عمومی

به گفته مدیر عامل شرکت، نقشه 3 نقطه ای برای موفقیت اینتل

به گفته مدیر عامل شرکت، نقشه ۳ نقطه ای برای موفقیت
اینتل

بیش از ۳۰ سال پیش، استخدام کننده اینتل که با پت گلسینگر او را باهوش توصیف کرد. ، متکبر و تهاجمی بود و بعداً اضافه کرد که او کاملاً جا می‌افتد. طی ۳۰ سال آینده، گلسینجر درست بودن آنها را ثابت می‌کرد (حداقل در قسمت آخر) زیرا به سرعت در رتبه‌های به CTO صعود کرد و برخی از تراشه‌سازان را توسعه داد. نوآوری های پیشگامانه.

در فوریه ۲۰۲۱، پس از ۱۱ سال غیبت از اینتل، گلسینگر به عنوان مدیرعامل بازگشت و تصمیم به اجرای برخی جاه طلبی ها کرد. ابتکارات جدید گلسینگر طی سخنرانی آغازین خود در روز یکشنبه در دانشگاه ایالتی اوهایو بر برنامه‌های شرکت برای سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در پردیس بیش از ۱۰۰۰ هکتاری و دو کارخانه تولید تراشه‌های نیمه‌رسانا در نزدیکی کلمبوس، اوهایو تاکید کرد. ساخت و ساز قرار است در سال آغاز شود و کارخانه قرار است در سال ۲۰۲۵ آنلاین شود. 

گلسینگر می گوید این حرکت منطقه را به ” Silicon Heartland، یک توسعه امیدوارکننده برای اکوسیستم راه اندازی وجود دارد. همچنین به طور بالقوه منبعی برای هزاران شغل جدید است. علاوه بر سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در بزرگترین سایت کارخانه تولید تراشه‌های نیمه‌رسانا در جهان، گلسینجر و اینتل ۱۰۰ میلیون دلار در دهه آینده سرمایه‌گذاری خواهند کرد تا دانشجویان و کارگران محلی را بیابند و آموزش دهند.

در طول سال‌های دوری‌اش از اینتل، گلسینگر می‌گوید، او اغلب احساس می‌کرد سرگردان بود و به برنامه‌ای نیاز داشت، احساس بسیاری از فارغ‌التحصیلان جدید – یا حتی کارآفرینان و مدیران با تجربه — می تواند مربوط باشد. بنابراین برای کمک، او پیشنهادی برای بهبود زندگی حرفه‌ای شما ارائه کرد، برنامه‌ای سه نقطه‌ای که مخفف آن «MAP» است. در اینجا اجزاء هستند.

مربی
گلسینگر می‌گوید که اگر می‌خواهید بهتر شوید، باید افراد بی‌معنی در زندگی‌تان وجود دارند تا به شما فشار بیاورند و شما را بهتر کنند. او به رابطه خود با اندی گرو، مدیرعامل سابق اینتل اشاره می‌کند. او مربی گری گرو را به «رفتن به دندانپزشک و عدم دریافت نووکائین» تشبیه می‌کند، اما اضافه می‌کند که چنین رویکردی ضروری بود. او می‌گوید: «ما الماس‌های خشن هستیم و به افرادی نیاز داریم که این لبه‌های خشن را از بین ببرند.

اهداف جسورانه
گلسینگر توصیه می‌کند که یک بیانیه مأموریت حرفه‌ای بنویسید و زندگی را شروع کنید. آی تی. از همان روزهای ابتدایی کارش در اینتل، او می دانست که می خواهد مدیرعامل شود. چیزی که زمانی یک رویا بود به واقعیت تبدیل شد، اما فقط به این دلیل که او جرأت داشت رویای آن را ببیند. بنابراین، او اصرار می‌کند که بزرگ‌تر فکر کنید، و هرگز از مأموریت خود غافل نشوید. با گلسینگر می‌گوید: افرادی که از انجام این کار با آنها لذت می‌برید، و خودتان را کاملاً به آن می‌اندازید. او به حضار گفت که این بدان معنا نیست که هر روز عالی خواهد بود – اخراج خواهید شد، روزهای بدی خواهید داشت و شکست خواهید خورد. این کاری است که با آن شکست ها انجام می دهید که شما را مشخص می کند. او می‌گوید: «این لحظات را با تهاجمی در آغوش بگیرید و آنها را بهتر کنید، زیرا این شکست‌ها فرصت‌های شما برای یادگیری و رشد هستند. “از اشتیاق خود برای مبارزه با این چالش ها استفاده کنید و روزهای بیشتری مانند امروز خواهید داشت.”

می توانید Gelsinger را مشاهده کنید. کل آدرس شروع در حدود ۵۹ دقیقه ویدیوی زیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی