خبر

بیش از چهار هزار واحد راکد صنعتی در دولت سیزدهم احیا شد

بیش از چهار هزار واحد راکد صنعتی در دولت سیزدهم احیا
شد

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی روز شنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه صنعتی و واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، نوسازی و بازسازی صنایع را از سیاست ها و اهداف مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: اعتقاد داریم بخشی از زیر ساخت های صنعتی در راستای افزایش بهره وری و سرمایه گذاری نیاز به نوسازی مجدد دارند تا به چرخه برگردند؛ زیرا این کار نه تنها به تولید رونق بیشتر می بخشد بلکه کاهش مصرف انرژی و آلایندگی ها را در بر دارد که ۲ چالش مهم و تاثیرگذار کشوری است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه از بهره‌برداری ۵۹۷ پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی کشور در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار پروژه برای ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی کشور تعریف شده که در این ایام، ۵۹۷ مورد آنها به بهره‌داری رسید.

وی همچنین گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۲۲۸ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی کشور به بهره‌برداری رسید.

مقیمی همچنین از احیای حدود ۸۶ واحد صنعتی راکد خبر داد که در ایام دهه فجر مجددا به مدار تولید برگشته اند و گفت: یکی از این واحدها پروفیل مانا سیروان شهرک صنعتی فرمان کرمانشاه با اشتغالزایی ۳۵ نفر اشتغال است؛ که امروز به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از افزایش ظرفیت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در سطح کشور خبر داد و گفت: ۴۰ واحد صنعتی از این واحدها متعلق به استان کرمانشاه است.

مقیمی در پایان در خصوص سرمایه گذاری و کمک به زیرساخت‌های شهرک های صنعتی استان کرمانشاه نیز گفت: این سازمان در سفر رییس جمهور به استان هر آنچه که تعهد کرده عملیاتی می کند و متناسب با تامین مالی استان ۳۰ به ۷۰ در زیر ساخت ها سرمایه گذاری خواهد کرد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی