عمومی

توییتر آبی بازگشت – در اینجا نحوه دریافت آن آمده است

توییتر آبی بازگشت – در اینجا نحوه دریافت آن آمده است

تویتر اخیراً نشان‌های توئیتر ثبت‌نام آبی در iOS و وب، که به مشترکین امکان دسترسی به ویژگی‌های انحصاری مانند ویرایش توییت، آپلود ویدیوی ۱۰۸۰p و حالت خواننده را می‌دهد.



تویتر آبی بازگشت – در اینجا نحوه دریافت آن آمده است

مشترکین توییتر آبی نیز دریافت می کنند یک علامت آبی در نمایه‌های آنها، اگرچه همه این مزایا قبل از فعال شدن مشمول یک سیستم بررسی هستند. سیستم بازبینی تضمین می‌کند که همه الزامات برای جلوگیری از جعل هویت رعایت می‌شوند، زیرا حساب‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند بدون بازپرداخت به حالت تعلیق در می‌آیند.

How to Get Twitter Blue - توییتر آبی بازگشت - در اینجا نحوه دریافت آن آمده است

چگونه توییتر آبی را دریافت کنیم

برای اشتراک در وب، امضا کنید از طریق مرورگر خود وارد توییتر شوید و از گزینه های سمت چپ «بیشتر» را انتخاب کنید. سپس یک گزینه برای Twitter Blue ظاهر می شود، روی آن کلیک کنید و سپس دکمه “Subscribe” را کلیک کنید. سپس از شما خواسته می شود که شماره تلفن خود را تأیید کنید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، و در نهایت، باید پرداخت اشتراک خود را تأیید کنید.

برای اشتراک در iOS، تویتر آبی باید در منوی نمایه باشد، که شما را به دکمه “اشتراک” می برد. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، از شما خواسته می‌شود شماره تلفن خود را تأیید کنید، و از آنجا دستورالعمل‌های خرید درون‌برنامه‌ای را برای تکمیل اشتراک دنبال می‌کنید.

پس از ثبت‌نام در یک پلتفرم، مشترکین این کار را انجام خواهند داد. به Twitter Blue در همه پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده، از جمله iOS، Android، و وب دسترسی داشته باشید.

هر مشترک Twitter آبی موجود می‌تواند اشتراک خود را با قیمت جدید ارتقا، لغو یا تمدید خودکار کند. در ایالات متحده، Twitter Blue در وب ماهانه ۸ دلار و در iOS ماهانه ۱۱ دلار هزینه دارد.

Checkmarks جایگزین توییتر بلو

تویتر نیز اعلام کرد. که تیک های جایگزین برای نهادهای خاص وجود خواهد داشت. این شامل یک علامت طلایی برای برخی از حساب‌های تجاری است، که همچنین شامل یک تصویر نمایه مربعی برای نشان دادن رسمی بودن آن است. یک علامت خاکستری برای دولت و سازمان‌های چندجانبه مانند حساب‌های سازمانی، مقامات عالی رتبه، و سخنگویان رسمی وجود دارد.

دسته‌های حرفه‌ای نیز وجود دارد. برچسب‌هایی که صاحبان کسب‌وکارهایی که از توییتر استفاده می‌کنند می‌توانند هنگام تبدیل به یک حساب حرفه‌ای انتخاب کنند.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


بیشتر در: توییتر
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی