عمومی

تماشا کنید: چگونه سارا لافلور لباس کار خود را با نام تجاری M.M.LaFleur حفظ کرد شناور به عنوان Sweatpants تصاحب

تماشا کنید: چگونه سارا لافلور لباس کار خود را با نام تجاری M.M.LaFleur حفظ کرد
شناور به عنوان Sweatpants تصاحب

سارا لافلور تجارت لباس زنانه خود را راه اندازی کرد، M.M.LaFleur، در سال ۲۰۱۳، او نمی توانست تصور کند که کمتر از یک دهه بعد، مردم شروع به پوشیدن شلوار گرمکن برای کار به صورت دسته جمعی کنند.

M.M.LaFleur کارکنان را اخراج کرد، تمام نه فروشگاه M.M.LaFleur را تعطیل کرد، و باید بفهمد که چگونه، دقیقاً چگونه مشتریان را جذب کند. ظهور کار از راه دور نحوه لباس پوشیدن بسیاری از مردم را به طور کامل تغییر داد. خوشبختانه برای شرکت، LaFleur همیشه به اجرای یک عملیات ناب اعتقاد داشته است. او توانست کسب و کار خود را ادامه دهد و شاهد افزایش تقاضا در سال ۲۰۲۱ بود. سپس متوجه شد که در واقع یک فرصت وجود دارد: وقتی مردم به دفاتر خود برگشتند، برای تازه کردن کمد لباس هایشان و پیمایش کدهای لباس جدید و راحت کمک می خواستند.

استایلیست های حرفه ای M.M.LaFleur آماده کمک بودند. لافلور می‌گوید: «من فکر می‌کنم یکی از نکات مهم این همه‌گیری این است که ما یاد گرفتیم چگونه با افراد دیگر به‌طور مجازی از طریق Zoom ارتباط برقرار کنیم. امروزه، خریداران همچنین می توانند در دو نمایشگاه بازگشایی شده این برند در شهر نیویورک و واشنگتن دی سی حضور داشته باشند.

با یک رکود اقتصادی احتمالی. در افق، کسب و کار به حالت عادی بازنگشته است، اما لافلور مطمئن است که شرکت او می تواند با هر طوفانی که در راه است مقابله کند – و او متعهد است که برند خود را برای مدت طولانی حفظ کند. در اینجا، او سفر کارآفرینی خود و توصیه هایی را که برای صاحبان کسب و کار دارد به اشتراک می گذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی