانند موم و روغن‌های ضروری نیاز خواهید داشت.

اگر می‌خواهید از مواد ضروری استفاده کنید، می‌توانید ترکیبات عطری خود را ایجاد کنید. روغن ها یا از رایحه های ساده برای محصولات خود استفاده کنید. این نوع محصولات را می توان به صورت آنلاین از طریق فروشگاه Etsy یا در نمایشگاه های صنایع دستی فروخت. علاوه بر این، می توانید شروع به فروش صنایع دستی کنید که مشتریان به دنبال آن هستند، مانند شمع های تزئینی، ذوب های سویا و موم و موارد دیگر، مانند پخش کننده نی. می‌توانید به پروژه‌های DIY برای ساختن شمع‌های منشوری با استفاده از کوزه‌های سنگی و شیشه به‌عنوان نمونه‌ای از آنچه می‌توانید بسازید و بفروشید نگاه کنید.

۷٫ وسایل دکور خانه پایدار

اگر به دنبال ایجاد یک انواع صنایع دستی برای فروش، به دنبال ارائه اقلام دکور خانه پایدار باشید. شما می توانید انواع مختلفی از اقلام را بسازید، اما نکته کلیدی این است که اقلامی را با استفاده از تکنیک ها و موادی که بدون ضایعات یا دایره ای شکل هستند، بسازید و بفروشید.

به‌عنوان مثال، می‌توانید از مواد بازچرخانی برای ایجاد اقلامی مانند زیر لیوانی‌های DIY، زیرلیوانی‌های پالت، کیف‌های حمل و نقل و سایر اقلام واقعاً بی‌نظیر استفاده کنید. همچنین می توانید محصولاتی را با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و ارگانیک توسعه دهید. این نوع محصولات در پلتفرم‌های بازار آنلاین مانند فروشگاه Etsy خودتان، وب‌سایت خودتان و نمایشگاه‌های صنایع دستی محبوب هستند. آنجا. تقاضای زیادی برای پایداری وجود دارد، و صنایع دستی می‌توانند محصولات خوبی برای ارائه در این زمینه باشند.

۸٫ لباس های دست ساز

می توانید فروش اقلام صنایع دستی مانند لباس را نیز در نظر بگیرید. از مهارت های خیاطی خود برای ساختن اقلام دست ساز مانند کیف، تاپ، تی شرت و سایر ایده های DIY برای لباس استفاده کنید.

با استفاده از موادی مانند کتان و پنبه، می توانید صنایع دستی پارچه ای برای فروش ایجاد کنید. به عنوان لباس کودکان و بزرگسالان شما باید روی یک چرخ خیاطی برای ساخت لباس و سایر مواد مانند پارچه، زیپ، دکمه، بست و غیره سرمایه گذاری کنید. اگرچه ممکن است برای به دست آوردن هر چیزی که نیاز دارید نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالایی داشته باشید، پتانسیل واقعی برای ایجاد یک تجارت موفق با این نوع محصولات وجود دارد.

۹٫ قاب‌های عکس

قاب‌های عکس معمولاً صنایع دستی کوچک‌تر و در عین حال سودآور برای ساخت و فروش آنلاین و در نمایشگاه‌های صنایع دستی هستند. قاب عکس را می توان با وسایلی مانند سنگ های شیشه ای، صدف های دریایی، زرق و برق و موارد دیگر تزئین کرد تا منحصر به فرد به نظر برسد. آموزش‌های زیادی برای تزئین قاب‌ها وجود دارد، و می‌توانید از انواع مختلفی مانند چوب، فلز و غیره برای ایجاد قاب‌ها استفاده کنید.

۱۰٫ محصولات حمام

مراقبت از خود به یک موضوع محبوب تبدیل شده است و مواردی که برای هدیه دادن عالی هستند. به عنوان مثال، تولید محصولات حمام مانند بمب حمام DIY، ذوب حمام، و چای وان را می توان به راحتی تهیه کرد و به صورت آنلاین و حضوری در رویدادهایی مانند نمایشگاه صنایع دستی به فروش رساند.

محصولات حمام DIY را می توان با استفاده از آن تهیه کرد. روغن‌های ضروری و سایر مواد طبیعی برای تجربه‌ای دلپذیر که مشتریان مدام به آن سر می‌زنند.

۱۱٫ نگهدارنده حلقه

اگر به دنبال پروژه ای هستید که واقعاً به شما امکان می دهد حیله گر باشید، می توانید اقلامی مانند انگشتر بسازید و بفروشید. دارنده. ساختن این نوع اقلام نسبتاً آسان است، و می‌توانید آموزش‌های زیادی برای شروع پیدا کنید.

در حالی که نگهدارنده‌های حلقه از انواع مختلفی از مواد ساخته می‌شوند، می‌توانید چیزی را در سمت ساده‌تر آزمایش کنید، مانند خاک رس سفید پخته شده در فر و رنگ اکریلیک، برای این نوع پروژه های DIY.

۱۲٫ اقلام بافتنی

وقتی فصل به سمت هوای سرد پیش می رود، مشتریان طبیعتاً به دنبال اقلامی برای گرم نگه داشتن می گردند. اقلام بافتنی مانند روسری، حبوبات، پتو و روکش‌ها همیشه مورد علاقه‌های فصلی هستند که می‌توانید آن‌ها را بسازید و در فروشگاه خودتان بفروشید.

وجود دارد بسیاری از آموزش های اولیه بافتنی برای شروع از طریق وبلاگ ها و یوتیوب موجود است. مواد مورد نیاز برای بافندگی، مانند نخ و سوزن بافندگی، به راحتی پیدا می شوند، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به کار کرده و محصولاتی را برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید.

۱۳٫ جواهرات دست ساز

جواهرات دست ساز همیشه یکی از انتخاب های محبوب مشتریان است و گزینه های ساخت این نوع اقلام بی پایان است. می‌توانید از سنگ‌های قیمتی یا نیمه قیمتی، کریستال‌ها، فلزات، رزین، خاک رس پلیمری و بسیاری از انواع دیگر مواد برای ایجاد قطعات واقعاً ویژه‌ای که مشتریان برای همیشه گران‌بها هستند، استفاده کنید.

اگر می‌خواهید جواهرات بسازید. فروش آنلاین و در نمایشگاه‌های صنایع دستی، می‌توانید روی یک نوع کالا تمرکز کنید، مانند گوشواره، یا اقلام مختلفی مانند گردن‌بند و انگشتر را برای گسترش محصول خود ارائه دهید.

 

صنایع دستی محبوب بیشتر برای ساخت و فروش برای سود

اگر شما هنوز مطمئن نیستید که می خواهید چه چیزی بسازید و بفروشید، بسیاری از ایده های صنایع دستی DIY دیگر وجود دارد که می تواند گزینه خوبی برای یک تجارت کوچک باشد. ما صنایع دستی محبوب دیگری را که می‌توانید برای فروش در پلتفرم‌هایی مانند Etsy یا در رویدادهای صنایع دستی بسازید، بررسی خواهیم کرد.

۱۴٫ سفال

وقتی صحبت از گل می شود، انواع مختلفی از اقلام وجود دارد که می توانید بسازید، بنابراین امکانات واقعا بی پایان است. به عنوان مثال، با استفاده از انواع مختلف خاک رس، کسب و کار صنایع دستی شما می تواند شامل محصولاتی مانند گلدان، ظروف ریزه کاری، جا انگشتر، لیوان و کاسه، در میان گزینه های دیگر باشد.

تجارت های موفق بسیاری وجود دارند که محصولات سفال را ارائه می دهند. و ماهیت منحصر به فرد این صنایع دستی به این معنی است که هر مورد ایجاد شده در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود، که مشتریان واقعاً از آن استقبال می کنند.

۱۵٫ مربا، ژله و کنسرو

غذا همیشه چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند، به خصوص اگر یک کالای خانگی خوشمزه باشد. در حالی که ممکن است ارائه تعداد زیادی محصولات غذایی امکان پذیر نباشد، برخی از آن ها مانند مربا، ژله و کنسرو می توانند برای فروش آنلاین در Etsy و در نمایشگاه های مواد غذایی و صنایع دستی مناسب باشند. علاوه بر این، طعم‌های کلاسیک و تجربی زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید، و همانطور که دستور پخت خود را کامل می‌کنید، شاهد رشد کسب‌وکارتان خواهید بود.

برای هدیه دادن در تعطیلات، می‌توانید مانع‌های ویژه‌ای برای هدیه ایجاد کنید و مخلوط کنید. -مجموعه‌ها را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که مشتریان بتوانند انواع مختلفی از محصولات را خریداری کنند که می‌تواند ارزش بیشتری را اضافه کند.

۱۶٫ آهن ربا

اگر می خواهید با اقلام کوچکتری شروع کنید که سودآور هستند و شروع به کار با آنها آسان است، آهن ربا می تواند انتخاب خوبی باشد. با آهن‌ربا، می‌توانید در حین رشد کسب‌وکارتان، به سرعت بزرگ‌تر شوید و انواع مختلفی از سبک‌ها و انتخاب‌های هنری را امتحان کنید.

به‌عنوان مثال، می‌توانید آموزش‌هایی برای ساخت انواع جالب آهن‌ربا، مانند آهن‌رباهای سنگریزه‌ای شیشه‌ای، بیابید. استفاده از لوازم آسان مانند تفنگ چسب حرارتی و کاغذ طرح دار برای ایجاد محصول. علاوه بر این، آهن‌رباهایی با مناسبت‌های جشن، جشن‌ها و مناطق محلی همیشه یک ایده هدیه عالی هستند که مشتریان از آن استقبال می‌کنند.

۱۷٫ دفترچه ها و ژورنال های دست ساز

بسیاری از افراد به دنبال هدایا و هدایای متفکرانه و همچنین اقلام منحصر به فردی برای خود هستند. یکی از گزینه‌های منحصربفرد برای فروشگاه Etsy شما، ارائه اقلامی مانند دفترچه‌ها و مجلات دست‌ساز است.

برای ساختن دفترچه‌ها و مجلات خودتان، می‌توانید از تکنیک‌های ساده صحافی برای ایجاد دفترچه یادداشت و طراحی جلدهای خود با استفاده از آن استفاده کنید. رنگ و سایر مواد. همچنین می‌توانید نوت‌بوک‌هایی با آثار هنری دیجیتال و طراحی ارائه دهید تا چرخش خود را اضافه کنید و محصولات هیجان‌انگیزی برای مشتریان ایجاد کنید

۱۸٫ کارت تبریک

همیشه تقاضا برای کارت های تبریک غیر معمول و منحصر به فرد برای مناسبت های مختلف وجود دارد. اگر به دنبال یک ایده کاردستی هستید که هنر و نوشتن را با هم ترکیب کند، کارت‌های تبریک می‌توانند مناسب باشند. شروع کارت تبریک آسان است زیرا می‌توانید با استفاده از برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و ایندیزاین آن‌ها را بسازید.

می‌توانید از طریق فروشگاه و وب‌سایت Etsy خود، کارت‌های تبریک را دانلود کنید و به مشتریان اجازه دانلود و چاپ کارت‌ها را بدهید. خودشان همچنین می‌توانید کارت‌های فیزیکی را ارائه دهید که مشتریان می‌توانند سفارش دهند و در خانه یا مستقیماً به عزیزانشان تحویل داده باشند.

۱۹٫ لوازم جانبی حیوانات خانگی

لوازم دست ساز حیوانات خانگی مانند یقه، ژاکت و سایر اقلام بامزه برای دوستان پشمالو می تواند یک تجارت صنایع دستی عالی باشد. و فقط چیزی که ممکن است به دنبال آن باشید. صاحبان حیوانات خانگی همیشه به دنبال اقلام غیرمعمول و شایان ستایش برای حیوانات خانگی خود هستند، بنابراین مطمئناً می تواند یک گزینه پرسود در تمام طول سال باشد.

علاوه بر این، لوازم جانبی حیوانات خانگی نیز ایده خوبی برای هدیه دادن به تعطیلات هستند، بنابراین موارد بیشتری نیز وجود خواهد داشت. تقاضا برای این نوع اقلام در طول فصل تعطیلات.

 

ساده ترین صنایع دستی برای ساخت کدامند و بفروشید؟

کاردستی های آسان زیادی برای ساخت و فروش آنلاین و نمایشگاه های صنایع دستی وجود دارد. برخی از بهترین و ساده ترین صنایع دستی گل های کاغذی هستند. ساخت و فروش گل های کاغذی آسان است زیرا به مواد گران قیمت نیاز ندارند و منابع زیادی برای یادگیری نحوه ساخت آنها وجود دارد. علاوه بر این، ایده‌های DIY زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای یادگیری نحوه ساخت گل‌های کاغذی استفاده کنید و به انواع دیگر هنر و دکوراسیون کاغذی گسترش دهید.

سودآورترین صنایع دستی برای فروش کدامند؟ به مواد گران قیمتی نیاز دارید که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید. صنایع دستی مرتبط با پارچه، مانند بافندگی، می تواند برای بسیاری از صاحبان مشاغل سودآور باشد. این به این دلیل است که لوازم مورد نیاز برای شروع بافندگی ارزان هستند و بسیاری می توانند به سرعت بافتن را یاد بگیرند. و هر چه بافنده باتجربه‌تر باشید، سریع‌تر می‌توانید اقلام بسازید.

بهترین مکان‌ها برای فروش صنایع دستی کجا هستند. آنلاین؟

بهترین مکان‌ها برای فروش آنلاین صنایع دستی، بازارهای آنلاین مانند Etsy و فروشگاه آنلاین شما هستند.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: مقالات پرطرفدار
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی