عمومی

20 اشتباه مالیاتی مشاغل کوچک که در سال 2024 باید از آنها اجتناب کنید

۲۰ اشتباه مالیاتی مشاغل کوچک که در سال ۲۰۲۴ باید از آنها اجتناب کنید

تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای کسب و کارتان در هر سال کاری است که باید انجام دهید اما نمی‌خواهید اشتباهاتی مرتکب شوید که منجر به مالیات‌های بالاتر از آنچه واقعاً دارید، توجه IRS را به بازگشت شما جلب کند یا برای شما سود و جریمه به همراه داشته باشد. در اینجا ۲۰ اشتباه کسب و کار کوچک وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

اشتباهات مالیاتی

۱٫ گزارش نادرست درآمد

درآمد ممکن است در بازگرداندن اطلاعات به شما (و به IRS) گزارش شود، مانند فرم ۱۰۹۹-NEC اگر یک پیمانکار مستقل هستید یا فرم ۱۰۹۹-K که کارت اعتباری و برخی تراکنش های دیگر را بدون توجه به نوع نهاد شما نشان می دهد (مثلاً , تک شرکت، شرکت C) اگر مقدار معینی از تراکنش دارید. رایانه های IRS آنچه را که به شما گزارش شده است می بینند، بنابراین ضروری است که اطلاعات را به درستی دریافت کنید. اگر فرم‌ها اشتباه هستند و نمی‌توانید فرستنده را مجبور به تصحیح آن‌ها کنید، مبلغ اشتباه را با یک تعدیل مناسب گزارش دهید و سپس توضیحی را به اظهارنامه خود پیوست کنید تا فقط از مبلغ صحیح مالیات بگیرید.

<2. عدم گزارش درآمد

اگر کالاها و خدمات تجاری را مبادله کنید، این تراکنش مشمول مالیات شما خواهد بود. این به این صورت است که شما یک به یک معامله می کنید یا از طریق مبادله پایاپای. به همین ترتیب، اگر از ارز مجازی برای پرداخت یا دریافت پول برای کالاها و خدمات استفاده می کنید، باید تراکنش ها را نیز به درستی گزارش دهید. IRS به دقت به تراکنش های ارز مجازی نگاه می کند.

۳ . گزارش بیش از حد درآمد

اگر اقلام موجودی را می فروشید، باید بهای تمام شده کالای فروخته شده را در نظر بگیرید تا مالیات بر آن را پرداخت نکنید. درآمد ناخالص از فروش درآمد شما فقط تفاوت بین چیزی است که برای یک کالا به دست می آورید و هزینه آن (بر اساس ارزش گذاری موجودی خود).

۴٫ عدم اعمال محدودیت در کسر وعده های غذایی

تنها ۵۰٪ از وعده های غذایی خاص کسر می شوند. حتی اگر برنده شدن و ناهار خوردن یک مشتری یا پرداخت هزینه غذای خود در خارج از شهر برای کسب و کار یک هزینه قانونی است، شما فقط می توانید نیمی از هزینه را کسر کنید.

۵٫ اختلاط امور مالی شخصی و تجاری

اگر امور مالی شخصی و تجاری را از هم جدا نکنید، نادیده گرفتن کسر کسب و کار بسیار آسان است یا به اشتباه درآمد شخصی را به عنوان درآمد کسب و کار در نظر بگیرید. یک حساب بانکی تجاری جداگانه داشته باشید و از یک کارت اعتباری تجاری جداگانه استفاده کنید تا مطمئن شوید که درآمد و هزینه‌های کسب‌وکار واضح است.< /p>

۶٫ نداشتن سابقه مسافت پیموده شده

اگر از وسیله نقلیه شخصی خود برای رانندگی تجاری استفاده می کنید، باید سوابق خاصی را نگه دارید. اگر این کار را نکنید، کسر شما برای رانندگی تجاری از بین می رود. شرایط ثبت سوابق برای این مورد در انتشار IRS 463.

۷٫ تصور اینکه کسر وزارت خانه یک پرچم قرمز حسابرسی است

این یک باور رایج است که احتمالاً باید از بین برود. اگر در خانه کار می کنید و واجد شرایط کسر دفتر خانه هستید، آن را بگیرید. اطلاعات مربوط به کسر دفتر خانه را از IRS.

۸٫ اشتباهات مالیاتی ناشی از نادیده گرفتن هزینه های قبل از افتتاح

اگر اولین سال است که در کسب و کار شما فعالیت می کنید، ممکن است بتوانید برای هزینه های راه اندازی قبل از باز کردن درهای خود متحمل شده است. این می تواند به اندازه ۵۰۰۰ دلار در سال اول شما، با هزینه های اضافی که به طور قابل قبولی در طی ۱۵ سال کسر می شود. اگر مجموع هزینه های راه اندازی بیش از ۵۰۰۰۰ دلار باشد، قوانین خاصی اعمال می شود.

۹٫ عدم استفاده از برنامه های بازنشستگی

کمک های مالی طرح های واجد شرایط، صورت حساب مالیاتی فعلی شما را کاهش می دهد و در عین حال برای آینده پس انداز می کند. برنامه های بازنشستگی متعددی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر هنوز برنامه ای ندارید، می توانید یک SEP را تا سررسید تمدید شده بازگشت خود تنظیم کنید و در سال بازگشت به آن کمک کنید. علاوه بر این، حتی ممکن است برای شروع یک طرح واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی باشید.

۱۰٫ عدم نگهداری سوابق پایه

زیان‌های تجاری که به شرکا و سهامداران شرکت S می‌رسند را می‌توان در بازده شخصی آن‌ها فقط تا مبالغ مشخصی مطالبه کرد. به عنوان مثال، کسر ضرر مالک شرکت S به اساس سهام و وام هایی که به شرکت داده است محدود می شود. بدون چنین سوابقی، ضرر و زیان از بین می رود. به طور مشابه، سود حاصل از فروش اموال تجاری، مقدار عواید دریافتی نیست. این تفاوت بین آن درآمدها و مبنای موجود در دارایی است. اساس معمولاً هزینه به دست آوردن ملک است که با استهلاک کاهش می یابد و با بهبود سرمایه افزایش می یابد.

۱۱٫ نادیده گرفتن نقل و انتقالات

برخی از انحرافات تجاری از سال های قبل ممکن است در آن زمان محدود بوده باشد اما اکنون کسر می شود. موارد حمل و نقل خالص زیان های عملیاتی، زیان های سرمایه، سود سرمایه گذاری، کسر دفتر خانه و اعتبار عمومی تجاری را بررسی کنید.

۱۲٫ عدم دریافت قدردانی برای کمک‌های خیریه

اگر ۲۵۰ دلار یا بیشتر اهدا می‌کنید، باید یک تأییدیه کتبی برای گرفتن کسر داشته باشید. اگر موردی را دریافت نکردید، قبل از ارسال اظهارنامه آن را بخواهید.

۱۳٫ کمتر از پرداخت مالیات تخمینی

اگر باید مالیات تخمینی بپردازید، مطمئناً علاوه بر مالیات بر درآمد، همه مالیات ها را نیز لحاظ کنید. اگر مشمول آن هستید، این شامل مالیات بر خوداشتغالی و می‌شود. مالیات های اضافی Medicare (0.9٪ مالیات بر درآمد به دست آمده و ۳٫۸٪ بر درآمد خالص سرمایه گذاری). شما معمولا نمی توانید صبر کنید تا اظهارنامه خود را برای پرداخت مالیات خود ثبت کنید. پرداخت ناکافی مالیات های تخمینی می تواند باعث جریمه مالیاتی شود.

۱۴٫ عدم ادعای کسر درآمد کسب و کار واجد شرایط

این کسر شخصی (که کسر بخش ۱۹۹A نیز نامیده می شود) برای صاحبان نهادهای انتقالی بر اساس درآمد کسب و کار است. این یک کسر تجاری نیست، اما راهی ارزشمند برای کاهش بدهی مالیاتی است.

۱۵٫ رده‌بندی کارگران

با برچسب‌گذاری کارکنان به‌عنوان پیمانکاران مستقل، زمانی که تحت کنترل شما هستند، تعهدات مالیاتی کارفرما را زیر پا نگذارید. سازمان امور مالیاتی دائماً در پی این اشتباه است و ممکن است برای شما گران تمام شود.

۱۶٫ عدم انجام پرونده در یک زمان

تاریخ تشکیل پرونده – ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ را تماشا کنید. اگر به هر دلیلی نمی توانید پرونده را به موقع ارسال کنید، فقط درخواست تمدید پرونده کنید. لازم نیست دلیلی برای نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل بازگشت خود ارائه دهید. فقط مطمئن شوید که تا تاریخ سررسید تمدید شده پرونده را ارسال کنید.

۱۷٫ عدم پیوست کردن فرم‌ها، برنامه‌ها، یا بیانیه‌های انتخاباتی مورد نیاز

بازگشت شما کامل نمی‌شود مگر اینکه تمام مدارک مورد نیاز را وارد کنید. به عنوان مثال، اگر برای کسر اقلام سرمایه به جای بزرگ کردن آنها به یک بندر امن IRS متکی هستید، باید یک بیانیه انتخاباتی با اشاره به بندر امن پیوست کنید تا معتبر باشد.

۱۸٫ عدم درک تفاوت در قوانین مالیاتی فدرال و ایالتی

برخی از معافیت های مالیاتی در اظهارنامه های فدرال برای اهداف مالیات بر درآمد ایالتی محدود یا ممنوع است. به عنوان مثال، تعدادی از ایالت ها قوانین متفاوتی در مورد کسر بخش ۱۷۹ و استهلاک پاداش دارند.

۱۹٫ عدم توجه به تحولات مالیاتی

تغییرات در قانون مالیات ممکن است به شما این حق را بدهد که در اظهارنامه فعلی خود معافیت های مالیاتی جدیدی دریافت کنید. آنها حتی می توانند به شما حق بازپرداخت را در صورت ارائه اظهارنامه اصلاح شده بدهند. بیاموزید که کدام یک ممکن است برای شما اعمال شود و آیا می‌خواهید برای بازپرداخت درخواست دهید یا خیر.

۲۰٫ اشتباهات مالیاتی به دلیل افشا نکردن همه چیز به CPA شما

مواردی اتفاق می‌افتد، و IRS ممکن است کسر مالیات را رد کند یا در غیر این صورت میزان بدهی شما را در مالیات تغییر دهد. احتمالاً جریمه‌ای مرتبط با دقت را نیز اعمال می‌کند که فقط به دلایل منطقی می‌توان از آن اجتناب کرد. یکی از راه‌های انجام این کار این است که نشان دهیم به یک متخصص مالیات متکی هستید، اما باید تمام اطلاعات مربوطه را در اختیار این شخص قرار داده باشید تا شانسی برای اجتناب از مجازات داشته باشید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی