عمومی

تمرین ساده ای که به این شرکت کمک می کند تا وضعیت خود را حفظ کند کارکنان و بهبود فرهنگ آن

تمرین ساده ای که به این شرکت کمک می کند تا وضعیت خود را حفظ کند
کارکنان و بهبود فرهنگ آن

برای شرکت‌ها انجام مصاحبه‌های خروجی معمول است. اما در مورد مصاحبه های ماندن چه می شود؟؟

برای والتهام، ماساچوست، شرکت مشاوره فناوری اطلاعات Aqueduct Technologies، جلسات یک به یک به بخش مهمی تبدیل شده است. از فرهنگ شرکت دو بار در سال، کارمندان با رئیس منابع انسانی شرکت نه تنها در مورد نقش های خود، بلکه در مورد کل سازمان و چگونگی بهبود آن صحبت می کنند. ایده: چرا برای یافتن حقایق سخت در مورد شرکت خود صبر کنید تا دیر شود؟

بنیانگذار و مدیر عامل مناک اهلوالیا به این عمل به عنوان دلیل عمده ای اشاره می کند که چرا شرکت تنها تعداد انگشت شماری از کارکنان خود را در طول استعفای بزرگ از دست داد. در سال ۲۰۲۱٫ 

“این راهی برای اطمینان از روابط مثبت کارکنان است” و افزود که برگزاری مصاحبه‌ها تنها بخشی است از نبرد “موفقیت واقعی این برنامه ریشه در تمایل رهبری برای گوش دادن به بازخوردها و رسیدگی به نیازهای سازمانی و کارکنان دارد.”

HR متخصص لیزا لاکزینسکی در ماه فوریه به عنوان مدیر مردم و فرهنگ Aqueduct مشغول به کار شد. او می‌گوید که تا حدودی به دلیل نحوه گوش دادن به کارمندانش به شرکت جلب شده است، همانطور که مصاحبه‌های اقامتی که اکنون او رهبری می‌کند، نشان می‌دهد. او می‌گوید: «این نشان می‌دهد که شرکت با کارمندان خود در تماس است. “این یک راه رسمی تر برای اطمینان از داشتن نبض سازمان خود است.”

یکی از سیاست‌ها که از مصاحبه‌ها بیرون آمده است: روز داوطلبانه سالانه شرکت، که از پیشنهاد یک کارمند در چند سال پیش نشات می‌گیرد. اکنون به کارگران هر سال یک روز مرخصی داده می شود تا در هر سازمان غیرانتفاعی که انتخاب می کنند داوطلب شوند. بسیاری در نهایت با هم داوطلب می شوند، که باعث می شود روز به عنوان یک فعالیت تیم سازی دو چندان شود.

بله، دادن در DNA Aqueduct است. و این سخاوت شامل ۸۶ کارمند شرکت می شود. هر سال، بر اساس اعداد فروش یا ارزیابی‌های رهبری، به بهترین عملکردها، یک سفر با تمام هزینه‌ها به مکزیک یا جمهوری دومینیکن پاداش داده می‌شود. برندگان می توانند افراد مهم خود را بیاورند و هر روز شامل یک شام، پیاده روی، یا برخی فعالیت های دیگر با هم می شود. این شرکت مزایای سخاوتمندانه برای خانواده‌های کارمندان، از جمله یک طرح پزشکی ۱۰۰ درصد با حقوق شرکت، به‌علاوه یک بسته مزایای جزئی برای کارکنان پاره وقت که شامل مزایای پزشکی، دندان‌پزشکی و بینایی است. Ahluwalia معتقد است که مراقبت از عزیزان کارکنان برای ایجاد یک فضای خانوادگی در محل کار بسیار مهم است. به این ترتیب، این شرکت سالانه یک روز STEM را برای بچه‌های خود به کار بیاورید، که در طی آن فرزندان کارمندان می‌توانند به دفتر بیایند و در آزمایش‌هایی که توسط دانشمندان یک موزه محلی انجام می‌شود، شرکت کنند.

اهلووالیا، که والدینش از هند به ایالات متحده مهاجرت کرده اند، همچنین می گوید که شرکت متعهد به تنوع و گنجاندن . شصت درصد از مدیران شرکت را زنان یا افراد رنگین پوست تشکیل می دهند. این شرکت همچنین دارای دوجین کهنه سرباز در کارکنان خود است و به طور فعال از طریق برنامه مراقبت و انتقال جنگجو استخدام می کند.

البته، کار آسانی نبوده است: Ahluwalia نزدیک به یک دهه است که روی فرمول کامل محل کار کار می کند. اما تلاش‌ها سودمند هستند، زیرا Aqueduct سودآورترین سال خود را در سال ۲۰۲۱ داشته است. Ahluwalia می‌گوید: «ما همیشه به دنبال سرمایه‌گذاری در چیزهایی هستیم که برای کارمندان ما پاداش شخصی دارد. “این به ما کمک می کند تا رفاقت ثابتی را ایجاد کنیم که سال ها شرکت ما را تعریف کرده است.”

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - تمرین ساده ای که به این شرکت کمک می کند تا وضعیت خود را حفظ کند
کارکنان و بهبود فرهنگ آنمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی