عمومی

بودجه VC عمدتاً در سال 2022 کاهش می یابد. آنچه شما باید انجام دهید اینجاست بدانید

بودجه VC عمدتاً در سال ۲۰۲۲ کاهش می یابد. آنچه شما باید انجام دهید اینجاست
بدانید

با همه اعداد مالی و اقتصادی نیمه اول در سرفصل ها، چه چیزی می توانید از همه آنها بیاموزید تا به کسب و کار خود کمک کنید؟

CB Insights داده ها را در آخرین گزارش “State of Venture”.

این چیزی است که باید بدانید:

اعداد خط اصلی کاهش یافته است.

سرمایه گذاران ۲۳ درصد قرار می دهند کمتر تامین مالیبه استارت آپ ها سه ماهه دوم، پس از کاهش ۲۰ درصدی در سه ماهه اول. هر یک از این موارد بیشتر از هر افت سه ماهه دیگری است که توسط CB Insights به سال ۲۰۱۸ ردیابی شده است.

کاهش ۴۳ درصدی را اضافه کنید. یونیکورن های جدید سال به سال، و “فعالیت دور بزرگ” – که به عنوان دورهای بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار تعریف می شود – به پایین ترین سطح خود از سال ۲۰۲۰ رسیده است و تصویر کلی واضح است: سرمایه گذاری کمتری برای استارت آپ ها در دسته های مختلف و از منابع مختلف به عنوان سرمایه گذاری انجام می شود. به طور کلی در نیمه اول سال خشک شده است.

با توجه به داده‌های بازارهای عمومی و حکایت هایی که احتمالا از استارتاپ ها و سرمایه گذاران شنیده اید. اما روشن می کند که این یک محیط دشوار برای یافتن بودجه است و اگر صاحب کسب و کار هستید، در حال حاضر صرفه جویی در پول نقد و افزایش درآمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارزش معاملات دانه/فرشته همچنان روند صعودی دارد.

اما اخبار مربوط به معاملات دانه/فرشته ممکن است غافلگیر کننده باشد. : میانگین ارزش گذاری در اینجا افزایش یافته است – هم در سه ماهه و هم در سال – و به طور کلی روند صعودی چند سال گذشته را حفظ کرده است. توجه داشته باشید که برای ۲۵ درصد معاملات کوچکتر (در حال حاضر، شرکت هایی با ارزش حدود ۷ میلیون دلار)، ارزش گذاری ها کمی کمتر از سه ماهه گذشته است و تقریباً نسبت به بالاترین سطح سال گذشته بدون تغییر است.

- بودجه VC عمدتاً در سال 2022 کاهش می یابد. آنچه شما باید انجام دهید اینجاست
بدانید

شرکت‌های مرحله اولیه هنوز اکثر معاملات را دریافت می‌کنند.

مرحله‌ای که یک شرکت در هنگام انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری در آن قرار دارد، اساساً نسبت به چند سال گذشته تغییری نکرده است. افزایش سرمایه در حال حاضر به طور کلی دشوار است، و ممکن است به خصوص در صنایع یا زیربخش های خاص دشوار باشد، اما به نظر نمی رسد مرحله یک شرکت در حال حاضر عاملی برای تغییر تصمیمات سرمایه گذاری باشد.

اما آنچه که چنین داده‌هایی نشان نمی‌دهند، جایی است که بودجه در میان بخش‌های مختلف مراحل اولیه قرار دارد. آیا شرکت‌های پیش از تولید و پیش درآمد همچنان با ارزش‌های ۸ میلیون دلاری یا بیشتر، همانطور که گهگاه در سال ۲۰۲۱ شاهد آن بودیم، افزایش می‌یابند؟ و هنگامی که یک شرکت درآمد دارد، چه نوع چند برابری در حال افزایش است؟ CB Insights آن داده‌ها را ندارد، در حالی که حکایت‌ها و سایر داده‌ها ممکن است سیگنال‌های متناقضی ارائه دهند. بسیاری از VCها و بنیانگذاران در مکالمه معمولی به من می‌گویند که اولین شرکت‌ها در افزایش سرمایه با مشکل مواجه هستند – که با نزول چارک پایین شرکت‌ها در نمودار بالا همراه است. اما سر و صدا در سرزمین استارت‌آپ‌ها نیز شاهد افزایش در ارزش‌گذاری متوسط ​​برای شرکت‌های در مراحل اولیه نبود، اگرچه این امر می‌تواند تحت تأثیر تأثیرات ترکیبی قرار گیرد (شاید شرکت‌های پیش تولید به اندازه شرکت‌های پس از درآمد، معاملات خود را تعطیل نمی‌کنند، و این میانه را تحت تاثیر قرار می دهد).

هر شرایط دقیقی باشد، محیط کلی تامین مالی همچنان برای اکثر شرکت ها در بیشتر شرایط چالش برانگیز است. و باید در حال برنامه ریزی برای سخت بودن بستن قراردادها باشید، به خصوص در ارزش گذاری های چند ماه پیش.

- بودجه VC عمدتاً در سال 2022 کاهش می یابد. آنچه شما باید انجام دهید اینجاست
بدانید
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی