عمومی

جف بزوس، اپرا وینفری و ساینس موافقند: شما ممکن است برای شروع یک کسب و کار موفق خیلی جوان باشد، اما علم می گوید هرگز نمی توانید خیلی پیر باشید

جف بزوس، اپرا وینفری و ساینس موافقند: شما
ممکن است برای شروع یک کسب و کار موفق خیلی جوان باشد، اما علم
می گوید هرگز نمی توانید خیلی پیر باشید

“بنیانگذار استارتاپ بسیار موفق” فکر کنید و احتمالاً ذهن شما به سمت مظنونین معمولی می رود. مانند استیو جابز. یا بیل گیتس یا بهترین دوست من ریچارد برانسون. (تعجب می کنم که آیا این احساس متقابل است؟) یا شاید چهار Ks: کیم، کایلی، خلو، و کندال.

جوانان به وضوح مزایای خود را دارد.

اما نه همیشه. برای مثال (h/t به جان ارلیچمن):

مسلماً، فهرست بالا می‌تواند نمونه‌ای از تعصب بازمانده به نظر برسد، تمرکز بر افراد یا چیزهایی که «زنده‌مانده‌اند» و در عین حال نادیده گرفتن آن‌هایی که زنده مانده‌اند، صرفاً به این دلیل که نیستند. قابل مشاهده است.

اما این مورد وجود دارد: A مطالعه ای که توسط اداره سرشماری انجام شد و دو استاد MIT نشان داد که موفق ترین کارآفرینان معمولاً میانسال هستند — حتی در بخش فناوری .

محققان فهرستی از ۲٫۷ میلیون بنیانگذار شرکت را که حداقل یک کارمند را بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ استخدام کرده‌اند جمع‌آوری کردند و دریافتند که میانگین موسس استارت‌آپ وقتی موفق‌ترین شرکت‌های فناوری را تأسیس کردند، ۴۵ سال داشت. به طور کلی، یک کارآفرین ۵۰ ساله تقریباً دو برابر بیشتر از یک فرد ۳۰ ساله احتمال دارد که یک شرکت بسیار موفق راه اندازی کند. (یا، برای این موضوع، یک %D8%AF%D8%B1%200.1%20%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%20%D9%87%D9%85%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%AF.<%20/p>

به عنوان محققان می نویسند:

سن دارد… تأثیر مثبتی بر موفقیت ذهنی، اندازه شرکت، و موفقیت مالی دارد.

توسعه یک استراتژی محکم زمانی که تجربه شما محدود است وقتی تجربه شما محدود است، اجرای خوب کار سختی است. زمانی که تجربه شما محدود است، گرفتن تعداد بی پایانی از تصمیمات تاکتیکی مورد نیاز برای ایجاد یک کسب و کار سخت است.

و واقعاً سخت است مهارت های رهبری برای تبدیل مجموعه ای از افراد به یک تیم واقعی در زمانی که تجربه شما محدود است را داشته باشید.

در بسیاری از زمینه های زندگی ( سلام، رفلکس و متابولیسم و ​​تناسب اندام!) سن چیزی است که باید بر آن غلبه کنید.

اما برای کارآفرینان، سن یک مزیت رقابتی است.

مثال‌های فراوان و تحقیقات بسیار زیادی این را می‌گوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی