عمومی

بین شک کردن به خود و پذیرش تفاوت وجود دارد شکست: رویکرد SEAL نیروی دریایی به پایداری، انعطاف پذیری، و موفقیت

بین شک کردن به خود و پذیرش تفاوت وجود دارد
شکست: رویکرد SEAL نیروی دریایی به پایداری، انعطاف پذیری،
و موفقیت

موفقیت هرگز تنها به یک چیز خلاصه نمی‌شود. هوش، استعداد، تجربه، تحصیلات، و حتی شانس هم همه نقش خود را ایفا می کند. اما اغلب چیزی که موفقیت را از شکست جدا می‌کند، پشتکار. به راه خود ادامه دهید و هنوز فرصتی برای موفقیت دارید. دست از کار بکشید، و همه امید به موفقیت از بین می رود.

با وجود این، وقتی همه چیز سخت می شود و شانس موفقیت ضعیف به نظر می رسد، شک کنید به طور طبیعی وارد می‌شود و به آرامی – اگرچه گاهی اوقات خیلی سریع – اراده، عزم و انگیزه شما را از بین می‌برد.

که به این معنی است. رد شدید. (حداقل در این مورد.)

به همین دلیل است که اکثر مردم سعی می کنند شک و تردید خود را از بین ببرند. آنها می دانند که اعتماد به نفس کلیدی است. بنابراین آنها چشم‌پوشی می‌کنند، مثبت می‌مانند، متمرکز می‌مانند… تا آن لحظه که یک نی چالش پشت شتر اعتماد به نفس را می‌شکند و شک، همانطور که وقتی تلاش می‌کنید کاری دشوار را انجام دهید، ناگزیر می‌شود.

بنابراین چگونه می‌توان از خود شک و تردید اجتناب کرد؟

به عنوان نیروی دریایی بازنشسته شان هاگرتی به من گفت، بین شک و شکست تفاوت زیادی وجود دارد:

شک خود را با پذیرش شکست

بهترین کاری که انجام دادم این بود که تصمیم گرفتم به افراط مطلق بروم، حتی اگر به خودم شک کنم. من اساساً به خودم گفتم که هر چه باشد، من آن را رها نمی کنم. چندین بار به خودم شک کردم، اما بعد کنار گذاشتم و فکر کردم، “اگر شکست بخورم، شکست می خورم… اما کاری که هرگز انجام نخواهم داد این است که دست بکشم.

این نگرش شما را از حدی که فکر می‌کنید را رد می‌کند… اما واقعاً ندارید.

درعوض، شک فقط نشانه دشواری است. شک به این معنی نیست که نمی‌توانید کاری را انجام دهید یا کاری را انجام نخواهید داد. شک فقط به این معنی است که شما باید راهی برای ادامه راه پیدا کنید.

یک راه، به خصوص زمانی که احساس می کنید غرق شده اید، این است که ادامه دهید. دنیای شما کوچک است به گفته

طبق گفته اندی استامپف، مربی بازنشسته نیروی دریایی SEAL و SEAL، دو راه برای نزدیک شدن به BUD/S وجود دارد ( برنامه آموزش SEAL):

  • یکی از آنها این است که آن را به عنوان یک برنامه ۱۸۰ روزه ببینیم، و در ادامه هفته جهنم را ببینیم — تعیین کننده رویداد برنامه — به عنوان یک آزمایش پنج روزه. (هفته جهنمی معمولاً از غروب یکشنبه شروع می‌شود و بعدازظهر جمعه به پایان می‌رسد؛ نامزدها در روز چهارشنبه حدود دو ساعت می‌خوابند.)
  • حال دیگر این است که فقط درباره وعده غذایی بعدی خود فکر کنید.

آنها باید هر شش ساعت به شما غذا بدهند. بنابراین اگر بتوانم شش ساعت در شش ساعت در شش ساعت روی هم بگذارم و فقط روی رسیدن به وعده غذایی بعدی تمرکز کنم، مهم نیست چقدر درد دارم، مهم نیست چقدر سردم. اگر بتوانم فقط به وعده غذایی بعدی برسم، یک مهلت ذهنی و بازنشانی ذهنی داشته باشم، می توانم ادامه دهم.

اگر بتوانید این انعطاف‌پذیری را برای تعیین و نزدیک شدن به اهداف خود از دیدگاه‌های قابل هضم به کار ببرید، می‌توانید به مقدار بسیار دیوانه‌کننده‌ای دست پیدا کنید.

وقتی در وسط هفته جهنم هستید و سرد، خسته و کم خواب هستید، گذراندن چند روز آینده غیرممکن به نظر می‌رسد. خیلی طولانی است. خیلی دلهره آوره خیلی طاقت فرسا هیچ مقداری از خودگویی نمی تواند بر این سطح از تردید غلبه کند.

استامپ این را می دانست. او می‌دانست که نمی‌توانست تصور کند پنج روز را پشت سر بگذارد.

اما او می‌توانست تصور کند که غذای بعدی خود را آماده کند، که یک شک بزرگ را به یک شک کوچک تبدیل کرد.

شک فقط نشانه ای بود که او باید راهی برای ادامه راه پیدا کند. و او این کار را کرد.

به خود شک و تردید را نه به عنوان نشانه ای که باید ترک کنید، بلکه به عنوان بخشی طبیعی از این فرآیند نگاه کنید. به خود شک به عنوان نشانه ای از اینکه نیاز به انطباق، نوآوری یا بهینه سازی دارید ببینید. نه به‌عنوان نشانه‌ای مبنی بر اینکه باید ترک سیگار را در نظر بگیرید، بلکه به‌عنوان یک علامت هشدار اولیه که نشان می‌دهد زمان آن رسیده است که راهی برای ادامه کار پیش از آن‌که این شک‌ها آنقدر بزرگ شوند که انجام دهید ترک کنید، بیابید.

به خودتان شک دارید؟ این فقط به این معنی است که شما در تلاش برای انجام کاری دشوار هستید.

پس شک را به عنوان یک چیز خوب ببینید، زیرا شک یک امر طبیعی است. در مسیر موفقیت قدم بردارید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی