عمومی

SBA 200000مین فارغ التحصیل چکمه برای تجارت را جشن می گیرد برنامه کارآفرینی برای جانبازان

SBA 200000مین فارغ التحصیل چکمه برای تجارت را جشن می گیرد
برنامه کارآفرینی برای جانبازان

ایزابل گوزمن، مدیر SBA، اهمیت برنامه B2B را در توانمندسازی کهنه‌سربازان در حال گذار به زندگی غیرنظامی، به‌ویژه در پس‌زمینه افزایش برنامه‌های تجاری جدید تحت دولت پرزیدنت بایدن، برجسته کرد. گوزمن اظهار داشت: «برنامه Boots to Business به منظور فراهم کردن مقدمه‌ای با اصول کسب‌وکار به اعضای خدمات در حال انتقال، کهنه‌سربازان و همسران نظامی راه‌اندازی شده است تا به آنها کمک کند تا با استفاده از منابع کامل SBA با موفقیت از خدمات به راه‌اندازی جهش کنند». /p>

Boots to Business: Bridging Military Service and Entrepreneurship

ابتکار B2B، یک سنگ بنای برنامه کمک های انتقالی وزارت دفاع (TAP)، برای معرفی اعضای خدماتی در حال انتقال، کهنه سربازان و همسران نظامی با اصول تجارت طراحی شده است. این برنامه گسترش یافته است و شامل Boots to Business Reboot (B2BR) می شود، که همان برنامه درسی ارزشمند را به جانبازان هر دوره، اعضای گارد ملی و ذخیره، و همسران نظامی خارج از محیط نصب نظامی ارائه می دهد.

با وجود چالش هایی مانند هوای شدید زمستان، تعهد جامعه نظامی به پیشبرد آموزش کارآفرینی مشهود است. میچل فیتزپاتریک، یک مربی B2B، انعطاف پذیری و سازگاری جانبازان و همسران نظامی را که در شرایط سخت برای شرکت در این دوره شهامت داشتند، تمجید کرد. فیتزپاتریک خاطرنشان کرد: «اینها ویژگی هایی است که آنها را در دنیای تجارت متمایز می کند.

<یک سفر مستمر یادگیری و رشد

برنامه B2B چالش های بی شماری را که شرکت کنندگان با آن روبرو هستند، از جابجایی تا ثبات مالی، تصدیق می کند. این بر پشتیبانی مداوم از طریق مرکز توسعه کسب و کار کهنه‌کاران (VBOC) و شبکه منابع گسترده SBA تأکید دارد. پیام فیتزپاتریک به دانش آموزان واضح است: «شما تنها نیستید. چه به فکر مالکیت کسب‌وکار باشید یا به دنبال رشد یک کسب‌وکار موجود باشید، منابعی برای کمک به شما در دسترس هستند.”< /p>

علاوه بر برنامه B2B، SBA با ۳۰۰۰ امین فارغ التحصیل آمادگی درآمدی Boots to Business (B2B RR) نقطه عطف دیگری را جشن گرفت. دوره آموزشی در نوامبر ۲۰۲۳٫ ارائه شده توسط دانشگاه ایالتی می سی سی پی، این دوره شش هفته ای بر ایجاد یک طرح کسب و کار از طریق بحث های مجازی تعاملی، کمک به کهنه سربازان، اعضای خدمات و همسران نظامی در پیشبرد جاه طلبی های کارآفرینی خود تمرکز دارد.

شانون آریک. ، یک فارغ التحصیل B2B RR، تأثیر این برنامه را در سفر تجاری خود به اشتراک گذاشت. ارتش به من ارزش آموزش قوی را آموخت. او گفت که Boots to Business Revenue Readiness من را با دانش ایجاد و حفظ یک کسب و کار موفق مجهز کرد.

نگاه به آینده

با بیش از ۱۲۰۰ کلاس راه اندازی مجدد B2B و B2B که در سال مالی ۲۰۲۳ برگزار شد، چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی، برنامه درسی این برنامه به روز شده است تا شامل شود. ماژول های جدید، تمرین ها و موارد دیگر. این دوره‌ها که از طریق دفاتر منطقه SBA، شرکای منابع و شرکای کمک مالی قابل دسترسی هستند، یک ابزار جامع برای کارآفرینان نظامی ارائه می‌دهند.

به عنوان SBA به حمایت از روحیه کارآفرینی کهنه‌سربازان کشور ادامه می‌دهد، موفقیت برنامه‌هایی مانند Boots to Business و Boots to Business Revenue Readiness سهم ارزشمند کارآفرینان مرتبط با ارتش را در اقتصاد ایالات متحده و اکوسیستم کارآفرینی گسترده‌تر نشان می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Boots to Business و مشاهده برنامه دوره فعلی، از وب سایت SBA به نشانی sba.my.site.com دیدن کنید.

تصویر: SBA


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی