عمومی

جلسات نفرت؟ تحقیق موافق است: برگزاری جلسات کمتر بهره وری، ارتباطات و شغل کارکنان را افزایش می دهد رضایت

جلسات نفرت؟ تحقیق موافق است: برگزاری جلسات کمتر
بهره وری، ارتباطات و شغل کارکنان را افزایش می دهد
رضایت

مسلماً، من طرفدار در برابر جلسات. من متقاعد شده‌ام که تنها فردی در اتاق که احساس می‌کند یک جلسه خاص ارزشمند است، کسی است که در واقع جلسه را تلفن کرده.

اما بسیاری از تحقیقات موافق هستند. بر اساس یک مطالعه ۲۰۱۲، شرکت‌کنندگانی که در گروه‌های کوچک قرار گرفتند و از آنها خواسته شد مشکلات را حل کنند IQ فردی را تجربه کردند. کاهش تقریباً ۱۵ درصدی.

یک مطالعه ۲۰۱۸ جلساتی را نشان داد که به موقع شروع نمی شوند (شرط می بینید که می توانید یادم نیست آخرین باری که دو جلسه متوالی به موقع شروع شدند) یک سوم کمتر بود موثر — از نظر نتایج، چه واقعی و چه درک شده — نسبت به جلساتی که به موقع شروع شده اند.

و حالا این وجود دارد یک متاآنالیز اخیر بیش از یک دهه تحقیقات نشان می‌دهد که ۹۰ درصد کارکنان احساس می‌کنند جلسات «پرهزینه» و «غیرمولد» هستند.

و اینکه حق با آنهاست: بازده کارمندان بیش از ۷۰ درصد افزایش یافت زمانی که جلسات ۴۰ درصد کاهش یافت.

معنی دارد. جلسات کمتر به معنای زمان بیشتر برای انجام کارها است.

اما با یک تغییر: محققان همچنین دریافتند که استقلال کارمندان افزایش یافته است. مردم نیازی به جلسات نداشتند تا آنها را در مسیر درست و پاسخگو نگه دارند. جلسات کمتری به آن‌ها اجازه می‌داد «لیست کارهای خود را داشته باشند».

که منجر به بهره‌وری و رضایت شغلی بیشتر شد.

و، به اندازه کافی عجیب، ارتباطات، همکاری و تعامل بین کارمندان بهبود یافته است. از آنجایی که نمی‌توانستند به جلسات «تکیه» کنند، مستقیماً با یکدیگر صحبت می‌کردند. یا اسناد پروژه را بررسی کرد. یا پیام‌های قدیمی Slack را مرور کرد.

ارتباط حاصل ۵۷ درصد مؤثرتر بود، حتی اگر همه پیام‌های مشابهی را نشنیدند. به طور همزمان همه آنها از یک برگه موسیقی می خواندند.

اما صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد: وقتی جلسات کاهش یافتند. تا ۸۰ درصد، اتفاقات واقعا جالبی افتاد. استرس بیش از ۶۰ درصد کاهش یافت. احساس ریزمدیریت تقریباً ۷۵ درصد کاهش یافته است.

بهره وری؟ ۷۴ درصد افزایش یافته است.

البته، حذف تقریباً هر جلسه بر هر مشکل بهره وری، مشارکت، رضایت شغلی و همکاری کارمندان غلبه نخواهد کرد. .

این به ویژه اگر اولین کارمندان خود را استخدام کرده باشید، صادق است. محققان دریافتند که مدیران جدید (و اگر تازه یک استارت‌آپ راه‌اندازی کرده‌اید، از شما یک مدیر جدید می‌سازد) تقریباً یک سوم بیشتر از مدیران باتجربه جلسات برگزار می کنند.

این قابل درک است. . اما هنوز.

برگزاری جلسات کمتر، یا مقاومت در برابر وسوسه برگزاری جلسات بیشتر برای نگه داشتن انگشت خود بر نبض عملیات نوپای خود ، فوراً تأثیر خواهد گذاشت.

از آنجا که به مردم زمان — و مسئولیت، آزادی و اعتماد ضمنی — می دهیم تا انجام کارها به آنها امکان می دهد در واقع کارها را انجام دهند.

که باعث می شود همه احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند. .

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com عبارتند از متعلق به خودشان، نه Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی