عمومی

بی ثباتی را در آغوش بگیرید: ایده برند بزرگ برای کرو هدف محور.

بی ثباتی را در آغوش بگیرید: ایده برند بزرگ برای
کرو هدف محور.

شعار جسورانه و چشم نواز، شعار “آغوش نوسانات را در آغوش بگیرید” اخیرا توسط کرو، یک شرکت پیشرو در امور حسابداری، مشاوره و خدمات عمومی راه اندازی شد. شرکت فناوری در ایالات متحده با دفاتر در سراسر جهان. ایده قدرتمند ایده برند، اجرا در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای دیجیتال، یک فراخوان برای زمانه ما است.

“می توان با نوسان یا به دنبال درک، پیمایش، مدیریت و در نهایت شناسایی راه های اهرم عدم قطعیت، افسر ارشد بازاریابی کرو که این ایده را همراه با رهبری کرو و با همکاری آژانس بازاریابی جنبش من، StrawberryFrog توسعه داد.

کرو یک شرکت هدف‌محور است و کریس انگیزه بالایی دارد. او به عنوان یک بازیکن پرشور بیسبال بزرگ شد و با نیویورک یانکیز تلاش کرد. پس از آن، او حرفه ای در بازاریابی را با نقش های CMO در KPMG، Accenture و اکنون کرو آغاز کرد. ما با کریس برای درک این ایده و طنین آن به گفتگو نشستیم.

بزرگترین چالش تجاری در سال ۲۰۲۲ برای شما چیست. ?

وقتی سال ۲۰۲۲ شروع شد، به نظر می‌رسید که برخی از عدم قطعیت‌هایی که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شاهد بودیم، بالاخره شروع به آرام شدن کرد. پایین. سپس سال ۲۰۲۲ به سرعت گرفتار تورم، نوسانات بازار سهام، رکود اقتصادی معلق و جنگ در اوکراین شد. چه یادآوری خوبی است که پیمایش و یافتن ارزش در عدم قطعیت همیشه بزرگترین چالش و بزرگترین فرصت ماست.

کرو چگونه بر این چالش غلبه می کند؟

ما به ذینفعان کلیدی خود (مردم، استخدام‌کنندگان، مشتریان و جوامع خود) کمک می‌کنیم تا در زمان‌های نامشخص برای ایجاد ارزش حرکت کنند — و ارزش را از طریق هر یک از لنزهای آنها تعریف می‌کنیم. افراد و افراد استخدام شده ما به دنبال مشاغل غنی و با ارزش هستند. مشتریان ما به دنبال رشد، افزایش کارایی یا کاهش ریسک هستند. برای کمک به آنها، ما قدرت افراد خود را در خدمات حسابرسی، مالیاتی، مشاوره و مشاوره خود باز می کنیم تا تخصص عمیق و دانش عملکردی آنها را به کار ببرند. جوامع ما به دنبال شرکت‌کنندگان فعال هستند تا به شکل‌دهی فرداهای بهتر کمک کنند.

«آغوش پذیری» به چه معناست؟

این بر این واقعیت استوار است که نوسانات (شخصی و حرفه ای) یک مفهوم همیشگی است. پیدا کردن جرقه هیجان در ناشناخته است. برخی از بزرگترین نوآوری ها و همکاری ها از تصادفات یا هرج و مرج سرچشمه می گیرند. فرد می تواند تحت تاثیر نوسانات قرار گیرد یا به دنبال درک، هدایت، مدیریت و در نهایت شناسایی راه هایی برای افزایش عدم قطعیت باشد. در کرو، ما با سهامداران خود برای پذیرش نوسانات کار می کنیم — و با انجام این کار، راه هایی برای ایجاد ارزش و نتایج مثبت پیدا می کنیم.

چگونه یک شرکت خدمات حرفه ای هدف محور بودن، نحوه ورود شما به بازار را تغییر می دهد؟

این فقط نحوه رفتن ما به بازار را راهنمایی نمی کند — بلکه ما را در همه کارهایی که انجام می دهیم راهنمایی می کند. به عنوان بخشی از کمیته مدیریت کرو، من از نزدیک می بینم که چگونه تصمیمات کوچک و بزرگ ما با چشم انداز، هدف، ارزش ها و استراتژی شرکت ما سنجیده و ارزیابی می شوند. چه به دنبال یک هدف خرید باشیم، چه ارزیابی یک مزیت جدید برای مردممان، یا حتی راه اندازی اولین کمپین برندسازی ملی، هدف ما ما را هدایت می کند و ارزش هایمان ما را راهنمایی می کنند.

نوسانات اقتصادی چگونه مشتری کرو را تغییر می‌دهد؟

مدیرعامل، مدیران ارشد مالی، و رهبران کسب و کار همیشه مسئولیت های زیادی داشته اند، اما از نظر تاریخی این مسئولیت بر تجارت متمرکز بوده است. رشد، پایداری و طول عمر برای خود کسب و کار. در چند سال گذشته، این به شدت تغییر کرد – جهان اکنون به دنبال رهبران کسب و کار است تا توجیه کنند که چگونه شرکت‌هایشان به عنوان شهروندان جهانی عمل می‌کنند، تجربیات معناداری را برای مردم و جوامع خود ارائه می‌دهند و با صداقت عمل می‌کنند – همه اینها در عین حفظ کسب‌وکار. به نرمی دویدن. این یک سوال بزرگ است و می تواند بسیار دلهره آور باشد! اما این چیزی است که ما را در کرو هیجان زده می کند. ما به مشتریان کمک می‌کنیم تا به دنیای VUCA (نوسان‌پذیری، عدم قطعیت، پیچیدگی و ابهام) که در آن زندگی می‌کنیم نگاه کنند و در این زمان‌های پیچیده مسیریابی کنند و فرصت‌هایی را بیابند.

برند رقیب در دنیای خدمات حرفه ای بودن چگونه است؟

در مورد اینکه امروزه کروو چگونه دیده می‌شود و ما چگونه می‌خواهیم به ما نگاه شود، ارتباط قطعی وجود دارد. برای اینکه کاتالیزوری برای ایجاد ارزش از طریق نوسانات باشیم، باید متفاوت فکر کنیم، متفاوت عمل کنیم و متفاوت سرمایه گذاری کنیم. این یک مکان سرگرم کننده برای حضور در CMO است. این به من قدرت داد تا با تیم‌ها و آژانس‌های هوشمند و خلاقی همکاری کنم که نه تنها همان رویکرد شیرین‌پز را به ما می‌فروشند، بلکه به دنبال راه‌های قدرتمندی برای عبور از دریای همسانی هستند. این به ما این امکان را می دهد که متفکر و تحریک کننده باشیم و در عین حال به ارزش های اصلی خود وفادار باشیم. در حالی که نمی‌خواهیم از رقبا بیشتر خرج کنیم، می‌توانیم با آنچه می‌گوییم، نحوه گفتن و مکان گفتن آن‌ها پیشی بگیریم – تا در بازار متمایز شویم و تأثیری ماندگار بر جای بگذاریم.

این چگونه بر انتظارات شما از شرکای تجاری مانند آژانس های تبلیغاتی و رسانه ای تأثیر می گذارد؟

ما به دنبال شرکای با تخصص عمیق عملکردی/موضوعی و مهمتر از همه، فرهنگ، هدف و ارزش های مشابه هستیم. آنها نه تنها باید در حرفه خود برتر باشند، بلکه باید در برابر معمول مقاومت کنند و اوضاع را به هم بزنند. ما بسیار خوش شانس بوده ایم که با آژانس های قدرتمندی مانند StrawberryFrog (استراتژی و خلاقانه) و VMLY&R (برنامه ریزی و خرید رسانه ای) در به اشتراک گذاری داستان کرو

بزرگترین دستاورد شما در ۱۲ ماه گذشته چه بوده است؟

ایجاد تصمیم برای پیوستن به کرو در یک نقطه عطف حساس در تاریخ ۸۰ ساله خود. با توجه به اینکه مردم، مشتریان و جوامع ما در مرکز همه کارهای ما هستند و توسط قطب‌نمای مبتنی بر هدف/ارزش هدایت می‌شوند، از نظر شخصی و حرفه‌ای پاداش می‌دهیم که بخشی از یک تیم رهبری باشیم که بر روی افراد، مشتریان و جوامع ما متمرکز شده است.

انتظارات شما برای سال ۲۰۲۳ و پس از آن چیست؟

برای اتخاذ طرز فکری که نوسانات را در بر می گیرد (با عرض پوزش، نتوانستم جلوی خودم را بگیرم) در حالی که به ساختن نام تجاری خود ادامه می دهیم و به رشد خود در بازار برای سال ها کمک می کنیم تا بیا! و بله، در طول مسیر کمی خوش بگذرانید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی