خبر

بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته‌ای که گذشت

بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته‌ای که
گذشت

 570532 850 - بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته‌ای که
گذشت
اقتصاد۲۴– بازار سهام پس از مدت‌ها بالاخره توانست هفته‌ای صعودی را به پایان برساند. به طوری که در پنج روز معاملاتی این هفته شاخص کل توانست ۵.۳۷ درصد رشد کند و به تراز دو میلیون و ۱۷۱ هزار واحد برسد. شاخص هم‌وزن نیز در این هفته افزایش ۳.۷ درصدی را تجربه کند و از ۷۲۰ هزار واحد در پایان هفته گذشته به ۷۴۷ هزار واحد برسد.

همین موضوع سبب شد تا تقاضا در بازار ادامه یابد و حجم و ارزش معاملات خرد صعودی شوند. به نحوی که میانگین ارزش معاملات خرد به هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و حجم معاملات به ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم رسیدند.

بیشترین بازدهی

اگر معاملات بورس در هفته دوم آذر ۱۴۰۲ بررسی شود مشخص می‌کند که سهام شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار (کمرجان) توانست در این هفته با رشد ۳۴ درصدی بیشترین بازدهی را میان رقبای بورسی خود به ارمغان بیاورد و به قیمت ۷۶۹ تومان برسد. گفتنی است سهام کمرجان در تمامی روز‌های این هفته بیشتر از ۶ درصد رشد کرده است.

570533 850 - بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته‌ای که
گذشت


بیشتر بخوانید: بازدهی بورس در هفته ای که گذشت


همچنین وملی، ثشرق و زماهان نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی خوبی از خود بر جای گذاشتند. به نحوی که این سه سهم طی هفته دوم آذرماه ۲۳ درصد افزایش قیمت داشتند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته وملی به قیمت ۲۳ هزار و چهار، ثشرق به دو هزار و ۹۲۰ و زماهان به ۸۹۷ تومان رسیدند.

کمترین بازدهی

در طرف مقابل، اما ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده کمتر بود؛ به طوری که غالبر با کاهش ۱۴ درصدی بدترین عملکرد را میان سهم‌های بورسی ثبت کرد. گفتنی است غالبر در حال حاضر در تراز ۸۰۲۶ تومانی قرار گرفته و نزدیک‌ترین حمایت آن سطح ۷۲۰۴ تومان است.

570534 465 - بیشترین و کمترین بازدهی نماد‌های بورس در هفته‌ای که
گذشت

همچنین ویسا و ولپارس نیز دیگر سهم‌هایی بودند که با کاهش ۱۳ درصدی، بیشترین کاهش را در هفته دوم آذرماه به ثبت رساندند.

منبع: تجارت نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی