عمومی

به اشتراک گذاری داده های زیاد با همه کمکی نمی کند هر شخصی

به اشتراک گذاری داده های زیاد با همه کمکی نمی کند
هر شخصی

 من می ترسم که جدیدترین روش در اشتراک گذاری اطلاعات — شفافیت رادیکال، جایی که ادعا می شود همه همه چیز را در مورد آنچه در تجارت شما می گذرد می داند – یکی از آن تلاش های با فضیلت است که با بهترین نیت شروع می شود و نسبتاً سریع به گریه و باتلاقی از سردرگمی ختم می شود. این فقط آخرین نمونه از احتیاط باستانی است – “مراقب باشید چه آرزویی دارید” – اما همچنین چیزی است که هر کسب و کار، به ویژه مشاغل جدید، باید قبل از اینکه اوضاع کاملاً از کنترل خارج شود و زندانیان خواستار اداره شوند، به آن توجه کنند. کل پناهندگی تماشای نتفلیکس و مجموعه‌ای از شرکت‌های دیگر که سعی می‌کنند پل متحرک را عقب بکشند، فلسفه‌های شرکتی خود را بازنویسی کنند و توضیح دهند که چرا دیگر نیازی نیست که همه افراد شرکت در همه چیز یک “گفتن” داشته باشند یک مورد مثال زدنی است. پرسیدن از مهندسان خود در مورد کارگردانی هنری مانند دعوت از یک بوقلمون به شام ​​شکرگزاری است.

اما این موضوع بسیار گسترده تر از یک بحث متناقض است. سیاست، مشغله کاری و نگرانی در مورد ترنس هراسی و لغو فرهنگ. برای انجام وظایف خود به خوبی، شکی نیست که تیم شما به میل، جهت و داده های مناسب نیاز دارد. این یک جزء حیاتی از نوآوری و تکرار است که کلیدهای پیشرفت هستند. اما به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس و حساس دعوت به یک رایگان برای همه نیست. افرادی که وارد عمل می شوند و دو سنت خود را به روشی که دیگران انجام می دهند اضافه می کنند، یک فرمول شکست و آشوب. این واقعیت که آنها فقط سعی در کمک دارند ممکن است توضیحی باشد، اما بهانه ای نیست. نکته کلیدی این است که به افراد خود منابع مورد نیاز و ابزارهایی را برای ردیابی عملکرد آنها و سپس تا زمانی که در مسیر خود می مانند از سر راه خود خارج شوید. اگر این کار را نمی کنند، وظیفه شما — در میان میلیون ها نفر دیگر — این است که تداخل ایجاد کنید و از اسکیس عقب نشینی کنید.

برای کمک به افرادتان در انجام کارهایشان و انجام بهترین کار، چیزی ضروری‌تر نیست از معیارهای به موقع و مرتبط. همانطور که پیتر دراکر استاد مدیریت سال ها پیش گفت، شما نمی توانید آنچه را که نمی توانید اندازه گیری کنید مدیریت کنید و این هنوز هم تا حد زیادی درست است. حتی بیشتر از آن، واضح است که آنچه اندازه‌گیری می‌شود، کاری است که انجام می‌شود و در سازمان‌های یادگیرنده واقعی، آنچه به‌طور مناسب اندازه‌گیری و اصلاح می‌شود در طول زمان بهتر می‌شود. تکرار مداوم و تقریب متوالی به این معنی است که شما همیشه در حال پیشرفت هستید.

اما، مانند هر چیز دیگری در زندگی، بسیار خوب است. چیزی می تواند به سادگی بیش از حد برای یک سازمان باشد که نمی تواند به طور موثر آن را بلعیده و هضم کند. شمارش لوبیا، به خودی خود، هرگز برای تجارت خوب نیست. اگر نمی‌توانید سریع و با موفقیت داده‌هایی را که مونتاژ می‌کنید ادغام کنید، این فقط یک کار است. و صادقانه بگویم، حتی در دنیای فوق فنی امروزی، نگرانی‌ها و ملاحظات مهم اما ناملموس زیادی وجود دارد که هنوز نمی‌توانید به سادگی آنها را اندازه بگیرید.

متأسفانه، زمانی که فشار دائمی برای نتایج و «پاسخگویی» وجود دارد، اغلب تمایل به ابداع و ماساژ دادن حقایق و ارقام وجود دارد تا اعداد با هم جمع شوند. در بسیاری از مشاغل، وفاداری برده‌وار به بودجه‌ها و پیش‌بینی‌ها و یک طلسم با نادرست معیارهای دقیق و ساخته شده می تواند منجر به فاجعه شود. وقتی اندازه گیری و خود فرآیند به هدف تبدیل می شود، به راحتی می توانید اهداف واقعی را از دست بدهید. اگر اصرار دارید که زیاده روی کنید، خود عمل اندازه گیری هر چیزی را که می خواهید اندازه گیری کنید تغییر می دهد و اغلب به روش خوبی نیست.

نمونه‌هایی از این نوع گزارش‌های مدیریت ساختگی در بازاریابی فراوان است. در حالی که بازاریابی پستی مستقیم کاملاً قابل اندازه‌گیری است، واضح است که تأثیر و نتایج بیشتر بازاریابی برند در بهترین حالت، یک حدس حساس است. در مناطقی مانند این بهترین طرح حتی حدس و گمان دقیق نیست. در پارامترهای منطقی حصار می کشد– بهترین عکس را با یک تخمین واقع بینانه و ادامه دهید. بعد از این واقعیت، وقتی تعدادی اعداد و نتایج واقعی دارید، می توانید رویکرد و استراتژی خود را به خوبی تنظیم کنید.

در نهایت، کار واقعی بسیار ساده است. شما باید تصمیم بگیرید که چه کسی واقعاً به چه نوع اطلاعاتی نیاز دارد تا بهترین کار خود را انجام دهد و سپس مطمئن شوید که به آنچه نیاز دارد، می رسد. هشدار اسپویلر: عملاً هیچ کس در کل شرکت نیازی به دانستن درآمد دیگران ندارد. مسائل مربوط به غرامت، مقایسه رقابتی و شکایات مداوم مشکلات پرسنلی هستند که بیش از هر موضوع دیگری استارتاپ ها را غرق کرده اند. منفعت ادعایی که ممکن است از اشتراک گذاری گسترده مطالب حساس و بسیار شخصی مانند رتبه بندی حقوق یا عملکرد باشد، به شما اطمینان می دهم که این درد هرگز ارزش سود مورد انتظار را ندارد.

بنابراین، چگونه تعیین می کنید که چه کسی واقعاً باید چه چیزی را بداند؟ چهار سوال ساده.

۱) آیا اطلاعات درخواستی موجود و به راحتی قابل دسترسی است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، برای مثال، داده‌های تأثیر و اثربخشی برای بازاریابی نام تجاری به راحتی به دست می‌آیند، اما عمدتاً محصول تفکر واهی است. آن را “anecdata” نامید، ترکیبی مست کننده از حقایق و واقعیات. در حالی که ممکن است باعث شود مردم احساس بهتری داشته باشند، داده ها کمی به عملکرد یا نتایج آینده آنها اضافه می کند. همچنین بدانید که داده‌های درست ممکن است به تصمیم‌گیری مداوم کمک کند، اما در نهایت انتخاب درستی برای افراد شما نخواهد داشت. تماس نهایی و مسئولیت با آنهاست. استفاده از داده‌ها به‌عنوان عصا برای تصمیم‌گیری‌هایشان مانند این است که افراد مست از تیر چراغ برای حمایت به جای روشنایی استفاده می‌کنند.

۲ ) آیا آنها برای انجام بهتر وظایف خود به اطلاعات درخواستی خاصی نیاز دارند؟

حتی اگر اطلاعات خوبی باشد، شما هنوز باید تفاوت بین خوب (یا جالب) داشتن و نیاز به داشتن را بداند. همه دوست دارند امتیاز را حفظ کنند. مجریان برنامه دائماً شکایت دارند که سرویس‌های استریم به آنها نمی‌گویند تا زمانی که تصمیم برای تمدید برنامه‌هایشان گرفته شود، عملکردشان چگونه است. اما گفتن اعداد تصادفی و نسبی به آنها پس از اتمام تولید، ربطی به پیشرفت، کیفیت یا موفقیت نمایش بعدی که روی آن کار می کنند، ندارد. احتمال ایجاد اضطراب و خشم به جای هر رفتار تغییر یافته یا بهبود یافته بیشتر است.

۳) تیم می تواند و اراده کند. اگر به موقع ارائه شود، اعضا به طور موثر از آن استفاده می کنند؟

در اینجا دوباره، نویسندگان و تیم هایی که ۸ را جمع آوری می کنند. نمایش های -تا -۱۲ برای Netflix یا Hulu معمولاً سریال تمام شده را حتی قبل از پخش اولین قسمت یا سه بسته ارائه می دهند. بنابراین، گفتن نحوه اجرای اپیزودهای خاص ممکن است احساس بهتر یا بدتری در آنها ایجاد کند، اما این اطلاعاتی نیست که آنها بتوانند از آن برای اصلاح کار تکمیل شده خود استفاده کنند. با سازندگان هالیوود همچنان مانند قارچ رفتار می شود و مدیریت دلیلی برای تغییر قوانین نمی بیند.

۴) آیا می توان داده ها را با هزینه مناسب جمع آوری و ارائه کرد؟

داده های خوب و تمیز ارزان نیستند. قبل از شروع مسیر، تعیین اینکه آیا مزایای احتمالی بیشتر از هزینه‌ها خواهد بود، ضروری است زیرا – مانند خرگوش – هم تقاضا و هم ابعاد تعهد در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه چند برابر می‌شوند، زیرا میل به راهنمایی بیشتر و بهتر همیشه پیشرو و نسبتا سیری ناپذیر است.

نیلسن برای ردیابی بینندگان تلویزیون خانگی استفاده می‌شود و حتی به‌عنوان تنها بازی در شهر، گزارش‌های آن توسط صنعت پذیرفته می‌شد، قیمت مناسبی داشت و به دلیل کیفیت واقعی راهنمایی‌هایی که ارائه می‌کردند، ارزش منصفانه‌ای داشت. اما سپس جهان به دو روش مهم تغییر کرد: (۱) یک رقیب جدید و بی ارزش، Comscore با پیشرفته تر وارد بازار شد. و فناوری اندازه‌گیری دقیق در چندین پلتفرم تحویل رسانه؛ و (۲) بازار رسانه‌ها در سیستم‌های تحویل کابلی، دیجیتال، رومیزی، و سیار با تعداد بینندگان در داخل و خارج از خانه تکه‌تکه و منفجر شد.

امروزه، در خانه های آمریکایی متوسط ​​دو برابر تلویزیون وجود دارد و هر کدام دائماً رسانه مصرف می کنند. هم چالش‌های دریافت داده‌های استفاده و بازدید دقیق در طیفی که همیشه در حال گسترش است و هم هزینه‌های کاربران برای دستیابی به چنین داده‌هایی به طور تصاعدی در حال افزایش است.

هر مورد استفاده در هر صنعتی نیاز به داده های متفاوتی دارد که به طور منظم تغییر می کند، اما هرگز کاهش نمی یابد. هیچ کس احتمالاً پارامترها را دقیقاً درست دریافت نمی کند و بهترین انتخاب ها را به طور مداوم انجام می دهد، اما گفتگوهای مهم و تصمیمات حساس به زمان اجتناب ناپذیر و قریب الوقوع هستند.

تنها چیزی که به طور مطلق می دانیم این است که داده ها روغن عصر دیجیتال هستند و حجم داده های ایجاد شده و انباشته شده برای همیشه به طور تصاعدی افزایش خواهد یافت. هر سازمانی باید برای سیاست های اطلاعاتی خود استراتژی ها و دستورالعمل های محکم اما انعطاف پذیری ایجاد کند.

داشتن داده مهم است، اما بی نهایت است. مهم تر این است که بدانیم چگونه آن را به کار بگیریم و تفسیر کنیم. داشتن اطلاعات بیشتر به معنای داشتن اطلاعات بهتر نیست، حتی اگر افراد شما همه آن را بخواهند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی