عمومی

تشخیص شبکه و پاسخ توضیح داده شده است

تشخیص شبکه و پاسخ توضیح داده شده است

درک دقیق راه حل تشخیص و پاسخ شبکه (NDR) ضروری است، زیرا یکی از حیاتی ترین عناصر در ایجاد یک سایبری.



تشخیص و پاسخ شبکه توضیح داده شد

به همین دلیل است که کارشناسان امنیت شبکه LiveAction با آژانس طراحی Nowsourcing همکاری کردند تا یک اینفوگرافی عالی تولید کنند که دقیقاً توضیح می دهد NDR چیست. است و چگونه کار می کند.

svg%3E - تشخیص شبکه و پاسخ توضیح داده شده است

چرا NDR بسیار مهم است

تحقیق انجام شد توسط LiveAction کشف کرد که سنتی رویکردهای امنیتی با شکست مواجه هستند، به طوری که ۷۹٪ از سازمان ها قادر به شناسایی تهدیدهای پنهان در ترافیک رمزگذاری شده نیستند. سایر آمارهای به دست آمده از این تحقیق تنها بر نگرانی افزوده است، به طوری که اکنون ۸۰ درصد از ترافیک شبکه با ابزارهای قدیمی قابل بررسی نیست.

با توجه به اینکه شناسایی یک رخنه می تواند به طور متوسط ​​۲۸۷ روز طول بکشد، خطر یک حمله موفقیت آمیز هرگز بالاتر نبوده است. در حال حاضر، با بیش از ۷۰٪ از مهاجمان سایبری قادر به نابود کردن سیاهههای مربوط به پوشش ردیابی خود، تعجبی ندارد که حملات سایبری در حال افزایش است. در واقع، افزایش ۱٫۵ برابری در حملات باج‌افزار بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و ۲۳۶٫۱ میلیون حمله باج‌افزار تنها در نیمه اول سال ۲۰۲۲ وجود داشت.

همچنین ۴۱ درصد از شرکت‌هایی را که می‌گویند چنین نیستند، مقایسه کنید. درک خوبی از نحوه شناسایی و محافظت در برابر حملات با استفاده از رمزگذاری، به ۹۱٫۵ درصد بدافزارهایی که از طریق ترافیک رمزگذاری شده وارد می‌شوند، داشته باشید. این یک مشکل است.

چگونه NDR از شبکه‌ها محافظت می‌کند

با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک رمزگذاری‌شده برای شناسایی بدافزار در جلسات شبکه ایمن بدون رمزگشایی، NDR ترافیک شبکه مشکوک را شناسایی می‌کند. تیم می تواند به سرعت به هر گونه تهدید پنهان پاسخ دهد. راه حل های استاندارد NDR شامل توانایی نسبت دادن رفتار مخرب به یک آدرس IP خاص، در حین انجام تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی برای تعیین چگونگی پیشرفت تهدیدات است.

NDR نسل بعدی LiveAction دارای توانایی پیشرفته برای ایجاد اثر انگشت از همه دارایی ها و رفتار است. الگوها هنگام نظارت برای استفاده غیرعادی همچنین می‌تواند اطلاعات تهدید پیش‌بینی‌کننده و یافته‌های غنی‌شده را با DNS غیرفعال ارائه دهد.

به‌نظر می‌رسد NDR هر روز بیش از پیش به یک ضرورت تجاری تبدیل می‌شود. روز روش‌های حمله سایبری در حال تکامل هستند و سیستم‌های امنیتی شبکه باید به‌روز باشند.

svg%3E - تشخیص شبکه و پاسخ توضیح داده شده است

آخرین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی