عمومی

به گفته یک جدید، تیک تاک حتی بزرگتر خواهد شد مطالعه. در اینجا نحوه برنده شدن در برنامه ویدیو آمده است

به گفته یک جدید، تیک تاک حتی بزرگتر خواهد شد
مطالعه. در اینجا نحوه برنده شدن در برنامه ویدیو آمده است

هر چه تعداد افراد بیشتری نشانک گذاری کنند TikTok، انتظار می‌رود برنامه ویدیوی کوتاه برای اولین بار از نظر زمانی که کاربران بزرگسال مربوطه خود در ایالات متحده صرف می‌کنند، از YouTube پیشی بگیرد. بر اساس گزارشی که در eMarketerمنتشر شده است، در پایان سال > هفته گذشته.

گزارش نشان می دهد که کاربران TikTok هزینه خواهند کرد به طور متوسط ​​۴۵٫۸ دقیقه در روز در پلت فرم اشتراک‌گذاری ویدیو، در مقایسه با ۴۵٫۶ دقیقه که آنها در YouTube تنظیم می‌کنند. علیرغم تقلید TikTok با ویژگی‌های ویدیوی کوتاه مانند Instagram Reel، حساب اینستاگرام به طور متوسط ​​۳۰٫۱ دقیقه در روز حساب می‌شود.

تفاوت بین این آمار در YouTube و TikTok ممکن است ناچیز باشد، اما نشان دهنده تغییر جزر و مد است. و برای صاحبان مشاغل، برنامه متعلق به ByteDance پتانسیل بسیار زیادی برای جذب مشتریان جدید دارد.

در اینجا سه ​​راه برای استفاده از آمار تعامل جدید برنامه وجود دارد:

<.1.>

این را در اشاره به TikTok زیاد خواهید شنید: از بسیاری جهات، TikTok و Instagram متضاد قطبی هستند. در حالی که تصویر عالی معمولاً در اینستاگرام حکومت می کند، کاربران TikTok بیشتر هوس می کنند اصالت. بنابراین در TikTok، کت نخورید و به ویدیوهایی بچسبید که می‌توانند احساساتی را در بیننده ایجاد کنند.

“اگر برندها در TikTok معتبر هستند، آنها نه تنها به عنوان تبلیغ‌کننده تلقی می‌شوند، بلکه به عنوان اعضای جامعه که درک می‌کنند چه چیزی وجود دارد، دیده می‌شوند. لیل آندرکوفلر، مدیر ارشد بازاریابی در پلتفرم اتوماسیون تبلیغات اجتماعی مستقر در نیویورک، می‌گوید: Smartly.io.

مدیر عامل آژانس خلاق Movers+ Shakers در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، ایوان هوروویتز، با این استراتژی موافق است. او می‌گوید که کاربران TikTok محتوایی را ترجیح می‌دهند که «احساس ریسک پایینی داشته باشد». هوروویتز توضیح می‌دهد که ویدیوهایی که دارای ارزش تبلیغاتی قوی هستند معمولاً روی پلتفرم عملکرد خوبی ندارند.

۲٫ روی هر روند بزرگی نپرید.

در حالی که باید سعی کنید به طور مرتب درباره محصولات خود پست کنید — و این کار را در روشی ثابت – از پریدن روی هر موضوع داغ خودداری کنید، که می‌تواند به شدت از ویدیوهای سگ زیبای یک دقیقه‌ای تا “من قصد ندارم روند بعدی را انجام دهم. در نظر بگیرید که آیا یک روند با کسب و کار شما سازگار است یا خیر. به عنوان مثال، یک روند لباس مهمانی ممکن است برای کمپین بازاریابی یک شرکت صرفه جویی در انرژی مناسب نباشد.

به علاوه، “کارآفرینان و کوچک”. صاحبان کسب‌وکار باید مرتبط‌ترین هشتگ‌ها را برای برندهای خود بیابند، که ممکن است لزوماً محبوب‌ترین هشتگ‌ها نباشند.” href=”https://home.kpmg/us/en/home.html”>KPMG، به Inc. او اضافه می‌کند که برندها باید همکاری با اینفلوئنسرهای کوچک‌تر را برای مشارکت و قرار دادن محصول در نظر بگیرند. گالووی توصیه می‌کند: «سرعت و تناسب طبیعی بسیار مهم‌تر از پولیش است، بنابراین تمرکز بر محتوای پرطرفدار که متناسب با نام تجاری است، استراتژی اصلی است.

۳٫ تعاملات “زنده” را در آغوش بگیرید.

هفته گذشته، TikTok اعلام کرد که یک عملکرد جدید به نام TikTok Live، تا به سازندگان اجازه دهد تا از طریق پرداخت‌ها از طریق پخش زنده درآمدهای مکرر ایجاد کنند. TikTok در بیانیه‌ای می‌گوید که هدف این عملکرد نزدیک‌تر کردن برندها و بینندگان است.

هم‌اکنون می‌توانید بهترین مشتریان خود را به یک “اتاق VIP” از طریق اشتراک زنده. اشتراک ماهانه TikTok برای مردم برای نشان دادن قدردانی از سازندگان LIVE مورد علاقه‌شان، به برندها فرصتی می‌دهد تا جامعه خود را توسعه دهند و پیشنهادات انحصاری برای مشتریان VIP دریافت کنند. وقتی چت فقط برای مشترکین روشن است، تبلیغ‌کنندگان و مشترکانشان به یکدیگر دسترسی انحصاری دارند. برندها می توانند از طریق پخش زنده یک شبکه شخصی در سطح جهانی ایجاد کنند.

“Underkoffler” توصیه می‌کند: “برای مارک‌ها مهم است که با مصرف‌کنندگان جدید و فعلی خود ارتباط برقرار کنند.” صرف نظر از نحوه تعامل شما، نکته این است که فقط شروع کنید – و معتبر باشید. او می‌افزاید: «هنگامی که در TikTok تبلیغ می‌کنید، ایجاد یک ارتباط واقعی و تعامل با مخاطبان بسیار مهم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی