عمومی

صاحب مغازه تعمیر خودرو نیوجرسی به دلیل ارائه پرونده دروغ محکوم شد اظهارنامه مالیاتی شرکت

صاحب مغازه تعمیر خودرو نیوجرسی به دلیل ارائه پرونده دروغ محکوم شد
اظهارنامه مالیاتی شرکت

گابریل فراری، مردی از نیوجرسی که صاحب و اداره اتوبوس‌ها و کامیون‌ها، شرکت تعمیرات خودرو است، امروز به دلیل ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد شرکتی جعلی به IRS به یک سال و یک روز زندان محکوم شد. ، از جمله قمار در مسابقات اسب دوانی، در سال ۲۰۱۱٫ او این موضوع را به تهیه کننده اظهارنامه خود فاش نکرد و در نتیجه یک اظهارنامه مالیاتی شرکتی تقلبی تهیه و تنظیم شد. علاوه بر این، فراری در پرداخت مالیات شغلی به مبلغ ۲۹۱۶۰۰ دلار بر اساس لیست حقوق و دستمزد نقدی گزارش نشده، شکست خورد.

U.S. قاضی منطقه استنلی آر. چسلر همچنین به فراری دستور داد تا یک سال از آزادی تحت نظارت خود را پس از حبس خود بگذراند و تقریباً ۸۷۹۲۶ دلار به عنوان غرامت به ایالات متحده بپردازد. این اعلامیه توسط معاون دستیار دادستان کل، استوارت ام. گلدبرگ از بخش مالیات وزارت دادگستری و فیلیپ آر. سلینگر، دادستان ایالات متحده در ناحیه نیوجرسی اعلام شد.

این پرونده بر اهمیت گزارش دقیق مالیاتی برای مشاغل کوچک تأکید می کند. فرار مالیاتی و فعالیت‌های متقلبانه یکپارچگی سیستم مالیاتی را تضعیف می‌کند و می‌تواند منجر به عواقب شدید، از جمله مجازات‌های زندان، مجازات‌های مالی، و آسیب به اعتبار شود. medrectangle-3320 adtester-container adtester-container-320″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-medrectangle-3″>

نقش IRS-Criminal Investigation، در این مورد، بر توجه جدی مقامات فدرال به جرایم مربوط به مالیات تأکید می‌کند. کسب‌وکارهای کوچک تشویق می‌شوند سوابق مالی دقیق خود را حفظ کنند، در صورت نیاز از متخصصان مالیاتی مشاوره بگیرند و از کلیه تعهدات مالیاتی پیروی کنند تا از عواقب مشابه جلوگیری کنند.

دادستان محاکمه آن ام. س ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی