خبر

تقلای بیت‌کوین در کف کانال ۲۹ هزار دلار

تقلای بیت‌کوین در کف کانال ۲۹ هزار دلار

351234 876 - تقلای بیت‌کوین در کف کانال ۲۹ هزار دلار

اقتصاد۲۴– قیمت بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه اول خرداد برای حفظ خود در کانال ۲۹ هزار دلار تلاش می‌کند. قیمت بیت‌کوین با افت ۱۵ دلاری درقیاس با دیروز به ۲۹ هزار و ۴۲۳ دلار رسید و حالا ارزش مهمترین ارز دیجیتال جهان نسبت به هفته قبل که ۲۹ هزار و ۶۸۹ دلار بود، کمتر شده است. با این حال اتریوم که بعد بیت‌کوین بیشترین سهم را در بازار به‌خود اختصاص داده، نسبت به دیروز افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز یکشنبه اول خرداد هزار و ۹۶۸ دلار بود که از دیروز شش دلار بالاتر است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۹ هزار و ۴۲۳ دلار

به گزارش فرارو، قیمت بیت‌کوین امروز یکشنبه اول خرداد ۲۹ هزار و ۴۲۳ دلار است. ارزش بیت‌کوین درقیاس با روز گذشته ۱۵ دلار کاهش پیدا کرده، چون روز گذشته سرشناس‌ترین ارز دیجیتال جهان ۲۹ هزار و ۴۳۸ دلار معامله می‌شد. قیمت بیت‌کوین امروز نسبت به هفته قبل یعنی یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۲۶۶ دلار افت کرده و از ۲۹ هزار و ۶۸۹ دلار به ۲۹ هزار و ۴۲۳ دلار رسیده است. در یک هفته گذشته بیشترین قیمت بیت‌کوین ۳۱ هزار و ۲۶۶ دلار در روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت به‌ثبت رسید. ۲۸ هزار و ۷۲۲ دلار نیز کمترین قیمت بیت‌کوین در هفت روز گذشته محسوب می‌شود و روز ۲۹ اردیبهشت شاهد ثبت این رقم در بازار ارز دیجیتال بوده‌ایم.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۹۶۸ دلار

قیمت اتریوم امروز یکشنبه اول خرداد افزایش پیدا کرد، اما همچنان نسبت به هفته قبل شاهد افت ارزش آن هستیم. قیمت اتریوم امروز شش دلار افزایش پیدا کرد و از هزار و ۹۶۲ دلار به هزار و ۹۶۸ دلار رسید درحالی که یک هفته قبل یعنی یکشنبه ۲۵ اردیبهشت دو هزار و ۱۳ دلار ارزش داشت. اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال سرشناس دنیا کمی بیشتر از ۱۸ درصد سهم بازار ارز دیجیتال دنیا را به‌خود اختصاص داده است. از یک هفته قبل تا امروز بیشترین قیمت اتریوم دو هزار و ۱۴۵ دلار در روز ۲۶ اردیبهشت به‌ثبت رسید و روز ۲۹ اردیبهشت شاهد ثبت رقم هزار و ۹۰۸ دلار به‌عنوان کمترین قیمت اتریوم تثبیت شده است.


بیشتر بخوانید: نقشه بازیگران بزرگ بازار ارز برای فروش دلار


قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت بایننس‌کوین امروز یکشنبه اول خرداد با رشد ۱۲ دلاری به ۳۱۴ دلار رسید. دیروز بایننس کوین ۳۰۲ دلار ارزش داشت و قیمت این ارز که با سهم چهار درصدی از بازار، پنجمین ارز سرشناس دنیا محسوب می‌شود، هفته قبل یعنی یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۲۹۰ دلار بود. قیمت ریپل امروز به ۰.۴۱۲ دلار افزایش پیدا کرد درحالی که دیروز ۰.۴۱۰ دلار ارزش داشت و هفته قبل ۰.۴۱۷ دلار معامله می‌شد. کاردانو جایگاه هشتم را بین انواع ارز دیجیتال در بازار جهانی به‌خود اختصاص داده و نسبت به دیروز ۰.۰۰۵ دلار افزایش قیمت داشته و امروز تا لحظه نگارش این مطلب ۰.۵۲۴ دلار معامله شد. قیمت سولانا در یک هفته گذشته نوسان محدودی داشته است. قیمت سولانا امروز ۵۰ دلار بود، این ارز دیجیتال دیروز ۴۹ دلار رد و بدل می‌شد و هفته قبل یعنی یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۵۰ دلار ارزش داشت. قیمت دوج‌کوین نیز امروز تغییری درقیاس با روز گذشته نداشته و با دهمین ارز دیجیتال مشهور جهان مثل دیروز با رقم ۰.۰۸۴ معامله شد. البته دو‌ج‌کوین یک هفته قبل ۰.۰۸۶ دلار ارزش داشت. قیمت شیبا نیز از درحالی امروز ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار است که دیروز و هفته قبل یکشنبه ۲۵ اردیبهشت با همین رقم معامله شد. حجم معاملات روزانه بیبی‌دوج به ۴۱ میلیون دلار رسیده و حالا جایگاه دو هزار و ۸۲۱ را در بازار جهانی به‌خود اختصاص داده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز

قیمت هفته قبل

قیمت دیروز

قیمت امروز

بیت‌کوین

۲۹ هزار و ۶۸۹ دلار

۲۹ هزار و ۴۳۸ دلار

۲۹ هزار و ۴۲۳ دلار

اتریوم

و هزار و ۱۳ دلار

هزار و ۹۶۲ دلار

هزار و ۹۶۸ دلار

بایننس‌کوین

۲۹۰ دلار

۳۰۲ دلار

۳۱۴ دلار

ریپل

۰.۴۱۷ دلار

۰.۴۱۰ دلار

۰.۴۱۲ دلار

کاردانو

۰.۰۵۲۵ دلار

۰.۵۱۹ دلار

۰.۵۲۴ دلار

سولانا

۵۰ دلار

۴۹ دلار

۵۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۶ دلار

۰.۰۸۴ دلار

۰.۰۸۴ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

منبع: فرارو

حتما بخوانید : اوراق مسکن چند؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی