عمومی

بیایید در مورد عدم تنوع در Web3 صحبت کنیم

بیایید در مورد عدم تنوع در Web3 صحبت کنیم

به این ترتیب، من در حال بررسی مناطق Web3 نزدیک‌ترین و عزیزترین به خود بوده‌ام، مانند نقشی که هوش مصنوعی ایفا می کند و که به نظر می رسد روی میز بنشینید. و در حالی که من نویدهای زیادی در مورد هوش مصنوعی و Web3 می بینم (مخصوصاً هوش مصنوعی Emotion)، از نظر تنوع و تجربیات Web3 نیز کارهای زیادی باید انجام شود.

بنابراین، امروز می‌خواهم به تنوع در Web3 بپردازم — یا دقیق‌تر، فقدان آن.

این کار با یک پادکست آغاز شد 

در ماه مارس امسال، پسرم و من پادکستی راه اندازی کردم که انواع فناوری های نوظهور را پوشش می داد. نام آن YallaNFT. Yalla عربی به معنای “بگذار برویم” است و NFT البته مخفف non-fungible token است. اهداف ما با YallaNFT عبارتند از:

  1. در مورد Web3/NFT با تعامل و انجام بیشتر بیاموزید

  2. صداهای متنوع را در فضاهای NFT تقویت کنید تا به این حوزه کمک کنید که فراگیرتر و در دسترس تر شود

این دومین انگیزه ما است که این روزها به وضوح برای من برجسته است. وقتی من و پسرم نمونه‌هایی از پادکست‌هایی را که قبلاً به وب ۳ پرداخته بودند مرور کردیم، به سرعت مشخص شد که چگونه یک نوع صدا بر مکالمات وب ۳ تسلط دارد — به دلیل عدم وجود اصطلاح بهتر، «برادر وب».

<. div class="standardText" readability="31.970930232558">

به همین دلیل پادکست خود را شروع کردیم. برای یافتن عمدی، مصاحبه و جشن گرفتن صداهای جدید و متفاوت در فناوری. قرار دادن صدای خودمان در ترکیب به نظر گام اول خوبی است زیرا بسیاری از مردم فعالانه به دنبال درک واضح‌تری از Web3 و چرایی اهمیت آن هستند. اگرچه بازار NFT سال گذشته به ۴۰ میلیارد دلار رسید، نه همه از حقایق بسیار مثبت است. زنان به نصف مردان می گویند که در یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری، معامله یا استفاده کرده اند و زنان تنها ۱۶% از بازار هنر NFT .

آمار مشکل ادامه دارد. در میان کسانی که در وب ۳ در موقعیت های قدرت هستند، زنان سیاه پوست نماینده کمتر از ۵% از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در سطح جهان. از بالا به پایین، Web3 یک مشکل تنوع دارد.

اکنون می توانیم تنوع بیشتری را به Web3 بیاوریم

هنگامی که بر تقویت صداهای مختلف تمرکز می کنیم و فناوری Web3 را در دسترس سازندگان بیشتر می کنیم، در مورد تنوع از نظر نژاد، هویت جنسیتی، وضعیت اجتماعی-اقتصادی و موارد دیگر صحبت می کنیم.

برای شروع تقویت طیفی از صداها، اولین قدم خوب یادگیری اصول اولیه Web3 است. برای تبدیل شدن به یک متخصص Web3 یک شبه عجله نکنید. با این حال، درک مفاهیم اساسی، دنبال کردن سرفصل ها و درک اینکه چرا این تکامل فناوری اینقدر هیجان انگیز است، مهم است.

از راه هایی شروع کنید که برای شما جالب و مرتبط است. به عنوان مثال، من اخیراً به عنوان یکی از اعضای موسس BFF ملحق شدم — “یک جامعه جدید برای کنجکاوهای رمزنگاری” ایجاد شد توسط بریت مورین و جیمی اشمیت. گروه موسس بیش از ۱۰۰ رهبر زن و غیر باینری را در سراسر صنایع گرد هم می آورد که فراگیری و فرصت را در cyrpto تقویت می کنند. من افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم. BFF منابع مفید بسیاری را برای افراد جدیدتر به NFTها جمع آوری کرده است، و همچنین رویدادهایی که برای فرو بردن انگشت شما در آب — مانند پروژه استخراج NFT ما در این ماه . به علاوه می توانید در کنار افراد مشهوری مانند میلا کونیس، گوئینت پالترو و تایرا بنکس یاد بگیرید.

همچنین باید تمرکز کنید. در گوش دادن و اشتراک گذاری اگر در موقعیتی هستید که این کار را انجام دهید، صداهای کم ارائه شده را در فضای Web3 تقویت کنید. کسانی را که تحسین می کنید در رسانه های اجتماعی دنبال کنید، داستان های آنها را با شبکه های خود به اشتراک بگذارید و دستاوردهای آنها را تبلیغ کنید. اگر پیشنهادی دارید، می‌خواهید صدایی را که در Web3 کمتر نمایش داده می‌شود منتقل کنید، باید رادارم را نصب کنم یا یک NFT داشته باشم که اخیراً توجه شما را جلب کرده است، به من توییت کنید (@kaliouby).

در نهایت، یک شرکت کننده فعال باشید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، در مورد درگیر شدن با انجام دادن چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد (این روش مورد علاقه من برای یادگیری است). یک کیف پول دیجیتال تهیه کنید. روی برخی از پروژه‌های NFT سرمایه‌گذاری کنید که امیدوارکننده به نظر می‌رسند یا باعث حمایت شما می‌شوند. حتی می توانید به پروژه NFT خود بپیوندید یا ایجاد کنید. اگر علاقه دارید، وارد شوید.

با این حال — و من واقعاً می خواهم بر این موضوع تأکید کنم – – هرگز در Web3 پولی که نمی توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید.

همانند هر نوع سرمایه گذاری ، تصمیماتی که در مورد Web3 می گیرید پیامدهای واقعی دارند و همیشه باید خطرات مرتبط را ارزیابی کنید. همانطور که در بالا ذکر کردم، دوست دارم از افراد مشهوری که در وب ۳ مشارکت دارند، بشنوم، مانند یک گردهمایی مجازی رمزنگاری مجازی اخیر میزبانی شده توسط BFF. جالب بود که دیدیم در سراسر جهان، همه ما به‌عنوان زنانی که در حوزه فناوری هستند با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم و باید در اطراف جستجو کنیم، فرصت‌ها را ایجاد کنیم و نسبت به آنچه در افق با Web3 وجود دارد، فکر کنیم. من در حال حرکت درست مثل بقیه در حال یادگیری هستم.

در عین حال، افراد مشهور با بسیاری از افرادی که به دنبال ورود به Web3 هستند خطرات مشابهی ندارند. . در حالی که می‌توانیم در کنار افراد مشهور وارد Web3 شویم، نمی‌توانیم همه نشانه‌های خود را از آنها بگیریم.

برنده‌های Web3 را همانطور که اتفاق می‌افتند جشن بگیرید

این همه ما را کجا رها می کند؟ من تصمیم دارم با یک نکته مثبت پایان دهم.

گام‌های زیادی برای بهبود تنوع در حال انجام است. در Web3، و بسیاری از افراد در برجسته کردن بازیکنان نوظهور و کلیدی کار بسیار خوبی انجام می دهند. این لیست از زنان پیشرو در crypto و NFTs به عنوان نقطه شروع.

سؤال من اکنون: چگونه درگیر هستید در Web3، crypto و NFT ها؟ هر کدام از ما در ایجاد تنوع بیشتر به Web3 نقشی ایفا می کنیم — مال شما چیست؟

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی