عمومی

به تیم خود کمک کنید تا تجربه مشتری شما را کنترل کند با این ورزش آسان

به تیم خود کمک کنید تا تجربه مشتری شما را کنترل کند
با این ورزش آسان

رهبران در شرکت های مستقر اغلب نگران عقب ماندن هستند. همیشه با نگاه کردن به شانه خود، ممکن است تصور کنید که رقیب شما برای حل مشکل های مشتریان.

تلاش برای محافظت از خدمات فعلی و پایگاه مشتری، نوآوری واقعی را خفه می کند

هنگامی که سعی می کنید به روز بمانید، ممکن است فشاری را احساس کنید که به طور همزمان آنچه را که دارید حفظ کنید و بهبود بخشید. مثل فشار دادن همزمان گاز و ترمز. به جای هر چیز انقلابی، منجر به بهبودهای تدریجی می شود. اما وقتی به جای جستجوی جواهری دیگر، آنچه را که از قبل دارید جلا می‌دهید، چه چیزی را از دست می‌دهید؟

وقتی رشد متوقف شده است، شما به رویکرد دیگری نیاز دارید، حتی اگر چه شما در حال حاضر انجام می دهید همیشه به اندازه کافی خوب کار کرده است.

تیم خود را در یک تمرین تست مرز مشارکت دهید

افزودن یک تمرین جدید به جلسه تیم می تواند به تعیین اینکه کجا باید به پیشرفت های کوچک ادامه دهید و چه زمانی نیاز به سرمایه گذاری در مسیر جدیدی دارید کمک کند.

با جمع کردن تیم خود شروع کنید و به آنها بگویید که با ذهنی باز بیایند و پاسخ اشتباهی وجود ندارد. همه ایده‌ها، افکار و چالش‌ها را روی میز قرار دهید تا بعداً آن‌ها را ارزیابی و بررسی کنید. اکنون زمان “چه می شود اگر؟” است. و حتی مفاهیمی که دور از ذهن به نظر می رسند.

تاکید کنید که می خواهید سازمان از چرخیدن چرخ های خود دست بردارد و شروع به رشد بیشتر کند. مشکلات یا تأخیرهایی را که نگران آنها هستید به اشتراک بگذارید، برای مشکلات راه حل بخواهید و به شناسایی مشکلاتی که شاید نمی بینید کمک کنید.

این ممکن است به شما به عنوان یک رهبر نیاز داشته باشد که متفاوت ظاهر شوید. در این جلسه، شما نمی توانید شایستگی ایده های جاری را مورد ارزیابی قرار دهید. فقط آنها را جمع کنید و بگذارید بروند.

به طور خاص، تیم خود را هدایت کنید تا در ذهن و قلب مشتری شما نفوذ کند. تمرینی به نام “شش کلاه تفکر” می تواند باشد یک ابزار مفید در اینجا این شامل اختصاص دادن رنگ کلاه به همه شرکت کنندگان برای نشان دادن یک مشتری خاص است، سپس کلاه مشتری را بر سر می گذارند و مشکلات آنها را از آن نقطه نظر تا جایی که می توانند توصیف می کنند. اعضای تیم باید در نظر بگیرند که مشتری چه احساسی دارد، به چه اطلاعاتی نیاز دارد، برای چه چیزهایی ارزش قائل هستند، اهدافشان چیست و غیره. تقسیم گروه به این روش به ایجاد چندین نوع ورودی کمک می کند و تمایل یک گروه را برای اجرای یک ایده واحد – معمولاً اولین ایده – سرکوب می کند.

از اینجا، راه‌حل‌هایی را برای مشکلات مشتری که توسط گروه در تمرین قبلی مطرح شد، استخراج کنید. به مردم زمان بدهید تا ایده‌های قابل پیش‌بینی، آزمایش‌شده و واقعی را از سر راه بردارند. مهمترین چیز این است که به راه خود ادامه دهید تا زمانی که احساس کنند چاره ای جز فکر کردن خارج از چارچوب ندارند. پس از انجام این کار، ایده ها را بر اساس انواع مشابه راه حل ها گروه بندی کنید.

در نهایت، این ایده ها را به سه دسته تقسیم کنید:

  1. آسان و تاثیرگذار – بیایید همین الان این کار را شروع کنیم.
  2. جالب است اما سخت – بیایید این را کنار بگذاریم و برگردیم در جلسه آتی به آن بپردازیم.
  3. وای–این کار مقداری تلاش خواهد کرد، اما نتایج مثبت برای مشتریان ما بزرگ است. بیایید این کار را انجام دهیم.

تمریناتی مانند این را می‌توان به صورت مجازی در هر ابزار همکاری یا کنفرانسی که استفاده می‌کنید، انجام داد. شخصاً از طریق یک تخته سفید، یا حتی در یک سند ساده به اشتراک گذاشته شده است.

هنگامی که تمرین طوفان فکری کامل شد، بنویسید و توزیع کنید. خلاصه ورودی با در نظر گرفتن دیدگاه‌های تازه‌ای که در این جلسه بسیار پربار ظاهر شده‌اند، تیم را برای یک جلسه بعدی جمع آوری کنید تا راه‌حل‌های ارائه‌شده را با خدمات و محصولات شما مقایسه کنید.

هدف از این فرآیند ارزیابی این است که مشخص کند کدام حوزه‌های فرآیند و پیشنهادات شما را می‌توان با ترفندها یا ویژگی‌های جدید بهبود بخشید و چه پیشنهادات کاملا جدیدی را برای حرکت به جلو باید توسعه دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی