عمومی

بیمه NEXT پیشنهادات مسئولیت را با سفارشی گسترش می دهد پوشش کسب و کارهای کوچک

بیمه NEXT پیشنهادات مسئولیت را با سفارشی گسترش می دهد
پوشش کسب و کارهای کوچک

بیمه NEXT، رهبر بیمه دیجیتال، از راه‌اندازی پوشش بازرگانی/مسئولیت مازاد در ۴۱ ایالت و گسترش پوشش مسئولیت مشروبات الکلی در هفت ایالت دیگر خبر داده است. این اقدام جدید تضمین می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک از آسیب‌های بالقوه قابل توجه ناشی از دعوای قضایی محافظت کامل می‌کنند.

پوشش تعهدی بیش از حد، خط‌مشی‌های مسئولیت کلی مشتریان را افزایش می‌دهد و محدودیت‌های بالاتری را برای پوشش بیمه‌نامه ارائه می‌دهد. صاحبان مشاغل کوچک می توانند به راحتی این پوشش اختیاری را به بیمه نامه مسئولیت عمومی خود پس از خرید اضافه کنند تا نیازهای بیمه تجاری در حال تحول خود را برآورده کنند. این گسترش پوشش هم به‌طور مستقیم و هم از طریق نمایندگان در دسترس خواهد بود، که بازتاب تعهد NEXT برای ارائه تجربیات برتر برای نمایندگان و مشتریان به طور یکسان است.

اغلب، کسب‌وکارها نیاز به انجام تعهدات قراردادی مانند اجرای پروژه‌های ساخت‌وساز جدید یا تغییر عملیات دارند. اماکن جدید، که به محدودیت های بالاتری در مسئولیت عمومی نیاز دارند. در چنین سناریوهایی، یک سیاست چتر/مسئولیت مازاد ضروری می شود. با گسترش NEXT، مشتریان اکنون می توانند به راحتی این پوشش را از طریق پورتال مشتری به بیمه نامه خود اضافه کنند، که آنها را برای رسیدگی سریع به الزامات بیمه جدید مجهز می کند.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-3"/>

علاوه بر پوشش بازرگانی/مسئولیت مازاد، NEXT همچنین پوشش بدهی مشروبات الکلی خود را به ایلینوی، میشیگان، ماساچوست، میسوری، مینه سوتا، یوتا و آیووا گسترش می دهد. پوشش بدهی مشروبات الکلی برای مشاغلی که تولید، فروش یا ارائه نوشیدنی های الکلی می کنند بسیار مهم است. به عنوان بخشی از پوشش مسئولیت عمومی NEXT، مسئولیت مشروبات الکلی خسارات ناشی از مسمومیت مشتریان را پوشش می‌دهد و برای کسب‌وکارهای کوچک مانند کافه‌ها، رستوران‌های پاپ آپ، و رستوران‌های خوب مناسب است.

در مورد راه‌اندازی جدید، جک رمزی، معاون NEXT Insurance of Agent Business، گفت: «ما در حال راه‌اندازی پوشش چتر/مسئولیت اضافی برای کمک به کارآفرینان هستیم. با رشد کسب‌وکارها، نیازهای بیمه مسئولیت آن‌ها تغییر می‌کند و به عنوان یک شرکت حامل، می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم از رشد مشتریان خود حمایت کنیم. ما مطمئن هستیم که این پیشنهاد چتر/مسئولیت مازاد درخواستی، تقاضایی را که هم از سوی مشتریان و هم از نمایندگانی که به این پوشش برای تعهدات قراردادی نیاز دارند، پاسخ می‌دهد، و خوشحالیم که می‌توانیم این توسعه را خودمان با این هدف ارائه دهیم. برای مشتریان کسب‌وکار کوچک ما یک نقطه‌فروشی است.»

جدیدترین توسعه با استخدام استراتژیک اخیر NEXT و ادغام با Ivans Download™ برای سیاست‌های مسئولیت عمومی و جبران خسارت کارگران مطابقت دارد. NEXT با تکرار سریع و پاسخ به بازخوردها، تعهد خود را به نیازهای نمایندگان و مشتریان، ارائه یک تجربه دیجیتالی بی‌نظیر برای حمایت از رشد و موفقیت کسب‌وکارشان، مجدداً تأیید می‌کند.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google.

تصویر: بیمه بعدی


< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-large-mobile-banner-1-0" ezaw="250" ezah="250" class="ezoic-ad"/>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی