عمومی

تاییدیه وام مشاغل کوچک از برخی وام دهندگان اندکی افزایش یافته است در ماه ژوئن

تاییدیه وام مشاغل کوچک از برخی وام دهندگان اندکی افزایش یافته است
در ماه ژوئن

وام نرخ تایید همچنان به آرامی در حال افزایش است و بانک های کوچک و وام دهندگان جایگزین قوی ترین رشد را در ماه ژوئن مشاهده کردند. از بین همه وام دهندگان، نرخ وام تنها با اتحادیه های اعتباری کاهش یافت، و این تنها یک درصد کاهش داشت.

روهیت آرورا، مدیر عامل Biz2Credit، گفت: “با این حال، ما به هیچ وجه به درصد تایید قبل از همه گیری نزدیک نیستیم.” “با این حال، اینها نشانه های مثبتی هستند.”

او افزود: “افزایش هزینه های نیروی کار، همراه با تورم ۸٫۶ درصدی در ماه مه، همچنان باعث ایجاد بحران مالی در شرکت های کوچک می شود.”

Biz2Credit یک پلتفرم وام دهی آنلاین است و ماهانه نرخ های تایید وام را گزارش می دهد. این گزارش بر اساس درخواست های وام از ۱۰۰۰ صاحب کسب و کار کوچک است. این گزارش شامل نرخ‌های تأیید وام تا ژوئن ۲۰۲۲ است.

تأییدات وام‌های کسب‌وکارهای کوچک اندکی افزایش یافته است

در اینجا نگاهی به برخی داده‌های کلیدی از شاخص وام‌دهی کسب‌وکارهای کوچک Biz2Credit در ژوئن ۲۰۲۲ داریم:

بانک های بزرگ

بانک های بزرگ (آنهایی که بیش از ۱۰ میلیارد دلار دارایی دارند) به رتبه تایید ۱۵٫۴% رسیدند که نسبت به ۱۵٫۳% در ماه می افزایش داشت. این به دنبال یک افزایش ثابت است: ۱۵٫۱٪ در ماه آوریل، ۱۴٫۹٪ رتبه تایید در ماه مارس، از ۱۴٫۷ در فوریه و ۱۴٫۵٪ در ژانویه.

دو سال پیش، نرخ تایید وام برای بانک های بزرگ ۲۸٫۳٪ بود. .

بانک‌های کوچک

میزان تأیید بانک‌های کوچک در ژوئن به ۲۱.۱ درصد افزایش یافت. ۲۰٫۹ درصد در ماه می. دو سال پیش، نرخ تایید وام از بانک‌های کوچک ۵۰% بود.

وام دهندگان نهادی

وام دهندگان نهادی شاهد افزایش یک دهم واحدی نرخ تایید بودند. ، در ژوئن به ۲۵٫۶ درصد رسید. نرخ های گذشته در ژانویه ۲۵٫۱ درصد، در فوریه ۲۵٫۲ درصد، در مارس ۲۵٫۳ درصد، در آوریل ۲۵٫۴ درصد و در می ۲۵٫۵ درصد بوده است. دو سال پیش، نرخ وام برای وام دهندگان نهادی ۶۶٫۵ درصد بود.

وام دهندگان جایگزین

نرخ تایید وام دهندگان جایگزین از ۲۶٫۹ درصد در ماه مه به ۲۷٫۱ درصد افزایش یافت. در ماه ژوئن دو سال پیش، نرخ تایید وام برای وام دهندگان جایگزین ۵۵٫۹٪ بود.

اتحادیه های اعتباری

نرخ اتحادیه های اعتباری برای چندین ماه در ۲۰٫۶٪ ثابت باقی مانده بود. اما در ماه ژوئن به ۲۰٫۵ درصد کاهش یافت. دو سال پیش، نرخ تایید وام از اتحادیه‌های اعتباری ۳۹٫۶% بود.

چگونه Biz2Credit گزارش را جمع‌آوری می‌کند

Biz2Credit درخواست‌های وام کسب‌وکارهایی را که قبلاً انجام شده‌اند تجزیه و تحلیل می‌کند. در تجارت بیش از ۲ سال، که دارای رتبه اعتباری ۶۸۰ یا بالاتر هستند. Biz2Credit داده‌های بیش از ۱۰۰۰ کسب‌وکار را برای تهیه گزارش جمع‌آوری می‌کند.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی