خبر

جدیدترین قیمت آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران

جدیدترین قیمت آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران

417307 922 - جدیدترین قیمت آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران

اقتصاد۲۴- اگر قصد خرید آپارتمانی نوساز در محل میدان‌ولیعصر دارید، میتوانید واحدی ۸۳ متری با ۱ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در میدان‌انقلاب با متراژ ۳۰۰ متر و ۴ اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن این واحد، قیمتی بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان دارد.
واحد آپارتمانی ۱۴۱ متری در محله فاطمی با ۳ اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن این واحد، در روز‌های گذشته معادل ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز‌های گذشته بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محدوده بلوار کشاورز را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، واحدی نوساز با متراژ ۱۱۵ متر و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۳ خوابه در محله سهروردی با متراژ ۱۸۵ متر با توجه به نوساز بودن این واحد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۳۸ متری در محله امیرآباد با توجه به نوساز بودن این واحد و داشتن ۳ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان دارد.

417309 928 - جدیدترین قیمت آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران

همچنین ارزش واحد آپارتمانی نوساز در محله یوسف‌آباد با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی