عمومیمقالات

جرقه زدن رویاهای بازنشستگی زودهنگام: راهنمایی برای آتش

جرقه زدن رویاهای بازنشستگی زودهنگام: راهنمایی برای
آتش

آیا از برنامه سنتی بازنشستگی که تا زمانی که نتوانید کار کنید خسته شده اید؟ FIRE را وارد کنید، “استقلال مالی، زودتر بازنشسته شوید! این مانند بازنشستگی است، اما به طور قابل توجهی بهتر است.

FIRE در سال های اخیر به عنوان یک فلسفه مالی شخصی مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که FIRE ممکن است یک انحراف اساسی از برنامه ریزی سنتی بازنشستگی به نظر برسد، در واقع یک برنامه ساختاریافته برای دستیابی به استقلال مالی و بازنشستگی پیش از موعد. با این حال، برداشت های نادرست و انتقادات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در این قسمت از سریال rich & REGULAR، جولین و کیرستن ساندرز مجریان برنامه به برخی از رایج‌ترین سؤالات می‌پردازند، مانند اینکه FIRE چه کسی سود می‌برد و آیا پایدار است یا خیر.

یک تصور غلط رایج این است که FIRE فقط برای کسانی جذاب است که نمی خواهند کار کنند. با این حال، کسانی که FIRE را دنبال می‌کنند ممکن است در عوض به دنبال تعادل بین کار و زندگی باشند، زندگی عمدی و مینیمالیسم، چیزهایی که در پی کووید-۱۹ اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، زیرا کارگران می‌پرسند می‌خواهند وقت خود را چگونه بگذرانند و اولویت‌هایشان چیست.

در نهایت، FIRE فرصتی را برای داشتن بهترین‌های هر دو جهان ارائه می‌کند: توانایی جمع‌آوری درآمد و در عین حال داشتن زمان و انرژی پیگیری علایق. خواه بازنشستگی زودهنگام باشد یا صرفاً آزادی انتخاب چه زمانی و چگونه بازنشستگی، FIRE می تواند ابزار قدرتمندی برای دستیابی به استقلال مالی باشد. همانطور که کیرستن می گوید، “مثل این است که کیک خود را داشته باشید و آن را هم بخورید!”

پس چرا به آن ضربه نمی زنی؟ چه کسی می داند—ممکن است در ۴۰ سالگی بازنشسته شوید و بهترین زندگی خود را داشته باشید.

اشاره‌ها: 

بیشتر بیاموزید در richandregular.com< /a>، خرید خرید کردن: برنده بازی ثروت با راه رفتن توسط Kiersten و Julien Saunders و در اینستاگرام دنبال کنید @richandregular. با اشتراک گذاری و رتبه بندی rich & Regular آن را با پنج ستاره در پادکست های اپل پشتیبانی کنید. پادکست ویدیویی آنها را بررسی کنید خرید کردن در YouTube.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=150&d=mp&r=g - جرقه زدن رویاهای بازنشستگی زودهنگام: راهنمایی برای
آتش

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=150&d=mp&r=g - جرقه زدن رویاهای بازنشستگی زودهنگام: راهنمایی برای
آتش

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی