عمومی

تست الکترونیکی 3 ثانیه ای فوراً به شما می گوید که آیا شما یک رهبر خودخواه

تست الکترونیکی ۳ ثانیه ای فوراً به شما می گوید که آیا شما یک
رهبر خودخواه

آماده ای برای آزمون الکترونیکی سه ثانیه ای؟ در اینجا می‌رویم.

با انگشت اشاره‌تان، حرف بزرگ E را روی پیشانی‌تان بنویسید. در واقع برو این کار را انجام بده.

چطوری؟ آیا در آزمون موفق شدید؟

با فرض اینکه سطح سواد اولیه ای دارید، حدس من این است که توانستید به درستی آن را ردیابی کنید. خوب! اما، متاسفم، این آزمایش نیست. آزمون واقعی این است که چگونه نامه را ردیابی کردید. بگذارید توضیح بدهم.

بنابراین شما با خط عمودی طولانی E. خوب شروع کردید. حال سوال اصلی این است که سه خط افقی کوتاه را در کدام جهت ترسیم کردید؟ به سمت راست؟ یا سمت چپ؟

اگر آنها را به سمت راست ردیابی کنید، شکل E را در جهت صحیح آن تشکیل داده‌اید. اما نکته اینجاست. این جهت گیری صحیح از نقطه نظر شماست، نه از دیدگاه شخص دیگری. اگر حرف را به سمت چپ ردیابی کنید، شکل Ǝ نادرست را ایجاد کرده اید. برای شما نادرست است. اما به شخص دیگری که ممکن است شما را زیر نظر داشته باشد، ردیابی E را تصحیح کنید.

بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

این نشانه خودخواهی در مقابل ایثار است

آدام گالینسکی و موریس شوایتزر، استادان روانشناسی، ترفند ساده اما گویا را ابداع کردند تا به تمایلات رفتاری رهبران برای خودخواهی در مقابل از خود گذشتگی دست یابند. چیزی که آنها دریافتند این بود که آن رهبرانی که آن را به روش درست ردیابی کردند (از دید آنها) دارای درجه بیشتری از خودمحور. و کسانی که آن را برعکس از دیدگاه دیگران ردیابی کردند، درجه بیشتری از گرایش دیگر.

A فرد با خودگرایی بالا احتمالاً جنبه هایی از خود را ارتقا می دهد. این سوگیری تمرکز بر خود با موافقت قوی افراد با جملاتی مانند “من اغلب کارهای خودم را انجام می‌دهم» و «از عملکرد بهتری نسبت به دیگران لذت می‌برم».

شخصی که دیگران را بالا می‌برد. – جهت‌گیری احتمالاً جنبه‌های دیگران را ارتقا می‌دهد و روابط با دیگران را در اولویت زندگی آنها قرار می‌دهد. این سوگیری تمرکز بر دیگر با موافقت قوی افراد با اظهاراتی مانند “چاه” به تصویر کشیده شده است. -بودن از همکارانم برای من مهم است” و “یک کار/فعالیت را فدای کار/فعالیتی می کنم که اگر هم تیمی هایم آن را تایید نمی کردند بسیار لذت می برم.”

نوع رهبری که هستید (و می خواهید باشید) 

روانشناسان تأیید کرده اند که ردیاب های E-to-the-self معمولاً مردان، آمریکایی و در موقعیت های بالاتر هستند. در حالی که ردیاب های E-to-the-دیگر بیشتر زنان، اروپایی و/یا آسیایی و کمتر مسن تر هستند. اما به گمان من، این الگوها در آینده نزدیک تغییر خواهند کرد.

چشم انداز رهبری است. تغییر می کند. چیزی که در حدود یک دهه گذشته یک سوختگی آهسته بود، اخیراً آتش گرفته و جای خود را به چیزی داده است که رهبر انسانیمی نامیم.، یا شاید دقیق تر، رهبر انسانی. مفاهیمی مانند رهبری خدمتگزار و رهبری اصیل مدتی است که وجود داشته است، اما یک بیماری همه گیر و اختراع مجدد کار لازم بود تا سازمان ها، چه بزرگ و چه کوچک، واقعاً مدل های رهبری خود را زیر سوال ببرند.

چیزی که ما متوجه شده ایم این است که رهبران نیازی به رهبری موثر و خوب بودن در کار خود ندارند. بین شایستگی و دلسوز بودن تعادل ایجاد کنید. شما می توانید کارهای سخت را به روش انسانی انجام دهید. شما می توانید در کار خود خوب باشید و انسان خوبی باشید. این یکی/یا نیست. هم/و هم است.

Eهای عقب مانده برای رهبران آینده

این فرضیه من است. همانطور که سازمان‌ها به اختراع مجدد خود ادامه می‌دهند، و رهبران مجبور می‌شوند یا برای سوار شدن به آن‌ها کنار بیایند یا عقب‌نشینی کنند، پیش‌بینی من این است که ردیاب‌های E-to-the-دیگر (مردم دیگر گرا) و E کمتری را ببینیم. ردیاب های به خود (مردم خود گرا).

اما جای کار وجود دارد. هنوز هم نمونه بزرگی از روسای بد وجود دارد که انگیزه‌های برانگیخته‌ی نفس آنها باعث می‌شود همه چیز را از منظر خودشان ببینند و به هر قیمتی به دستاوردهایی دست یابند، از جمله افرادشان. این منطق «باعملکرد بالا» برای یک قرن جواب داد، اما در راه است.

اینجاست. برخی توصیه ها در حالی که داستان رهبری همچنان در حال تغییر است و داستان خود شما نیز با آن تغییر می کند: ممکن است فکر کنید که کارها را به عقب انجام می دهید، اما به یاد داشته باشید که احتمالاً برای دیگران راه درستی به نظر می رسد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی