عمومی

برنامه های کمک هزینه از پروژه های نیمه هادی، پیش دبستانی پشتیبانی می کند برنامه ها، و بیشتر

برنامه های کمک هزینه از پروژه های نیمه هادی، پیش دبستانی پشتیبانی می کند
برنامه ها، و بیشتر

سازمان های دولتی و سازمان های غیرانتفاعی اغلب کمک مالی کوچک تجاری برنامه هایی برای حمایت از رشد در مناطقی که به نفع بیشتر جوامعشان باشد. به عنوان مثال، دولت فدرال در حال حاضر کمک های مالی برای حمایت از تولید مواد نیمه هادی در ایالات متحده ارائه می دهد و چندین ایالت در حال حاضر برنامه های کمک هزینه ای را برای حمایت از برنامه های مراقبت از کودک و پیش دبستانی اجرا می کنند. برای لیست کامل اعلان‌های اخیر کمک هزینه کسب‌وکارهای کوچک به ادامه مطلب بروید.

کمک هزینه برنامه چیپس

دفتر برنامه چیپس وزارت بازرگانی ایالات متحده اخیرا اولین فرصت تامین مالی خود را رونمایی کرد. این برنامه برای پروژه های مربوط به ساخت، گسترش یا نوسازی تأسیسات تجاری که نیمه هادی ها را تولید می کنند، آزاد است. این دپارتمان به تازگی میزبان یک وبینار برای راهنمایی برای آمریکا بود که اخیراً میزبان یک وبینار بود تا شرکت‌های واجد شرایط را در فرآیند درخواست راهنمایی کند. در اواخر سال، این دفتر برنامه‌ریزی می‌کند تا فرصت‌های بودجه بیشتری را برای حمایت از مواد نیمه‌رسانا، تجهیزات تولیدی، و تسهیلات تحقیق و توسعه، با هدف بازگرداندن رهبری ایالات متحده در تولید نیمه‌رساناها، رونمایی کند.

برنامه کمک هزینه های ظرفیت سازی بنیاد اتاق فرانکلین

بنیاد اتاق اتاق بازرگانی فرانکلین در ایندیانا راه اندازی برنامه کمک هزینه های ظرفیت سازی برای حمایت از مشاغل محلی با ۱۰ کارمند یا کمتر. بودجه این برنامه از طریق ۳۰۰۰۰ دلار هزینه توسعه اقتصادی از کمیسیون توسعه اقتصادی فرانکلین تامین می شود. بنیاد اتاق فرانکلین در ژانویه برای حمایت از مشاغل کوچک با کمک هزینه ها و برنامه های آموزشی راه اندازی شد. این اولین دور مالی است که بنیاد ارائه خواهد کرد. این شامل ۱۲ کمک هزینه ۲۵۰۰ دلاری خواهد بود. دوره درخواست اکنون تا ۳۱ ژوئیه باز است.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک Canton CARES

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک Canton CARES در نیویورک ارائه کمک مالی به مشاغل کوچک محلی تحت تاثیر منفی این همه گیری قرار گرفته است. این دهکده از کمک مالی ۵۰۰,۰۰۰ دلاری بلوک توسعه اجتماعی برای تأمین مالی این برنامه استفاده می کند، که کمک های بلاعوض را به مشاغل کوچک و شرکت های خرد ارائه می دهد. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید متعهد به حفظ مشاغل و اختصاص حداقل ۵۱ درصد مشاغل به افراد با درآمد متوسط ​​باشند. صاحبان شرکت های خرد همچنین می توانند واجد شرایط دریافت کمک های مالی باشند اگر افرادی با درآمد کم متوسط ​​باشند. متقاضیان همچنین باید نشان دهند که چگونه از بودجه در رابطه با همه گیری COVID-19 استفاده می کنند. دفتر توسعه اقتصادی در حال بررسی متقاضیان برای واجد شرایط بودن برنامه است، بنابراین مشاغل محلی باید برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند. درخواست‌ها به‌صورت متوالی تا زمان اتمام بودجه پذیرفته می‌شوند.

برنامه کمک هزینه نما و بهبود املاک La Mesa

لا مسا، کالیفرنیا پذیرش برنامه های آنلاین برای دومین قسط از برنامه کمک هزینه نما و بهبود املاک La Mesa. این برنامه برای کسب و کارها و صاحبان املاکی که قصد دارند بهبودهای بیرونی املاک تجاری را تکمیل کنند، بودجه کمک مالی منطبق را فراهم می کند. پروژه های مختلفی از رنگ آمیزی گرفته تا نصب پنجره های جدید واجد شرایط دریافت کمک مالی هستند. کسب‌وکارها حتی می‌توانند طرح‌هایی را ارائه کنند که شامل انواع پیشرفت‌ها می‌شود.

کمک‌های خلبانی مرکز مراقبت از کودک جامعه بخش خدمات انسانی تنسی

<.وزارت خدمات انسانی تنسی اکنون برای برنامه کمک هزینه آزمایشی مرکز مراقبت از کودک اجتماعی خود می پذیرد. این ابتکار تا 5 میلیون دلار بودجه به برنامه های عمومی و سازمان های غیرانتفاعی برای حمایت از توسعه مراکز اداری محلی مراقبت از کودکان ارائه می دهد. اگرچه این کمک‌ها مستقیماً به کسب‌وکارهای کوچک تعلق نمی‌گیرد، اما این مراکز از شبکه‌های مکان‌های مراقبت از کودکان دارای مجوز جدید پشتیبانی می‌کنند. بنابراین این برنامه می‌تواند فرآیند صدور مجوز برای مراکز مراقبت از کودک را در جوامع خاص آسان‌تر کند. برنامه ها اکنون تا 28 ژوئیه به صورت آنلاین در دسترس هستند.

هیئت آموزشی ایالتی ایلینویز کمک هزینه های پیش دبستانی

هیئت آموزشی ایالت ایلینوی اخیرا تدید شد مهلت یک برنامه کمک هزینه برای حمایت از سازمان های مراقبت از کودکان ایالتی. به طور خاص، ایالت ۷۵ میلیون دلار بودجه پیش دبستانی برای مدارس و ارائه دهندگان دوران کودکی که به صحراهای پیش دبستانی ایلینویز خدمات می دهند، ارائه می دهد. برنامه ها می توانند از بودجه برای پیش دبستانی نیم روزه، پیش دبستانی تمام روز و بازدید از خانه استفاده کنند. ۳۰ ژوئن آخرین مهلت جدید برای درخواست است.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کالیفرنیا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – ایلینوی، هزینه‌های کسب و کار کوچک – ایندیانا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – نیویورک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – تنسی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی