عمومی

تورم طولانی مدت و زنجیره های تامین درهم به معنای نیاز شماست برای تجدید نظر در استراتژی موجودی خود

تورم طولانی مدت و زنجیره های تامین درهم به معنای نیاز شماست
برای تجدید نظر در استراتژی موجودی خود

نگهداری قفسه‌ها در دو سال گذشته چیزی جز یک کار ساده برای مشاغل خرده‌فروشی بوده است.

مشکلات مداوم زنجیره تامین و تغییر ترجیحات مشتری به دلیل همه‌گیری بسیاری از کسب‌وکارها را مجبور کرده است تا در نحوه ذخیره‌سازی قفسه‌های خود به طور کامل تجدید نظر کنند تا کمبود عرضه، تغییر تقاضا، و تورم مداوم –در اینجا به نظر می رسد استراتژی هایی کار می کنند.

کوتاه مدت فکر کنید

هنگامی که همه گیری شروع شد، شرکت محصولات پاک کننده مستقر در آستین Branch Basics شاهد افزایش سرسام آور تقاضا در یک شب بودیم. به سرعت، تیم مورفی، مدیرعامل، تصمیم گرفت تا یک برنامه ریز تقاضای با تجربه را استخدام کند، که هنوز برای شرکت کار می کند. او می‌گوید: «ماهی یک‌بار، تجزیه و تحلیل زنجیره عرضه و تقاضا را انجام می‌دهیم و بهترین تخمین‌های خود را از آنچه باید سفارش دهیم، با توجه به اینکه زمان تحویل کالا از بین رفته است، انجام می‌دهیم. مورفی می‌گوید که با حضور یک کارشناس زنجیره تامین، این شرکت توانسته است مسائل احتمالی را که می‌تواند از جزئیات کوچک ناشی شود، بهتر پیش‌بینی کند. به عنوان مثال، اگر سمپاش های ماشه ای کمبود داشته باشند، فقط یک محصول نیست که تحت تأثیر قرار می گیرد، بلکه یک کیت کامل است که Branch Basics به عنوان یک مجموعه به فروش می رساند. Branch Basics با فکر کردن به تصویر بزرگ و جزئیات کوچک با موفقیت کل خط تولید خود را در انبار نگه داشته است.

- تورم طولانی مدت و زنجیره های تامین درهم به معنای نیاز شماست
برای تجدید نظر در استراتژی موجودی خود

پادو رامان، مدیر ارشد محصول در شرکت، پیشنهاد می‌کند که به‌عنوان جایگزینی برای یک متخصص تقاضا، برخی از کسب‌وکارها ممکن است رویکردی پیشرفته‌تر از فناوری را اتخاذ کنند. شرکت سیستم مدیریت انبار مستقر در سندی اسپرینگز در جورجیا Verte. اساسا، این یک پلت فرم یکپارچه است که به کسب و کارها اجازه می دهد زنجیره تامین و تراکنش های تجارت الکترونیک خود را به طور همزمان ببینند و مدیریت کنند. این پلتفرم از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل این داده‌ها در زمان واقعی استفاده می‌کند، که به کاربران امکان می‌دهد نوسانات تقاضا و اختلالات احتمالی زنجیره تامین را بهتر پیش‌بینی کنند – به کسب‌وکارها کمک می‌کند از تصمیم‌گیری‌هایی که می‌تواند منجر به ذخیره‌سازی بیش از حد یا کمتر از میزان موجودی آنها شود اجتناب کنند. او می‌گوید: «مشاهده بودن زنجیره تأمین، اگرچه پلتفرمی مانند ماست، کلید تصمیم‌گیری پیشگیرانه‌تر به جای واکنش‌پذیر است».

Verte، که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد، تنها شرکتی نیست که برای بهبود دید زنجیره تامین طراحی شده است. Stord مستقر در آتلانتا (شماره ۴۲ در ۲۰۲۱ Inc. 5000) از فناوری ابری استفاده می‌کند تا به کسب‌وکارها زنجیره تأمین را سرتاسر نشان دهد که می‌تواند به آن‌ها در مدیریت اجرای در زمان‌های ناپایدار کمک کند، و Orem، یوتا مبتنی بر کسب‌وکار نرم‌افزار Fishbowl یک نرم‌افزار مدیریت موجودی مبتنی بر ابر است که به کاربران امکان می‌دهد به‌طور خودکار محصولات را هنگامی که به یک محصول برخورد می‌کنند دوباره سفارش دهند. آستانه تعیین شده

در ابتدا به سودآورترین مشتریان خدمت کنید 

بسیاری از مشاغل پاتریک لو، معاون مدیریت کسب‌وکار در ارائه‌دهنده انجام تجارت الکترونیک مستقر در آلن، تگزاس،  PFS. و تا زمانی که بتوانند این مشکل را حل کنند، باید استراتژی کنند که چگونه و کجا محصولات خود را بفروشند. او می گوید که این به طور فزاینده ای به معنای اولویت دادن به موجودی برای راه های مستقیم به مصرف کننده نسبت به خرده فروشان خارجی است. او می‌گوید: «در حالت ایده‌آل، تجارت مستقیم به مصرف‌کننده شما سودآورترین است.

اما ارائه هر دو گزینه DTC و خرید خرده‌فروشی مزایایی دارد مایکل مایر، موسس و مدیر عامل نیویورک، می‌گوید: نام تجاری کولر گازی شهری ویندمیل. این برند که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و در تابستان ۲۰۲۰ راه اندازی شد، ۴۸ ساعت پس از راه اندازی مجموعه اولیه موجودی خود را به فروش رساند و فهرست انتظار ۱۰۰۰۰ نفری را جمع آوری کرد. از آنجایی که کارخانه چینی Windmill در شروع همه‌گیری به مدت سه ماه تعطیل بود، این شرکت نتوانست تعداد AC را که برنامه‌ریزی کرده بود تولید کند. سپس، موضوع تامین مالی موجودی بیشتر وجود داشت – که مایر را وادار کرد تا تمرکز مستقیم خود را بر روی مصرف کننده صرف کند.

- تورم طولانی مدت و زنجیره های تامین درهم به معنای نیاز شماست
برای تجدید نظر در استراتژی موجودی خود

“ما می‌گفتیم، “خب، باید وام بگیریم.” ما فقط در صورتی می توانیم وام دریافت کنیم که برای خرده فروشان سفارش خرید داشته باشیم. دوره‌ای از عرضه سرد لینکدین منجر به مشارکت خرده‌فروشی با Home Depot و P. C. Richard & Son شد تا نمونه‌های AC برای فصل اوج سال ۲۰۲۱ تولید شود. مایر می‌گوید امروز، فروش بین وب‌سایت Windmill و شرکای خرده‌فروشی آن تقسیم شده است.

به‌هوشمند انبار کنید

این وسوسه وجود دارد که تا آنجایی که ممکن است موجودی ذخیره شود، به خصوص که زنجیره های تامین غیرقابل پیش بینی باقی می مانند و قیمت ها به دلیل تورم افزایش می یابد. مارک ا. کوهن، استاد دانشگاه می گوید، اما کسب و کارها باید مراقب باشند که بیش از حد سفارش ندهند. مطالعات خرده فروشی در مدرسه بازرگانی کلمبیا. او می‌گوید: «شما بار هزینه تعهد به آن کالاها را به دوش می‌کشید، پول نقد مصرف می‌کنید، و پس از آن باید مسئولیت مراقبت و تغذیه آن کالاها را قبل از فروش بر عهده بگیرید». هزینه‌های لجستیک، انبارداری و چیدمان بی‌اهمیت نیستند. او می‌گوید عاقلانه‌تر است که از کسب‌وکار کمی عقب بمانیم تا اینکه با تعداد زیادی موجودی باقی بمانیم – مشکلی که خرده‌فروشان بزرگ مانند Walmart و Kohls، که سطوح بالایی از کالاهای فروخته نشده را گزارش کرده‌اند، در حال حاضر باید مقابله شود.

اما برای کسب‌وکارهایی که در طول تاریخ کالاهای خود را فروخته‌اند، افزایش موجودی ممکن است ایده‌ای هوشمندانه باشد – اگر این کار را به درستی انجام دهند. . Xero Shoes، یک شرکت Broomfield در کلرادو که که اخیراً در فهرست ۵۰۰۰ منطقه‌ای شرکت قرار گرفته است، اغلب تقاضای بیشتری نسبت به آن داشته است. او می‌گوید: «به‌عنوان یک کسب‌وکار با راه‌اندازی، ما همیشه هر آنچه را که می‌توانیم در موجودی فصل آینده سرمایه‌گذاری کرده‌ایم – هدف برای ما همیشه یافتن سرمایه بیشتر بوده است». فونیکس خاطرنشان می‌کند که وقتی کووید-۱۹ شروع شد، Xero مقدار قابل‌توجهی موجودی داشت که آن را در موقعیت خوبی در مقایسه با رقبا قرار داد – تا حدی به دلیل زمان‌بندی خوش شانس سفارش. اما پس از سرمایه گذاری سهام خصوصی در اواخر سال ۲۰۲۰، کسب و کار توانست استراتژی خرید تهاجمی تری را در پیش بگیرد.

- تورم طولانی مدت و زنجیره های تامین درهم به معنای نیاز شماست
برای تجدید نظر در استراتژی موجودی خود

اما Xero فقط بیشتر خرید نکرد – بلکه هوشمندتر خرید کرد و یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی را معرفی کرد که به تیم اجازه داد بهتر تجزیه و تحلیل کنید که مشتریان به چه چیزی پاسخ می‌دهند و پیش‌بینی کنید که ممکن است در آینده چه چیزی بخواهند. این ارتقاء از صفحه‌گسترده‌هایی بود که بخش سفارش قبلاً استفاده می‌کرد. فینیکس می‌گوید: «با دریافت داده‌های بهتر، می‌توانیم کارهایی مانند تصحیح اشتباهات در منحنی اندازه را انجام دهیم. «بسیاری از شرکت‌های تولید کفش، کفش‌های بزرگ‌تر از ۱۲ تولید نمی‌کنند، بنابراین مصرف‌کنندگان زیادی داریم که سایزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ را می‌پوشند. -و اکنون دیگر خطر تصحیح بیش از حد را نداریم.”

استراتژی ذخیره سازی خود

برخی کسب‌وکارها با مشکل پس از تولید مواجه هستند: موجودی کافی دارند، اما مکانی برای قرار دادن آن ندارند به دلیل کمبود مداوم انبار. لو می افزاید، در این موارد، آنها ممکن است به فکر تنوع بخشیدن به استراتژی تحقق خود باشند. “ما در تلاش هستیم تا حضور فیزیکی خود در توزیع را گسترش دهیم تا بتوانیم به برندها برویم و بگوییم، من نمی توانم ۱۰۰۰۰۰ فوت مربع [فضای انبار] در ممفیس، تنسی به شما بدهم، اما می توانم ۶۰۰۰۰ در ممفیس و ۴۰۰۰۰ فوت مربع در ممفیس به شما بدهم. لاس وگاس – پس اجازه دهید راه حلی برای تحقق دو گره برای شما باز کنیم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی