عمومی

به نقل از نیو، چگونه 3 برابر سریعتر به تصمیمات برسید علوم پایه

به نقل از نیو، چگونه ۳ برابر سریعتر به تصمیمات برسید
علوم پایه

همه دوست دارند از جلسات شکایت کنند و دلیل خوبی هم دارد. نفخ در جلسات پدیده ای است که توسط تحقیقات تأیید شده است، بسیاری از رهبران در اجرای جلسات مؤثر شکست می خورند. یافتن زمان‌هایی که برای همه مفید است می‌تواند یک تنگنای جدی ایجاد کند، و جلسات سریال زوم واقعاً منجر به خستگی ذهنی می‌شود (به ویژه برای گروه های خاص).

به همه این دلایل، تقریباً همه ما با غر زدن از یک جلسه خارج شده ایم (یا از سیستم خارج شده ایم، “آن جلسه باید یک ایمیل می بود.” p dir=”ltr”>یک مطالعه اخیر منتشر شده در رفتار سازمانی و فرآیندهای تصمیم گیری انسانی نشان داد که حداقل برای انواع خاصی از وظایف، مکالمات رو در رو به شدت بهتر از ایمیل است. وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد، رسیدن به اجماع از طریق ایمیل بیش از سه برابر بیشتر از رسیدن به نتیجه گیری حضوری طول می کشد.

چگونه کاری کنیم که کار شما سه برابر طول بکشد 

راوی گاجندران، نویسنده اصلی مطالعه و استاد مدیریت در دانشگاه بین المللی فلوریدا، به وال استریت ژورنال گفت که الهام گرفته از مطالعه همکار وال استریت ژورنال بوده است. ایمیل های طولانی مقاله او به روزنامه توضیح داد: «از این ایمیل‌های طولانی و پشت سر هم متنفرم.

برای بررسی اینکه آیا این فقط یک ابهام شخصی بود یا اینکه زنجیره‌های طولانی ایمیل واقعاً زمان را خسته می‌کنند، بد است، گاجندران و همکارانش یک سری آزمایش انجام دادند. در یکی از آنها داوطلبان را با هم جفت کردند و از آنها خواستند در مورد یک مشکل رایج تجاری، به عنوان مثال هماهنگ کردن یک استراتژی فروش، تصمیم بگیرند. برخی از جفت ها این کار را از طریق گفتگوی رو در رو انجام دادند، برخی دیگر آن را از طریق جیمیل انجام دادند.

آیا رسانه مهم بود؟ مقدار باورنکردنی، معلوم می شود. وقتی نوبت به وظیفه استراتژی فروش رسید، جفت هایی که رو در رو صحبت می کردند شش دقیقه طول کشید تا به یک تصمیم برسند. از طریق ایمیل ۲۰ مورد طول کشید، به این معنی که استفاده از ایمیل بیش از سه برابر زمان لازم برای رسیدن به اجماع را افزایش داد.

این برای ایمیل بسیار بد به نظر می رسد، اما این حتی تنها ایراد تصمیم گیری از طریق ایمیل نبود. ، گاجندران و تیمش پیدا کردند. مطالعات بعدی نشان داد که افراد حرفه‌ای که زمان بیشتری را صرف ارتباطات مبتنی بر متن می‌کنند، احساس خستگی بیشتر و بهره‌وری کمتری نیز می‌کنند. بحث های طولانی در مورد ایمیل نه تنها ناکارآمد هستند، بلکه به نظر می رسد که مردم را برای ساعت ها خسته می کنند.

آیا بیش از حد به ایمیل متکی هستید؟

این نتایج هم واضح و هم وحشتناک هستند، اما گاجندران تاکید می کند که ایمیل کاربردهای خود را دارد. اگر هدف شما فقط اشتراک گذاری اطلاعات است، ایمیل انتخاب خوبی است. مشکل زمانی ایجاد می شود که سعی می کنید از ایمیل برای کارهای پیچیده تری مانند تصمیم گیری یا رسیدن به اجماع در مورد موضوعات پیچیده استفاده کنید. در این موارد، یک ایمیل واقعاً نمی‌تواند جایگزین یک جلسه رو در رو بدون اتلاف زمان باورنکردنی شود.

همچنین باید توجه داشت که تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که ایمیل یک رسانه بد برای سایر وظایف کاری رایج نیز است. یک مطالعه نشان داد که وقتی نوبت به متقاعد کردن دیگران می‌رسد، ما اگر رودررو بپرسیم ۳۴ برابر بیشتر احتمال دارد که جواب مثبت بدهیم نه از طریق ایمیل. تحقیقات دیگر نشان می‌دهد وقتی چت زنده می‌کنیم، احساس می‌کنیم بیشتر با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم. ایمیل یا پیامک (همچنین نشان داده شد که افراد بی‌معنای ناهنجاری‌های مورد انتظار تعاملات هم‌زمان را بیش از حد برآورد می‌کنند.) متخصصان ارتباطات %D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B3%D8%AE%D8%AA%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%20%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B7%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%BA%D9%84%D8%A8%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%20%D8%AA%D9%81%D8%B3%DB%8C%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20

همه این یافته‌ها باید کارآفرینان را وادار کنند تا به این فکر کنند که آیا بیش از حد به ایمیل متکی هستند یا خیر. بله، تایپ کردن اغلب ساده‌تر از قرار دادن همه افراد در یک اتاق (واقعی یا مجازی) است و لذت فوری را ارائه می‌کند، اما صحبت نکردن رو در رو (یا حتی از طریق یک تماس تلفنی خوب و قدیمی) برای شما وقت و اتصال هزینه خواهد داشت. ، و وضوح در دراز مدت.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا