عمومی

جایزه تونی هسیه برای دومین سال خود بازمی گردد. اینجاست چه چیزی میخواهید بدانید

جایزه تونی هسیه برای دومین سال خود بازمی گردد. اینجاست
چه چیزی میخواهید بدانید

جایزه تونی هسیه، به نام مدیر عامل فقید Zappos، برای دومین سال بازمی گردد. با هدف یادبود میراث Hsieh، این شرکت به دنبال شناسایی کارآفرینان مبتکری است که اختراع مجدد محل کار.

پس از اینکه هسیه در نوامبر ۲۰۲۰ در تنها ۴۶- درگذشت چند ساله، گروهی از دوستان و همکارانش برنامه جایزه را به نام او ایجاد کردند. علاوه بر رایج کردن مفهوم “ارائه شادی” و خدمات جدید به مشتریان تکنیک‌ها، هسیه به دلیل استفاده از هولاکراسی ساختار مدیریت، یا یک سیستم غیرمتمرکز که ورودی کارکنان را تشویق می کند و از عناوین شغلی و استانداردهای سنتی محل کار سلسله مراتبی چشم پوشی می کند.

این جایزه به کسانی قدردانی می‌کند که از تکنیک‌های نوآورانه در جهت افزایش تجربه کار و کارمند و باز کردن پتانسیل کامل یک فرد استفاده می‌کنند.

“ما به دنبال تغییراتی هستیم که روش های سنتی مدیریت افراد و از این طریق دستاوردهایی که منجر به بهره وری می شود را به چالش می کشند. میشل ون رویون، مدیر اجرایی جایزه تونی هسیه، می‌گوید: «مشارکت، کیفیت کلی زندگی، در نهایت می‌تواند روش کار همه ما را تغییر دهد و به نوعی دیدگاه و درک را در مورد اینکه یک محل کار می‌تواند باشد، تغییر دهد.

این برنامه از سه سوال تشکیل شده است که از کارآفرینان دعوت می کند تا شیوه ها یا نوآوری های جدید را در فرهنگ محل کار خود به اشتراک بگذارند. هیچ محدودیتی برای متقاضی وجود ندارد، به این معنی که هر کسی که علاقه مند است تشویق می شود که درخواست دهد.

گروهی متشکل از هشت داوطلب، که ترکیبی از رهبران در فضای استعداد و توسعه، برنامه ها را قضاوت خواهند کرد.

برنده جایزه بلیط کنفرانس سالانه TED را دریافت می کند که ارزش آن ۱۵۰۰۰ دلار است، همراه با فرصت هایی برای ایجاد شبکه و ایجاد مشارکت برندگان سال گذشته شامل سه شرکت بودند: گروه ET، یک شرکت فناوری در کانادا، JA Worldwide، یک سازمان غیردولتی مستقر در بوستون که به کارآفرینان جوان خدمات می‌دهد و Mountain View، یک شرکت سرمایه‌گذاری املاک و توسعه املاک خصوصی در مصر. این سه نفر به‌خاطر مدل‌های کاری نوآورانه‌شان، که هر چیزی از هولاکراسی گرفته تا تمرکززدایی و حتی دستمزدهای تعیین‌شده را در بر می‌گرفت، مورد تحسین قرار گرفتند.

ون رویون می‌گوید که داوران قصد دارند امسال یکی از برندگان را معرفی کنند، مگر اینکه سناریویی وجود داشته باشد که در آن یک تماس بسیار نزدیک باشد. طبق گفته ون رویون، سال گذشته تقریباً ۱۰۰ متقاضی وجود داشت.

او اضافه می کند که آنها به دنبال متقاضیانی هستند که “مثل چهار دقیقه مایل را به گونه ای می دوند که دیگران بتوانند از آن بیاموزند. ، بهبود و تکرار کنید.” برنامه جایزه قصد دارد برنده را ارتقا دهد و استراتژی‌های برنده را به اشتراک بگذارد تا رهبران، سازمان‌ها و کارآفرینان دیگر بتوانند به گونه‌ای الهام بگیرند که در نهایت “میراث تونی و آنچه او برای آن ایستاده است را به هم پیوند دهد و ادامه دهد.”

این رایگان است برای درخواست. درخواست ها تا ۹ سپتامبر می باشد و برنده یک ماه بعد اعلام می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی