عمومی

بیاموزید که چگونه فروش را از کسب و کار موفق افزایش دهید صاحبان

بیاموزید که چگونه فروش را از کسب و کار موفق افزایش دهید
صاحبان

راهبردهای زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش فروش برای کسب و کار کوچک. برخی از شرکت ها بر برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه تمرکز می کنند. برخی دیگر بر روی پلتفرم ها یا فناوری های جدید مانند برنامه های تلفن همراه تمرکز می کنند. مجموعه عظیمی از نکات برای افزایش فروش را از اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین در زیر دریافت کنید.



بیاموزید چگونه برندهای برتر فروش را با استفاده از برنامه های موبایل افزایش می دهند

برنامه های موبایل فقط برای به اشتراک گذاری مطالب و بازی های سرگرم کننده آنها می توانند تأثیر ملموسی بر فروش مشاغل بگذارند. در این پست فهرست ذهنی، سامر پاتل کاوش می‌کند چگونه برندهای برتر از این ابزار برای افزایش فروش استفاده می‌کنند.

ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید

یک پیشنهاد ارزش منحصربه‌فرد می‌تواند به شما کمک کند تا مراحل فروش را به گونه‌ای تنظیم کنید که واقعاً برای خریداران بالقوه جذاب باشد. اگر در تلاش برای پیدا کردن مال خود هستید، این را بخوانید راهنمای وبلاگ Crowdspring توسط Jason Byer. سپس از انجمن BizSugar دیدن کنید تا ببینید چه اعضایی گفتن در مورد پست.

learn how to boost sales from successful business people - بیاموزید که چگونه فروش را از کسب و کار موفق افزایش دهید
صاحبان

ارائه های جذاب ایجاد کنید

ارائه ها می توانند به شما کمک کنند اطلاعات مختلفی را به اشتراک بگذارید، از موارد فروش گرفته تا دستورالعمل ها برای اعضای تیم. با این حال، همه ارائه های موثر چند ویژگی مشترک دارند. نکات دریافت کنید< /a> برای ایجاد ارائه هایی که در این پست پنگوئن بیز توسط ایوان ویجایا تأثیر می گذارد.

تسهیل سرنخ ها با استفاده از توییتر

تویتر فقط بستری برای به اشتراک گذاری به روز رسانی های سریع و گپ زدن با دیگران نیست. برخط. کسب و کارها در واقع می توانند از آن برای یافتن و پرورش سرنخ ها استفاده کنند. نکاتی را برای استفاده از این استراتژی در این پست UpCity توسط لیزا سیکارد دریافت کنید .

به راحتی وب سایت جدید خود را بهینه کنید

قبل از اینکه بتوانید فروش آنلاین انجام دهید، مشتریان باید بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند. اینجاست که سئو وارد می شود. اگر یک وب سایت جدید برای تجارت خود راه اندازی می کنید، این پست توسط آنتونی ویلیامز از Platter of Gold شامل چندین نکته برای بهینه سازی آن است.

در Poshmark کسب درآمد کنید

اگر می خواهید لباس های دست دوم یا طراحی شده را به صورت آنلاین بفروشید، چندین بازار وجود دارد که می توانید برای تسهیل فروش استفاده کنید. Poshmark یکی از گزینه های برتر است. این پست را در کار بررسی کنید وبلاگ در خانه زن توسط تانیا گریفیس برای راهنمایی.

از بازاریابی ایمیلی حداکثر استفاده را ببرید

انبوهی از تاکتیک‌های بازاریابی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش فروش از آنها استفاده کنید. اما بازاریابی ایمیلی یکی از استراتژی‌هایی است که امتحان خود را پس داده است. در این پست Startup Bonsai، فردی موریوکی جزئیات این مفهوم و به اشتراک گذاری نکاتی برای مشاغل کوچک.

ایجاد خطوط موضوعی تاثیرگذار برای نرخ باز شدن ایمیل را افزایش دهید

هنگامی که ایمیل های بازاریابی خود را ایجاد می کنید، خطوط موضوعی تاثیرگذار می توانند تاثیر زیادی داشته باشند. در واقع، بهبود در این زمینه می‌تواند مستقیماً بر نرخ‌های باز تأثیر بگذارد، که در نهایت ممکن است منجر به فروش بالاتر شود. در این پست Pixel Productions، Vaibhav Namburi نکات برای ایجاد خطوط موضوعی تاثیرگذار ارائه می‌دهد.

علم بازاریابی را به سفر مشتری متصل کنید< span class="ez-toc-section-end"/>

افزایش فروش مستلزم درک سفری است که مشتریان در راه خرید انجام می دهند. شما همچنین می توانید علم و روانشناسی را در این فرآیند در نظر بگیرید تا تأثیر بیشتری داشته باشید. بیشتر بیاموزید در این پست MarTech توسط Jade Bunke.

بهترین کانال های بازاریابی تجارت الکترونیک را بیابید

اگر می‌خواهید در سایت تجارت الکترونیک خود فروش بیشتری داشته باشید، به کانال‌های بازاریابی که مخصوص این بخش هستند نیاز دارید. خوشبختانه گزینه های زیادی در این عرصه وجود دارد. این را بخوانید پست WordStream توسط Bhujal Patel برای یک لیست کامل.

اگر می‌خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com .

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی