عمومی

تعریف شخصی جی شتی از موفقیت شامل زندگی است زندگی پرشور و خدمت به دیگران

تعریف شخصی جی شتی از موفقیت شامل زندگی است
زندگی پرشور و خدمت به دیگران

در این بخش ویدیویی از مجله SUCCESS مصاحبه روی جلد سپتامبر/اکتبر با جی شتی، نویسنده پرفروش، مربی هدف و راهب سابق، درباره زندگی و خدمت به دیگران در زمان‌های سخت بحث می‌کند، پیگیری هدف و تعریف شخصی او از موفقیت.

در زمان‌های سخت، ما اغلب به کسانی که به ما الهام می‌کنند برای امید نگاه می‌کنیم. امید، با این حال، فقط کارهای زیادی انجام می دهد. اگر ما فقط بر روی امید ی تمرکز می‌کردیم که همه چیز بهتر شود، هیچ‌وقت نمی‌شد. در عوض، شتی احساس می کند مردم باید از خود بپرسند، چگونه می توانم کمک کنم؟

وقتی به دنبال روشهای خدمت به دیگران، با این حال، به یاد داشته باشید که خدمات فقط با خیریه یا اعمال محبت آمیز تصادفی تعریف نمی شود. از نظر شتی، “خدمات می تواند [همچنین] این باشد که چگونه کاری را که هر روز انجام می دهیم برای بهبود زندگی دیگران انجام می دهیم.”

هنگام برنامه ریزی زندگی خود و تعیین کارهای شما، باید به خاطر داشته باشید که از چیزی که دنبال می‌کنید، تنها چیزی را که به دنبالش هستید بیرون خواهید آورد. به گفته شتی، دنبال کردن پول شما را خوشحال نمی کند و شهرت شما را مطمئن نمی کند، اما به گفته شتی، دنبال کردن هدف، رضایت درونی را برای شما به ارمغان می آورد. برای یافتن هدف، شتی احساس می‌کند که به سه چیز مربوط می‌شود: «شناخت اشتیاق خود، شناخت نقاط قوت خود و سپس استفاده از اشتیاق و نقاط قوت خود در خدمت دیگران.”

این باور است که به ایجاد تعریف شخصی شتی از موفقیت کمک کرده است. از نظر شتی، موفقیت به معنای «زندگی پرشور، زندگی مبتنی بر نقاط قوت و خدمت به دیگران است». در حالی که او اذعان می کند که موفقیت می تواند اعتبار و پاداش خارجی نیز باشد، اما زودگذر خواهد بود. از سوی دیگر، زندگی در خدمت خود و دیگران، دارای پاداش هایی است که مادام العمر است.

Debbie Biery 100x100 - تعریف شخصی جی شتی از موفقیت شامل زندگی است
زندگی پرشور و خدمت به دیگران

با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت املاک و یک مربی معتبر زندگی، دبی بیری به قدرت ارتباط، اصالت و خودآگاهی معتقد است. او این تجربه را با میل به خدمت به دیگران ترکیب می کند و آنها را توانمند می کند تا بهترین نسخه از خود باشند و به آنها کمک می کند شکست را در آغوش بگیرند و هر لحظه را به عنوان فرصتی برای تغییر و رشد انتخاب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی