عمومی

ترکیب ازدواج و تجارت با بنیانگذار Tiff’s Treats تیفانی چن

ترکیب ازدواج و تجارت با بنیانگذار Tiff’s Treats
تیفانی چن

تیفانی چن از Tiff’s Treats از آغاز به عنوان یک دانشجوی کالج با دوست پسرش (که اکنون یکی از بنیانگذاران امپراتوری کوکی هاست)، قطعات ارزشمند زیادی از سفر خود برای به اشتراک گذاشتن دارد، خواه شیرینی داشته باشید یا نه.

در قسمت این هفته در جزئیات ما به بررسی تعدیل چن از نانوا تا صاحب کسب‌وکار می‌پردازیم، ارتباطاتی که در موفقیت و چگونه شکست گذشته را پشت سر بگذارید و هدف بزرگتر خود را شناسایی کنید.

از نانوا به صاحب کسب و کار

وقتی چن ۱۹ ساله بود، برای معذرت خواهی دوست پسرش که یک شب او را بیدار کرده بود، کلوچه پخت. این حرکت ایده دوست پسرش را برانگیخت که باید کسب‌وکاری ایجاد کنند تا کوکی‌های تازه از فر تحویل دهند.

در حالی که دوست پسر اصلی او در زمینه بازاریابی انگیزه کارآفرینی داشت، چن در راه کالج کار می کرد و هرگز پیش بینی نمی کرد که مسیر او او را به تاسیس یک شرکت برساند. اما من اغلب شنیده ام که می گویند زندگی یک سوال است و چگونه پاسخ شما پاسخ است—بنابراین چن سفر خود را بر این اساس دوباره چارچوب داد.

از آنجایی که شرکت موفق‌تر شد و اولین سرمایه‌گذاری خارجی خود را در سال ۲۰۰۸ انجام داد، چن متوجه شد که باید دستکش‌های اجاق گاز را کنار بگذارد. اگر فقط در آشپزخانه می ماند، نمی توانست به رشد شرکت کمک کند.

او و هم بنیانگذارش از خود پرسیدند که بیشتر وقت خود را صرف چه چیزی می‌کنند و چه کاری را دوست ندارند، و تصمیم گرفتند که فرآیند استخدام خود را کم‌کم کنند و در مورد عملکرد کلی منابع انسانی کمک بگیرند. در مرحله بعد، آنها شخصی را برای رسیدگی به حساب های پرداختنی و دریافتنی انتخاب کردند، زیرا آنها در حسابداری متخصص نبودند و کارشان در آنجا کمکی به پیشبرد کسب و کار نمی کرد.

چن ابتدا به این فکر کرد که اگر شیرینی پزی ارزش او باشد و او آن را رها کرد، چگونه می‌خواست به کسب و کار ارزش بیافزاید؟ او بعداً متوجه شد که با کنار گذاشتن چیزهایی که انرژی او را به افرادی که واقعاً از آنها لذت می‌برند، نمی‌دهد، می‌تواند قدم بیشتری به منطقه نبوغ خود بگذارد. هنگامی که او وظایف خاصی را واگذار کرد و تماشا کرد که آن افراد ۱۰۰ برابر بهتر از آنچه او احساس می کرد انجام می دهند، هم برای کسب و کار او مفید بود و هم به او کمک کرد روی دیگران سرمایه گذاری کند.

چگونه اتصالات می توانند جلوه پروانه ای ایجاد کنند

در چند سال اول عملیات Tiff’s Treats، آنها یک مکان ماهواره ای باز کردند – پیاده روی در یک نوار شلوغ که امکان تحویل را نداشت. این برند به اندازه کافی برای یک شاخه ایجاد نشد و مکان ناموفق بود. Tiff’s Treats نیز آشپزخانه اصلی خود را ماه به ماه اجاره کرده بود و از محل خود بیرون رانده شد. اگر نمی‌توانستند فضای دیگری برای پخت و پز پیدا کنند، به طور کامل از کار خارج می‌شوند.

با این حال، صاحبخانه مکان ماهواره ای ناموفق یک دوست خوب در املاک داشت که با آنها برای یافتن یک فضای جدید همکاری می کرد. علاوه بر این، شوهر زنی که روی کتاب‌هایشان کار می‌کرد، شریک تجاری داشت که بعداً اولین سرمایه‌گذار Tiff’s Treats شد و به آن‌ها کمک کرد چندین مکان را باز کنند.

استرس شما را مجبور می‌کند که خارج از چارچوب فکر کنید و از منطقه راحتی خود فراتر بروید تا شروع به بررسی متفاوت کنید. خیلی از اوقات ما در شکست گیر می کنیم، اما باید به خاطر داشته باشیم که اینطور نیست انتهای جاده لئون، شریک زندگی و همسر چن، معتقد است که چاره ای جز موفقیت وجود ندارد. شما باید مشکل را حل کنید یا از کار خارج شوید، بنابراین شما را مجبور به می کند با راه حل های خلاقانه.

فکر کردن بیش از حد خطرناک است — و چرا مخالفان جذب می شوند

در حالی که چن و لئون در مورد چیزهای بزرگتر زندگی همسو هستند، هر دو مجموعه مهارت ها، علایق و مشخصات شخصیتی متفاوتی را به میز می آورند. این به آنها کمک می‌کند تا هم به صورت جداگانه و هم با هم رشد کنید از نظر کسب و کار و زندگی. برای مثال، Tiff’s Treats با یک فرصت مشارکت ارائه شد. لئون فقط برای ایده اولیه حضور داشت. چن برای تمام جلسه آنجا بود و پس از بررسی جزئیات فکر کرد که باید روی این ایده مکث کنند. وقتی او به لئون گفت، او پاسخ داد که خیلی دیر شده است – او قبلاً به صاحب کسب و کار دیگر پیامک داده بود و هیجان خود را منتقل کرده بود، بنابراین Tiff’s Treats این کار را انجام داد.

چن گفت که شانس زیادی وجود دارد که اگر آنها به سادگی مکث کرده باشند، فرصت وجود دارد. هرگز دوباره ظاهر نمی شد. و اگرچه مهم است که متفکر باشید، گاهی اوقات فقط باید مسئولانه بروید و به خودتان اعتماد کنید تا آن تصمیم را بگیرید.

هدف شما چیست؟

در طول مسیر، Tiff’s Treats متوجه شد که آنها فقط راهی راحت برای تهیه کوکی‌های تازه از فر نمی‌فروشند. آنها نقطه اتصال را برای افراد فراهم می کردند. چن از آن به عنوان “لحظه های شیرینی گرم” یاد می کند. کسب‌وکار او به افرادی که از نظر فیزیکی نمی‌توانستند کنار هم باشند، این امکان را می‌دهد که همچنان برای عزیزانشان حاضر شوند و به آنها بگویند که به آنها اهمیت می‌دهند و به آنها فکر می‌کنند. چه راهی برای گفتن «دوستت دارم» بهتر از کوکی‌های گرم؟

Jill McDonnell 100x100 - ترکیب ازدواج و تجارت با بنیانگذار Tiff’s Treats
تیفانی چن

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی