خبر

جزئیات فروش بدون قرعه‌کشی سایپا

جزئیات فروش بدون قرعه‌کشی سایپا

373097 135 - جزئیات فروش بدون قرعه‌کشی سایپا

اقتصاد۲۴– سامانه فروش محصولات سایپا وارد مرحله جدیدی شد. از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۹ مرداد کوییک دنده‌ای و کوییک دنده‌ای R برای دومین بار در یک ماه اخیر و تحت عنوان طرح فروش بدون قرعه‌کشی عرضه شدند.

بخش خوب ماجرا خلاص شدن از شر قرعه‌کشی به‌شمار می‌رود و متقاضیان کوییک دنده‌ای و کوییک دنده‌ای R می‌توانند این دو محصول را تقریبا ۴۰ میلیون زیر قیمت بازار بخرند، اما فراموش نکنیم هر دو مدل جزو خودرو‌های کم‌تقاضای بازار هستند.

طوری که خرید آن‌ها از کارخانه و فروششان در بازار آزاد کمتر از ۲۵ درصد سود دارد. درحالی که همین رقم برای تیبا و ساینا دنده‌ای نزدیک ۷۰ درصد و برای پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا تیپ یک که ایرانخودرو عرضه می‌کند، تقریبا ۱۰۰ درصد برآورد می‌شود.

۱- سامانه فروش محصولات سایپا از روز یکشنبه ۹ مرداد پذیرای متقاضیان دریافت کوییک و کوییک R بود. خودرو‌هایی که بدون قرعه‌کشی و با قیمت قطعی پیش‌فروش می‌شوند و در این مرحله خبری از تحویل خودرو به‌قیمت روز و قیمت علی‌الحساب نیست.

متقاضیان دریافت کوییک معمولی بعد ثبت‌نام باید ۱۶۸ میلیون و ۷۴ هزار تومان به‌حساب سایپا واریز کنند و این رقم برای آن‌هایی که خواستار دریافت کوییک R هستند، ۱۷۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان اعلام شده است. علاوه بر اینکه می‌شود بدون قرعه‌کشی کوییک و کوییک R را در این مرحله از پیش‌فروش سایپا خرید، این دو محصول تقریبا ۴۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار آزاد عرضه شدند.

همزمان با پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی سایپا، روز یکشنبه ۹ مرداد قیمت کوییک معمولی در بازار آزاد ۲۰۷ میلیون تومان بود و کوییک R صفرکیلومتر ۲۱۷ میلیون تومان دست به دست می‌شد.

منبع: فرارو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی