عمومی

5 راه برای فراگیرتر کردن محل کار برای آنچه اکنون است بزرگترین جمعیت اقلیت

۵ راه برای فراگیرتر کردن محل کار برای آنچه اکنون است
بزرگترین جمعیت اقلیت

تخمین زده می شود از هر چهار آمریکایی یک نفر ناتوانی داشته باشد — باعث می شود افراد دارای معلولیت بزرگترین جمعیت اقلیت در ایالات متحده علیرغم اندازه بسیاری از افراد دارای معلولیتدر این جامعه و دهه ها حمایت > در محل کار با موانع روبرو شوید. اکنون، با بازگشایی دفاتر، جامعه معلولان مجدداً از کارفرمایان می‌خواهد تا نحوه دسترسی به فرهنگ را در نظر بگیرند – می‌گویند که طرح اداری “بازگشت به حالت عادی” احتمالاً رویکردی قدیمی و حتی مضر است.

<. div class="standardText" readability="35.557142857143">

طبق گزارش وزارت کار ایالات متحده، افراد دارای معلولیت با نرخ بیکاری بیش از دو برابر میانگین ملی روبرو هستند. موانعی وجود دارد — از محل اقامت در محل کار تا غلبه بر تعصب ناخودآگاه — کارفرمایان را از استخدام و نگهداری افراد دارای معلولیت باز می دارد. این چیزی است که مرکز شمال غربی، یک سازمان غیرانتفاعی ملی که از افراد دارای معلولیت حمایت می‌کند، برای دهه‌ها با آن مبارزه کرده است.

جن رامیرز رابسون، معاون رئیس جمهور خدمات استخدامی برای مرکز شمال غربی، می‌گوید در این زمان از بازسازی سیاست‌های اداری، کارفرمایان فرصت واقعی برای اولویت‌بندی دسترسی دارند. . رامیرز رابسون و تیمش به شرکت‌هایی در هر اندازه، از کارفرمایان بزرگ مانند آمازون گرفته تا مشاغل کوچک مادر و پاپ، پشتیبانی اشتغال معلولان را ارائه می‌کنند. من با رامیرز رابسون ارتباط برقرار کردم تا از مشاوره او در مورد ایجاد دسترسی به خط مشی ها، پروتکل ها و شیوه های اداری استفاده کنم.

۱٫ برنامه‌ای برای گنجاندن معلولیت در تلاش‌های DEI خود داشته باشید

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها از طرح‌های تنوع، برابری، و گنجاندن (DEI) استقبال می‌کنند، ناتوانی اغلب نادیده گرفته می شود. رامیرز رابسون به تحقیق از Return on Disability Group، که نشان می دهد در حالی که ۹۰٪ از شرکت ها ادعا می کنند که تنوع را در اولویت قرار می دهند، تنها ۴٪ معلولیت را در طرح های متنوع خود در نظر می گیرند.

“اطمینان حاصل کنید که نمایندگانی از افراد دارای معلولیت در کمیته DEI خود دارید.” “همچنین تنوع گسترده ای را که در جامعه معلولان وجود دارد را بشناسید. این به معنای مشارکت افراد دارای ناتوانی جسمی، شناختی، حسی و روانی، و افراد دارای معلولیتی است که خود را سیاه پوست، بومی یا رنگین پوست می دانند.”

۲٫ فرآیند طراحی جهانی را بدانید 

آیا فونت‌های عرشه شما برای افراد دارای اختلالات بینایی قابل دسترسی هستند؟ آیا ویدیوهای جلسه کارکنان شما دارای شرح باز هستند؟ طراحی جهانی (UD) تلاش می‌کند تا طراحی اصلی یک محیط را با فراگیرتر کردن و در دسترس‌تر کردن آن برای همه افراد، صرف‌نظر از سن، اندازه، توانایی یا ناتوانی‌شان، بهبود بخشد. هفت اصل وجود دارد این فرآیند.

“شرکت‌ها اغلب بر اساس زیبایی‌شناسانه‌ترین یا متداول‌ترین چیزها طراحی می‌کنند، اما رامیرز رابسون گفت که این به ندرت در دسترس ترین رویکرد است. “طراحی جهانی حول محور سادگی، انعطاف‌پذیری و کارآیی است، بنابراین وقتی با این ملاحظات پیشرو هستید، در واقع تجربه را برای همه بهبود می‌بخشید.”

۳٫ مدل‌های کار از راه دور و ترکیبی را ارائه دهید

سال‌ها قبل از همه‌گیری، افراد دارای معلولیت برای مدل‌های کاری انعطاف‌پذیر می‌جنگیدند.

/div>

“رامیرز رابسون” گفت: “افراد دارای معلولیت اغلب برای به حداقل رساندن یا پنهان کردن ناتوانی خود در محیط های اداری سنتی تحت فشار هستند.” “در خانه، جایی که نیازی به تنظیم ندارید، راحتی بیشتری وجود دارد.”

رامیرز رابسون توضیح می دهد که محل کار از راه دور نیز آسان می شود. بسیاری از موانع موجود در تنظیمات اداری سنتی (تنظیمات فناوری کمکی بهتر، بدون نیاز به پیمایش گزینه‌های حمل و نقل اغلب پیچیده، و غیره).

۴٫ در مورد کارکردهای هر شغل عمدی و روشن باشید

“ما تمایل داریم از کلمات کلیدی زیادی مانند “سریع و سریع” استفاده کنیم. رامیرز رابسون گفت: انرژی بالا در شرح وظایف. “این نوع عبارات در واقع می توانند توانمند باشند و ممکن است کارمندان آینده نگر واجد شرایط را از درخواست برای یک موقعیت آزاد بازدارند.”

یک بار در رامیرز رابسون، مدیران را تشویق می کند که مراقب نحوه راهنمایی کارکنان خود باشند. “به جای اینکه مردم را دیکته کنید که چگونه کارها را انجام دهند، توضیح دهید که موفقیت چگونه به نظر می رسد، و سپس با کارمندان برای رسیدن به آن نتایج کار کنید.”

۵٫ کار با یک مربی شغلی را در نظر بگیرید

سازمان‌های بسیاری وجود دارند که خدماتی از کاریابی تا پشتیبانی در حین کار را برای کارگران ارائه می‌دهند. دارای معلولیت، از جمله مرکز شمال غربی. این شرکت‌ها با کارفرمایان درباره نحوه رفع موانع استخدام و حفظ کارمندان دارای معلولیت مشورت می‌کنند.

رامیرز رابسون می‌گوید اقدامات لازم را انجام دهید. ایجاد یک محل کار فراگیر — و دریافت بازخورد منظم از کارمندان در مورد تلاش های خود — فقط “کار درستی نیست” بلکه حس تجاری خوبی است. او به داده های Accenture اشاره می کند که می یابد شرکت‌هایی که فعالانه به دنبال استخدام افراد دارای معلولیت هستند، ۲۸ درصد درآمد بیشتر، درآمد خالص بالاتر و بازده سهامداران بالاتر گزارش می‌دهند. او گفت: «یک محل کار واقعاً فراگیر، نوآوری، بهره‌وری و روحیه را در بین همه کارمندان ایجاد می‌کند. “از این زمان بازسازی برای ایجاد فرهنگ دسترسی نیز استفاده کنید.”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی