عمومی

16 هزینه غیر قابل کسر برای سال مالیاتی 2023

۱۶ هزینه غیر قابل کسر برای سال مالیاتی ۲۰۲۳

فصل تشکیل پرونده مالیاتی سال ۲۰۲۳ فرا رسیده است، و همراه با آن هزینه های غیرقابل کسر زیادی وجود دارد که می تواند حساب بانکی شما را تحت تأثیر قرار دهد. چه به‌طور مستقل و چه به‌عنوان عضوی از خانواده، پرونده مالیات را انجام دهید، و بدانید چه چیزی وجود ندارد فرانشیز می تواند به شما کمک کند تا برای سال آینده برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

در این مقاله، چندین هزینه غیر قابل کسر را که باید هنگام تهیه اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۳ در نظر داشته باشید، مورد بحث قرار می دهیم.

چه مواردی هستند. هزینه‌های تجاری غیرقابل کسر؟

هزینه‌های تجاری غیرقابل کسر هزینه‌هایی هستند که توسط یک کسب‌وکار انجام می‌شوند که نمی‌توانند از درآمد مشمول مالیات شرکت کسر شوند. این شامل هزینه‌های عملیاتی و سرمایه‌ای می‌شود، اما هر گونه هزینه‌ای را که می‌توان به عنوان کسر در اظهارنامه مالیاتی شما کسر کرد، استثنا نمی‌کند.

با درک کسورات جزئی، هزینه‌های غیرقابل کسر تجاری و انجام اقداماتی برای محدود کردن آنها، می‌توانید میزان مالیات‌هایی را که سازمانتان می‌پردازد کاهش دهید.

چگونه هزینه‌های تجاری غیرقابل کسر بر درآمد مشمول مالیات تأثیر می‌گذارد؟

هزینه‌های غیرقابل کسر مستقیماً بر درآمد مشمول مالیات تأثیر نمی‌گذارند. با این حال، کل سود قابل گزارش مالیات شما را کاهش می دهد. به عنوان مثال، اگر ۵۰۰ دلار را برای هزینه ای غیر قابل کسر هزینه کنید، درآمد مشمول مالیات کسب و کار به میزان ۵۰۰ دلار کاهش می یابد، حتی اگر از مالیات شما کسر نشود.

به این ترتیب، داشتن درک درستی از هزینه‌های غیرقابل کسر می‌تواند به شما کمک کند عاقل‌تر شوید. تصمیمات مالی بگیرید و بدهی مالیاتی خود را به شیوه ای موثرتر مدیریت کنید.

هزینه های غیر قابل کسر برای مشاغل

هنگام اداره یک کسب و کار، هزینه های زیادی وجود دارد که نمی توان از آنها کسر کرد. مالیات. هنگام تهیه اظهارنامه مالیاتی خود برای سال مالیاتی ۲۰۲۲ باید از این هزینه های غیرقابل کسر آگاه باشید.

در اینجا ده هزینه متداول تجاری غیرقابل کسر وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

  • لباس کار. دولت برای پوشش هزینه های لباس از طریق کسر کمکی نمی کند. بنابراین اگر شما ملزم به پوشیدن نوع خاصی از لباس در محل کار هستید، این هزینه قابل کسر نیست. با این حال، می‌توانید هزینه‌هایی را که برای لباس‌هایی که برای استفاده عمومی نیستند، مانند لباس‌های فرم کسر کنید.
  • هزینه‌های رفت و آمد. صرف نظر از اینکه چقدر طول می‌کشد تا به شما سفر کنید و از آن خارج شوید. تجارت، یا نوع حمل و نقلی که استفاده می کنید، هزینه های رفت و آمد متحمل شده واجد شرایط کسر مالیات نیستند. این شامل بنزین، تعمیر و نگهداری خودرو، هزینه‌های پارکینگ و سایر هزینه‌های مرتبط می‌شود.
  • هدایای مربوط به کسب‌وکار. شما فقط می‌توانید تا سقف ۲۵ دلار را برای هدایایی که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم به آنها داده می‌شود مطالبه کنید. هر فرد، حتی اگر در برخی شرایط ارائه یک هدیه گران‌تر مفید باشد.
  • هزینه‌های سرگرمی. IRS اجازه کسر هزینه‌های سرگرمی، مانند بلیط‌ها را نمی‌دهد. یک نمایشگاه یا گردش های گلف را ببینید.
  • هزینه های سرمایه ای.هزینه سرمایه ای سرمایه گذاری است که برای راه اندازی و حفظ یک کسب و کار در بلندمدت انجام می شود. این هزینه ها ممکن است شامل خرید وسیله نقلیه، خرید اثاثیه اداری یا دریافت حق امتیاز باشد. با این حال، IRS امکان کسر تا سقف ۵۰۰۰ دلار در سال را برای هزینه های خاص هنگام شروع یک کسب و کار، مانند هزینه ثبت LLC یا خرید نام دامنه برای یک وب سایت، فراهم می کند.
  • غذاها.< /strong> به طور معمول، IRS فقط ۵۰٪ از وعده های غذایی را کسر می کند.
  • کمک های سیاسی. کمک های انجام شده به سازمان های سیاسی یا نامزدها و همچنین هزینه های لابی را نمی توان انجام داد. از مالیات کسر می شود.
  • حق بیمه عمر.شرکت ها می توانند هزینه بیمه عمر گروهی کارکنان خود را به عنوان هزینه های تجاری کسر کنند. با این حال، اگر شما ذینفع این بیمه نامه هستید، نمی توانید هزینه های پوشش بیمه عمر را از خود، یک کارمند یا هرکسی که سهام مالی در کسب و کار دارد کسر کنید.
  • جریمه ها و جریمه ها. به طور کلی، جریمه ها و جریمه های تحمیل شده توسط دولت، صرف نظر از مبلغ، هزینه های قابل کسر محسوب نمی شوند.
  • هزینه های عضویت. هزینه های یک باشگاه کشوری، باشگاه اجتماعی، یا مرکز تناسب اندام از مالیات کسر نمی شود.
  • بهره کم پرداختی مالیاتی برای مالیات دهندگان غیرشرکتی. پرداخت سود بابت کم پرداختی های مالیاتی که توسط مالکان انحصاری و صاحبان نهادهای عبوری انجام می شود، واجد شرایط نیست. برای کسورات این پرداخت ها صرف نظر از اینکه به درآمد کسب و کار مربوط باشد یا خیر، به نفع شخصی در نظر گرفته می شود.
  • هزینه های قانونی خرید ملک.بخشی از این هزینه ها مانند هزینه های اختصاص یافته به هزینه. ساختمان را می توان در طول زمان از طریق استهلاک بازیافت کرد. هزینه های قانونی که هنگام خرید ملک متحمل می شود باید در مبنای هزینه ملک لحاظ شود.
  • پرداخت هزینه های خاص کارکنان. شرکت ها نمی توانند هزینه های رفت و آمد کارکنان مانند پارکینگ و ماهانه را کسر کنند. مجوزهای ترانزیت و همچنین نمی‌توانند هزینه‌های مربوط به جابجایی کارمندان را کسر کنند.
  • مودیان مالیاتی غیرشرکتی با زیان‌های تجاری مازاد. زیان‌های تجاری اضافی باید به‌عنوان انتقال خالص زیان عملیاتی تلقی شود. اهداف مالیاتی.
  • قانون از دست دادن سرگرمی. هر گونه ضرر و زیان ناشی از فعالیت های تجاری که توسط IRS سرگرمی تلقی می شوند، در دسته از دست دادن سرگرمی قرار می گیرند. IRS یک سرگرمی را به عنوان هر فعالیتی که برای لذت دنبال می شود و نه برای سود مالی می بیند. درآمد حاصل از همه منابع، از جمله سرگرمی‌ها، باید به IRS گزارش شود، و شما نمی‌توانید هرگونه کسر مرتبط با فعالیت را مطالبه کنید.

سؤالات متداول

اگر شما چه اتفاقی می‌افتد. ادعای هزینه‌های شخصی و تجاری غیرقابل کسر؟

ادعا کردن هزینه‌های شخصی و تجاری غیرقابل کسر می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر مالیات‌های شما داشته باشد.

اگر این هزینه‌ها را از درآمد مشمول مالیات کسب‌وکار خود کسر کنید، افزایش می‌یابد. مقدار مالیاتی که مدیون هستید.

اگر سازمان امور مالیاتی تشخیص دهد که شما به اشتباه هزینه ای غیر قابل کسر را مطالبه کرده اید، ممکن است با حسابرسی مواجه شوید. و احتمالاً باید جریمه یا مالیات معوقه بپردازید.

نمونه ای از مالیات های غیر قابل کسر چیست؟

یک مثال از مالیات های غیر قابل کسر، مشارکت های سیاسی است. اگر می‌خواهید بر قانون تأثیر بگذارید یا از یک نامزد خاص حمایت کنید، پولی که برای آن فعالیت‌ها خرج می‌شود نمی‌تواند از مالیات شما کسر شود.

آیا می‌توانید هزینه‌هایی را کسر کنید که تجارت را با شخصی ترکیب می‌کند؟

اختلاط مخارج تجاری و شخصی (مانند مخارج خانواده) چیزی است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد، به خصوص زمانی که در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید.

این نه تنها یک وضعیت حسابداری پیچیده غیر ضروری ایجاد می کند، بلکه همچنین اگر مراقب نباشید می‌تواند منجر به مشکلات قانونی بالقوه با IRS شود.

آیا هزینه‌های سفر مربوط به کار قابل کسر نیست؟

هزینه‌های سفر مربوط به شغل شما می‌تواند کسر مالیات باشد. ، مشروط بر اینکه در حین کار خارج از خانه به مدت یک سال یا کمتر در یک وظیفه، این هزینه ها را متحمل شده باشید.

آیا مالیات دهندگان می توانند هزینه های سرگرمی را کسر کنند؟< /h2>

از آغاز سال ۲۰۱۸، کسب‌وکارها نمی‌توانند هزینه‌های مرتبط با فعالیت‌های تفریحی مانند بازی‌های ورزشی و نمایش را کسر کنند.

با این وجود، شرکت‌ها ممکن است بتوانند برای وعده‌های غذایی و غذا کسر مالیات دریافت کنند. نوشیدنی‌هایی که در رویدادهای سرگرمی مصرف می‌شوند.

آیا هزینه‌های وعده‌های غذایی مربوط به کسب‌وکار قابل کسر مالیات هستند؟

کسب و کار می‌توانند ۵۰٪ از هزینه وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های مربوط به تجارت در سال ۲۰۲۳ را از رستوران‌ها کسر کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی