عمومی

تنها کلمه ای که می تواند به یک محل کار بهتر منجر شود

تنها کلمه ای که می تواند به یک محل کار بهتر منجر شود

مطالعه اخیر توسط Longqi Yang، دیوید هولتز و دیگران از بیش از ۶۰۰۰۰ نفر از همکاران مایکروسافت که از راه دور در طول همه گیری کار می کنند، منتشر شده است. طبیعت رفتار انسان، دریافت که این تغییر کار از راه دور در سرتاسر شرکت باعث می‌شود که کارگران احساس کنند کمتر به هم مرتبط هستند و «شبکه همکاری را به شدت تحت فشار قرار می‌دهد». این گروه همچنین خاطرنشان کرد که کارگران به دنبال جبران این عدم ارتباط و رفتار سیلو از طریق تماس‌های صوتی یا تصویری نبودند، همانطور که انتظار می‌رفت، اما در عوض «کار از راه دور باعث شد که کارمندان بیشتر از طریق رسانه‌هایی که ناهمزمان‌تر هستند – ارسال ارتباط برقرار کنند. ایمیل‌های بیشتر و پیام‌های فوری بسیار بیشتر.” متأسفانه، این موج ارتباط مکتوب فقط به بدتر کردن اوضاع کمک می کند.

برای شروع، حجم عظیم ایمیل ها و پیام های متنی بسیار زیاد است. ایجاد نارضایتی شغلی قابل توجهی در بین کارگران نظرسنجی اخیر انجام شده توسط تحقیقات Wakefield برای پلت فرم ایمیل Superhuman نشان داد که بیش از یک سوم از پاسخ دهندگان WFH به دلیل حجم زیاد می خواهند شغل خود را ترک کنند. ایمیل و پیام‌های Slack و Teams. همان نظرسنجی یک رابطه مجازی را در اولویت بین تمیز کردن حمام و مرتب کردن پیام‌های کاری یک هفته گزارش داد. گویی احساسات منفی کارکنان دلیل کافی برای تجدید نظر در مورد چیزها نیست، اتکای بیش از حد به ارتباطات مکتوب، راه را به روی انبوهی از خطاها و عدم ارتباط می گشاید.

برای نشان دادن این موضوع، در طول تعامل با مشتریانمان، از آن‌ها می‌خواهم که به عنوان یک گروه، F در جمله ساده زیر را بشمارند، در حالی که آهنگ برنامه تلویزیونی خطر را زمزمه می‌کنم. >.

فایل‌های تکمیل‌شده نتیجه سال‌ها مطالعه علمی همراه با تجربه سال‌ها هستند.

مشتریان همواره طیف وسیعی از پاسخ ها را بین سه تا شش ارائه می دهند. پاسخ در واقع شش است. اما تمرین اشاره می کند که، حتی در یک جمله ساده ۱۶ کلمه ای، افراد به نتایج بسیار متفاوتی می رسند. مردم حتی جزئیات ساده و کوچک را از دست می دهند. اکنون، هر ماه صدها هزار جمله را در هزاران مکالمه مکتوب به کار ببرید. جای تعجب نیست که یک مطالعه اخیر از Salesforce دریافت که ۸۶ درصد از پاسخ دهندگان به ارتباط ناکارآمد به عنوان علت شماره یک شکست در محل کار اشاره کردند. بنابراین، پاسخ به شکست هم تیمی های دوردست در برقراری ارتباط چیست؟

این یک جمع ساده در ابتدای هر روز است.

جلسه روزانه huddle دقیقاً همان چیزی است که از نامش پیداست. این یک جلسه کوتاه ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای در ابتدای هر روز است که از همه همکاران در یک شرکت، بخش یا تیم می‌خواهد تا دور هم جمع شوند تا اولویت‌های هر روز را تنظیم کنند و در مورد اولویت‌های هر روز بحث کنند، در حالی که هم خوب و هم خوب را بررسی کنند. اتفاقات نه چندان خوبی که ممکن است روز قبل اتفاق افتاده باشد و با شناسایی موانعی که بین تیم و دستیابی به اهدافش وجود دارد، به پایان برسد. چند ویژگی کلیدی دیگر جلسه huddle روزانه وجود دارد که آن را به ویژه منحصر به فرد و بر این اساس موثر می کند.

  • جلسه باید تعاملی باشد، نه فقط رهبر صحبت می کند، بلکه همه گوش می دهند.
  • اگر تیم از برنامه هفته یا ماه جلوتر یا عقب مانده است، دلیل آن را بدانید و با برنامه ای برای رفع آن یا انجام کارهای بیشتر که باعث مازاد می شود، ترک کنید.
  • کسی نمی نشیند. حتی همکارانی که در خانه یا از راه دور کار می‌کنند باید بایستند.
  • جلسه هر روز بدون شکست برگزار می‌شود، حتی اگر رهبر نتواند در آن شرکت کند.
  • جلسه در زمان مقرر، هر بار، بدون شکست شروع می‌شود. .
  • مسائل استراتژیک یا پیچیده تر نباید در این جلسه مورد بحث قرار گیرند.
  • برنده ها و نقاط عطف یا دستاوردهای شخصی را جشن بگیرید.
  • برای رسیدگی به فرصت ها یا شکاف ها تصمیم مثبت بگیرید. و البته درست است.

و در حالی که هیچ فرمول دقیقی برای یک دستور کار روزانه جمع و جور وجود ندارد. ، نتایج ایده آلی برای در نظر گرفتن وجود دارد. بهترین جلسات huddle روزانه درباره گرد هم آوردن تیم ها برای مقابله موثر با چالش های هر روز است.

بر اساس مدرسه مدیریت اسلون MIT، مدرس ارشد دینامیک سیستم، استیون اسپیر، “یک کارکرد کلیدی هر سازمان این است که تلاش‌های بسیاری از افراد با استعداد را به سمت یک هدف مشترک هماهنگ کند. برای انجام این کار، آنها باید در گفتگوهای مشارکتی درست با افراد دیگر درباره موضوعات مناسب برای پیشبرد درک مشترک آنها. این یک مسئله ساختاری است؛ اطمینان از اینکه “مدار اجتماعی” چه کسی به چه کسی متصل است، کار می کند.” او می گوید یک مسئله دیگر وجود دارد. “کار برای رسیدن به هدف مشترک بستگی به حل مشکلات در مورد آنچه باید انجام داد، چرا آن را انجام داد، و چگونه به انجام آن با فرکانس، سرعت، و شایستگی بستگی دارد.” اسپیر می‌گوید، huddle‌های روزانه، هم اتصال مناسب و هم یک انجمن برای حل مشکلات مشترک فراهم می‌کنند.

هدف جلسه روزانه huddle. هرگز نباید به خاطر ملاقات با یکدیگر ملاقات کرد، و همچنین نباید از آن به عنوان ترفندی استفاده کرد تا همه را به موقع حاضر کنند. ازدحام روزانه باید سایر تعاملات کم مولد و پیگیری های واکنشی را کاهش دهد و در عین حال به ایجاد یک واحد کاری منسجم و سازنده تر کمک کند. این دقیقاً همان چیزی است که در پلتفرم HR و جذب استعداد Lensa اتفاق افتاده است. من با مدیر اجرایی جرگو وری صحبت کردم که به من گفت: “جلسات روزانه ما زمینه را برای روز فراهم می کند، به ما کمک می کند موانع احتمالی را شناسایی کنیم، و به همه فرصت شنیده شدن را می دهیم. آنها همچنین کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه ما یکسان هستیم. برای کسانی که کسب و کارشان شامل ملاحظات زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی است، جلسه روزانه huddle زمان مناسبی برای مرور پیام روزانه ESH و همچنین انجام تمرینات کششی شغلی است. انجام این کار باید در طول زمان منجر به صدمات قابل ثبت کمتر، کاهش هزینه‌های غرامت کارگران و یک نهاد وابسته که بیشتر مراقب یکدیگر باشد، شود. می‌دانم که تیم‌هایی که من رهبری می‌کردم این چیزها و بیشتر را در نتیجه ترکیب ESH و کشش در huddles تجربه کردند. با این حال، یک نصیحت: اگر از بخشی از سازمان خود می‌خواهید که تمدید کند، از کل سازمان بخواهید که تمدید کند. ممکن است در ابتدا برای کارکنان دفتر عجیب به نظر برسد، اما پس از مدت کوتاهی، وقتی همه مکان می‌دانند که هیچ‌کس، از جمله مالک و مدیر عامل، هر روز بالاتر از حد انتظار نیست، سطح خرید و مشارکت سر به فلک می‌کشد.

یک نکته آخر: در ابتدا برای کمی پس زدن آماده باشید. شلوغی روزانه مسئولیت پذیری، دید و گفتگوی باز را به همراه دارد. اینها همیشه فنجان چای همه نیستند… حداقل در ابتدا. اما تسلیم نشو پس از دو هفته کاری، این به یک عادت تبدیل خواهد شد و همکاران شما به طور فزاینده ای منتظر آن هستند. Volodymyr Shchegel، معاون مهندسی در شرکت امنیت سایبری Clario موافق است. او با من به اشتراک گذاشت که پس از چند مزاحمت اولیه در حین اجرا، “مقاومت اولیه در برابر huddle مجازی به اصرار بر ادامه آن تغییر کرده است.”

جلسه روزانه huddle بخشی از روز کاری من برای بخش قابل توجهی از حرفه من بوده است. این تمرین با من همراه شده است زیرا کار می کند. این به افزایش روحیه و تعامل، بهبود هم ترازی و افزایش عملکرد، و همچنین رعایت ایمنی بهتر در هر مکانی که آن را اجرا کرده‌ام، کمک کرده است. برای رهبران مشاغل کوچک، به ویژه آنهایی که برای مدیریت نیروی کار ترکیبی تلاش می کنند، ممکن است بهترین سرمایه گذاری ۱۰ دقیقه ای در زمان باشد. اگر تا به حال کسب و کار خود را با یک تخلف بدون ازدحام اداره می کردید و در مورد نتایج آن مطمئن نیستید، شاید وقت آن رسیده است که این huddle روزانه را امتحان کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی