عمومی

اگر به این سوال بله بگویید، مهارت های رهبری شما هستند بهتر از کارفرمایان

اگر به این سوال بله بگویید، مهارت های رهبری شما هستند
بهتر از کارفرمایان

آیا تا به حال برای مدیری کار کرد که چنان تاثیری روی شما گذاشت که سال ها بعد، هنوز لاف می زنید. در مورد او یا او؟ به احتمال زیاد، تحت رهبری.

مایا آنجلو، فعال حقوق مدنی فقید، به قول معروف، “مردم آنچه شما گفتید را فراموش خواهند کرد، مردم کارهای شما را فراموش خواهند کرد، اما مردم هرگز احساسی را که در آنها ایجاد کردید را فراموش نخواهند کرد.”

رهبری یک امر قلبی است، در واقع. در حالی که رانندگی برای کسب نتایج مطمئناً برای اداره یک کسب و کار بسیار مهم است، بهترین رهبران بین نتایج و روابط —عالی تعادل برقرار می کنند.

یک سوال کلیدی که باید بپرسید.

برای ارزیابی جایگاهی که در سفر رهبری خود دارید، نیاز به خود تحلیلی صادقانه دارد، زیرا میله رهبری خوب بسیار بالاست. . یکی از سوالاتی که هر کسی در نقش رهبری باید بپرسد این است: آیا افراد در محل کار احساس امنیت و ارتباط می کنند؟

تحقیق در مورد ایمنی روانشناختی توسط امی ادموندسون کاملاً گویا است. . وقتی رهبران فرهنگ ایمنی را پرورش می‌دهند، جایی که کارگران می‌توانند آزادانه صحبت کنند، آزمایش کنند، بازخورد بدهند و کمک بخواهند، به نتایج عملکرد بهتری منجر می‌شود.

از طرف دیگر، وقتی ایمنی روانی وجود ندارد، ترس وجود دارد. و ترس برای دستیابی به پتانسیل کامل یک شرکت مضر است. وقتی می ترسیم نمی توانیم درگیر یا نوآور باشیم.

چگونه امنیت روانی بیشتری در محل کار ایجاد می‌کنید؟

۱٫ به کارمندان خود کمک کنید تا احساس ارتباط داشته باشند 

کار کردن با دستگاه‌های شما اپیدمی تنهایی ایجاد کرده است. فقط این نیست که مردم این روزها احساس انزوا می‌کنند، بلکه بسیاری از شرکت‌ها به سادگی فاقد ارتباطات و اجتماع قوی با نیروی کار خود هستند.

برای کمک به درک آنچه که به طور فزاینده ای به یک بحران اتصال تبدیل می شود، آزمایشگاه های BetterUp در طول سه سال گذشته چهار نظرسنجی انجام داده است که شامل بیش از ۳۰۰۰ کارگر ایالات متحده شده است، داده های بیش از ۱۵۰۰۰۰ عضو BetterUp را ارزیابی کرده است. تجزیه و تحلیل مستقلی از ۷۸ شرکت برتر در Glassdoor انجام داد.

 تحقیق، بین سازمان‌ها و بازخورد کارکنانشان در مورد وضعیت فرهنگ و ارتباط، گسست پیدا کرد. در حالی که ۹۶ درصد از رهبران می‌گویند که اهمیت مهارت‌های رابطه‌ای را برای کارکنان به رسمیت می‌شناسند، تجزیه و تحلیل مستقل BetterUp از ۷۸ شرکت برتر در Glassdoor نشان داد که کارگران هنوز برای ایجاد ارتباط مجدد تلاش می‌کنند و از هر پنج نفر سه نفر می‌گویند که کارفرمایانشان کارشان را برای حمایت از ارتباط اجتماعی خوب انجام نمی‌دهند. .

بدون رهبری یا سرمایه گذاری سازمانی، ۳۶ درصد از کارمندان می گویند که برای ایجاد روابط با کیفیت با تیم خود سخت کار نمی کنند، و هم تیمی های خود را نمی شناسند. علاوه بر این، این آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که ۴۴ درصد دوست واقعی در محل کار ندارند. ۴۳ درصد احساس ارتباط با همکاران ندارند. ۳۸ درصد به همکاران خود اعتماد ندارند. و ۲۲ درصد حتی یک دوست در محل کار ندارند.

۲٫ کارمندان خود را بشناسید 

در این دوره از جابجایی رکورد، کارمندان فرسوده، بی‌تحرک و مشتاق کشف فرصت‌های جدید هستند. بنابراین، رهبران کسب‌وکار چگونه می‌توانند تیم خود را در بحبوحه تغییرات بزرگ درگیر و حفظ کنند؟

برای پاسخ به این سوال، Achievers Workforce Institute بیش از ۴۲۰۰ کارمند و ۱۶۰۰ رهبر منابع انسانی در سراسر جهان را مورد بررسی قرار داد. دانشمندان علوم رفتاری دریافتند کلید به دو کلمه خلاصه می‌شود: تشخیص کارمند. 

طبق نتایج نظرسنجی منتشر شده در Achievers’ گزارش وضعیت شناسایی ۲۰۲۲، کارمندانی که به طور منظم شناخته می شوند، سطح تعهد شغلی بالاتری دارند، به طوری که دو سوم (۶۵ درصد) اذعان دارند که احساس به رسمیت شناخته شدن میل آنها را برای جستجوی شغل کاهش می دهد.

“در حالی که تشخیص به اشکال مختلف انجام می شود، یک “تشکر” ساده برای کار خوب انجام شده، واکنش معناداری را از کارمندان، ناتالی باومگارتنر، دانشمند ارشد نیروی کار در Achievers و مدیر مؤسسه نیروی کار Achievers می‌گوید. «کارمندان می‌خواهند بشنوند که چگونه  به‌طور خاص سوزن را روی یک پروژه حرکت داده‌اند یا چرا قدرتمند در زندگی یک همکار تغییر ایجاد کرده‌اند. در حالی که یک «کار خوب» گرم است. همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد، کارمندان واقعاً می‌خواهند کلمات تحسین‌کننده شخصی و تأثیرگذار را بشنوند.”

وقتی از کارمندان پرسیده شد که آیا مایل به شناسایی بیشتر یا معنی دارتر هستند، بیش از نیمی (۶۴ درصد) ادعا کردند که ترجیح می دهند به طور معناداری شناسایی شود. بنابراین، دفعه بعد که یکی از اعضای تیم شما جلسه ای را با انرژی مسری برگزار می کند یا یک پاورپوینت را با استعداد خلاقانه تقلید خیره می کند، یک ایمیل قدردانی —با جزییات صریح — راه درازی خواهد داشت.

۳٫ به طور واضح و پیوسته ارتباط برقرار کنید

برای اینکه کارکنان احساس امنیت کنند، رهبران خوب افراد را در جریان برنامه‌ها و پروژه‌های آتی، ضرب‌الاجل‌ها، و هر گونه تغییر در حال وقوع، خوب یا بد؛ آنها با حصول اطمینان از اینکه کار و موقعیت آنها به عنوان کارمند بر روی زمین محکم است، به کارمندان خود احساس امنیت می دهند.

هنگامی که مشکلات سختی ایجاد می شود. آنها با سکوت رادیویی هیچ کس را آویزان نمی کنند. آنها فوراً با ملاقات حضوری با تیم (در صورت امکان فیزیکی) یا ارسال یک ایمیل بدون تأخیر برای تعیین انتظارات افراد، مشکل را برطرف می‌کنند.

در پایان، همیشه از امید، قدرت، استقامت و شفقت حمایت کنید. وظیفه شما به عنوان یک رهبر این است که هر کاری که لازم است انجام دهید تا نیازهای افراد خود را برآورده کنید – نشان دهید که برای آنها نه تنها به عنوان کارگر بلکه به عنوان یک انسان نیز ارزش قائل هستید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی