عمومیمقالات

در 9 بهترین بازار کریسمس در کریسمس قدم بگذارید اروپا و آمریکا

در ۹ بهترین بازار کریسمس در کریسمس قدم بگذارید
اروپا و آمریکا

فصل تعطیلات زمانی جادویی است که شهرها با شادی جشن جان می گیرند. یکی از جذاب ترین راه ها برای تجربه روح کریسمس، بازدید از بازار سنتی کریسمس است. این بازارها، با چراغ‌های چشمک زن، دکوراسیون‌های دنج و غرفه‌های پاپ‌آپ خوراکی‌های شیرین، فرصتی فراگیر برای تجربه شادی فصل ارائه می‌کنند.

در زیر نه بازار برتر کریسمس برای بازدید، از جمله بهترین بازارهای کریسمس در اروپا و ایالات متحده آمده است. از خیابان‌های جذاب Carmel، ایندیانا، تا میدان‌های تاریخی اروپا، هر بازار ترکیبی منحصربه‌فرد از آداب و رسوم محلی و تأثیرات بین‌المللی را ارائه می‌دهد که به جشن جهانی فصل تعطیلات کمک می‌کند.

بنابراین، در حالی که برف می‌بارد و چراغ‌ها چشمک می‌زنند، با آغاز سفر خود برای تجربه بازارهای کریسمس دلربا در سراسر جهان، جادوی کریسمس را در آغوش بگیرید.

بهترین بازارهای کریسمس در اروپا

Christkindlmarket – نورنبرگ، آلمان

که به طور مرتب به عنوان یکی از بهترین بازارهای کریسمس در اروپا معرفی می شود، کریسمس نورنبرگ بازار بازدیدکنندگان را به دوران گذشته منتقل می‌کند، که دارای بیش از ۱۸۰ غرفه چوبی است که هر کدام گویای ماهیت بازار سنتی کریسمس آلمان است. از مراسم افتتاحیه به رهبری کریستکیند تا عطر Lebkuchen (نان زنجبیلی) که فضا را پر می کند، بازار جادوی فصل را به تصویر می کشد. البته، هیچ بازار کریستکیندل بدون بازار نمادین نورنبرگ براتورست کامل نیست. بازدیدکنندگان می توانند در غرفه های جشن پرسه بزنند و از خوراکی های خوش طعم و زیورآلات دست ساز لذت ببرند که نگاهی اجمالی به صنایع دستی و میراث آشپزی منطقه دارد.

بازار کریسمس Spreewaldweihnacht – Spreewald، آلمان

این بازار کریسمس آلمان که در ذخیره‌گاه زیست‌کره میراث جهانی یونسکو، فقط یک ساعت از برلین فاصله دارد، یک تجربه زمستانی متمایز ارائه می‌دهد. از بندر Lübbenau شروع کنید، جایی که کلبه‌های دنج کریسمس با ماهی دودی، سنتی «Spreewälder Plinse» و غیره وسوسه می‌شوند. سپس، یک قایق سواری بازدیدکنندگان را به موزه فضای باز Lehde در جزیره ای می برد، جایی که اسطوره های Spreewald در میان خانه های تاریخی، بازارهای صنایع دستی و غذاهای لذیذ منطقه زنده می شوند. رویارویی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند Bescherkind و Rumpodich حسی از افسون به جشن‌ها می‌افزاید.

ونزلزمارکت – باوتزن، آلمان

۶۴۰مین سال Bautzen Wenzelsmarkt بازدیدکنندگان را با یک تجربه فرهنگی غنی در پس زمینه رمانتیک شهر قدیمی باوتزن مسحور می کند. Wenzelsmarkt به عنوان قدیمی ترین بازار کریسمس در آلمان، جایگاه ویژه ای در تاریخ دارد. این بازار کریسمس آلمانی از میدان اصلی بازار در امتداد Reichenstraße که توسط خانه‌های باروک باشکوه آراسته شده است تا Kornmarkt، درهای خود را به مدت سه هفته در طول ظهور می‌گشاید. بازدیدکنندگان می‌توانند منتظر صنایع دستی، منسوجات و اسباب‌بازی‌ها، موسیقی کریسمس، نمایش‌های عروسکی و افسانه‌ها باشند و فرشته کریسمس از شگفتی‌های روزانه در تقویم ظهور برای کودکان پرده برداری می‌کند.

بازار کریسمس وین – وین، اتریش

درست کنار شهر باشکوه وین هال، بازار کریسمس وین در میدان تالار شهر آشکار می‌شود—سفر حسی در قلب جشن شهر روح در یکی از بهترین بازارهای کریسمس در اروپا. این مکان که در اواخر قرن هجدهم به وجود آمد، تبدیل به یک بازدید ضروری شده است و سالانه میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کند. درخت کریسمس Rathaus، که توسط استان‌های مختلف اتریش هدیه داده شده است، در مرکز صحنه قرار می‌گیرد که توسط یک شبستان بزرگ احاطه شده است. فراتر از غرفه های چوبی، بازار جشنی خوش ذوق است که چوب، نی، شیشه، سرامیک و پارچه بر آن غالب است و طیفی از لذت های سنتی و فصلی را ارائه می دهد.

بازار کریسمس میدان شهر قدیمی – پراگ، جمهوری چک

بازار کریسمس میدان شهر قدیمی در پراگ میدان تاریخی شهر قدیمی را به سرزمین عجایب تعطیلات فصلی تبدیل می‌کند. Staroměstské náměstí، قلب بازار، با درخت کریسمس بزرگ و درخشان تزئین شده است که هر شب هنگام غروب به منظره ای درخشان تبدیل می شود. پل دیدبانی بازار همچنین موقعیت عالی برای گرفتن عکس های خیره کننده از چراغ های درخشان کریسمس را ارائه می دهد. با بیش از ۱۰۰ غرفه، این بازار کریسمس پراگ دارای مجموعه متنوعی از صنایع دستی، زیورآلات و سوغاتی های سنتی چک، همراه با غذاهای کریسمس چک مانند شراب مولد (svařák)، شراب عسل داغ (medovina)، نان زنجبیلی (perník) و شاه بلوط بوداده است. .

زیر بزرگترین درخت کریسمس در میدان شهر قدیمی، صحنه زیبای عیسی مسیح قرار دارد که نقطه کانونی برای جشن ها ایجاد می کند. همچنین در طول فصل سرگرمی های زیادی از جمله موسیقی، اجرای تئاتر و رقص سنتی وجود دارد.

بهترین بازارهای کریسمس در ایالات متحده

اگر سفر بین المللی برای بازدید از بهترین بازارهای کریسمس در اروپا امسال در کتاب ها نیست، بازارهای اروپایی زیادی وجود دارد. بازارهای کریسمس به سبک در ایالات متحده که می توانید از ساحل به ساحل استفاده کنید. در اینجا پنج بازار کریسمس وجود دارد که می‌خواهید از آنها بازدید کنید:

Christkindlmarkt – Carmel، ایندیانا

در Carmel’s Christkindlmarkt در روحیه تعطیلات مسحورکننده غرق شوید. این مقصد برای سه سال متوالی توسط USA Today 10Best به عنوان برترین بازار تعطیلات در ایالات متحده رتبه بندی شده است. این بازار میزبان ۲۰ فروشنده از سراسر جهان است، از جمله کارگران چوبی چیره دست از منطقه Erzgebirge آلمان، و طعم غذاها و نوشیدنی های آلمانی را برای یک سفر بین المللی آشپزی درست در چهارراه آمریکا ارائه می دهد.

این بازار فعالیت‌های مختلف جشن را ارائه می‌دهد، مانند سر خوردن در سرزمین عجایب زمستانی با اسکیت یا سوار شدن به قطار سریع السیر Christkindlmarkt برای تماشای یک دهکده اروپایی مینیاتوری. بازدیدکنندگان می توانند تظاهرات زنده توسط صنعتگران ماهر آلمانی را تماشا کنند که صنایع دستی خود را به نمایش می گذارند یا در نقاشی های غنی از سنت های کریسمس آلمان و تاریخ آلمان ایندیانا در نمایشگاه Kulturecke شیرجه بزنند.

Christkindlmarket – شیکاگو، ایلینوی

نماد Christkindlmarket در شیکاگو یک مرکز شلوغ از شادی تعطیلات است. این بازار که از بازار نورنبرگ در آلمان الگوبرداری شده است، دارای غرفه های چوبی سنتی، غذاهای اصیل آلمانی و محیطی جشن است که مرکز شهر شیکاگو را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می کند. بازار خارج از منزل، نکات خاصی مانند شراب مولد وارداتی را به ارمغان می آورد تا اصالت آن را مهر و موم کند. جای تعجب نیست که تعهد برگزارکنندگان به تجربه معتبر Christkindlmarket، چندین سال متوالی رتبه برتر را برای بهترین بازار کریسمس در ایالات متحده به دست آورده است.

دهکده زمستانی در پارک برایانت – نیویورک، نیویورک

در قلب منهتن، دهکده زمستانی در پارک برایانت بهشتی برای علاقه مندان به تعطیلات است. این بازار برتر کریسمس فقط جادویی نیست زیرا در نیویورک واقع شده است. با بوتیک‌فروشی‌هایی که در کیوسک‌های جعبه جواهرات قرار دارند، برایانت پارک بدون از دست دادن ماهیت جادوی فضای باز، پیچ و تاب خاص خود را به بازارهای کریسمس می‌آورد.

با مجموعه متنوعی از فروشندگان که هدایای منحصر به فرد، صنایع دستی و خوراکی های لذیذ را ارائه می دهند، این بازار جادوی کریسمس را در سیب بزرگ به تصویر می کشد. خریداران می توانند انواع هدایا، از لباس و جواهرات گرفته تا محصولات مراقبت از پوست و خوراکی های شیرین را پیدا کنند.

دهکده کریسمس – فیلادلفیا، پنسیلوانیا

با الهام از بازارهای سنتی آلمان، دهکده کریسمس فیلادلفیا مکانی عالی برای قدم زدن در یک بعد از ظهر سرد زمستانی است. در مجاورت LOVE Park، دهکده کریسمس تا پیش بند شمالی شهرداری امتداد دارد و دارای فودکورت آلمانی، چرخ فلک دو طبقه و چرخ و فلک همیشه محبوب و قطار کودکان است. اکنون در شانزدهمین فصل خود، بازار همچنان با هدایای فصلی، غذاهای آلمانی وسوسه انگیز و منحصر به فرد، بازدیدکنندگان را مسحور می کند. آبجو صنایع دستی محلی در باغ آبجو و سرگرمی های روزانه، از جمله حضور خود کریس کرینگل.

با بیش از ۱۲۰ فروشنده که همه چیز را از زیور آلات و جواهرات گرفته تا اسباب‌بازی‌های دست‌ساز و پوشاک زمستانی به نمایش می‌گذارند، دهکده کریسمس سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کند و از صنعتگران محلی و صنعتگران مشهوری مانند Käthe Wohlfahrt استقبال می‌کند. چهارشنبه‌های Vegan Wurst به عنوان یک غذای اضافی، یک تجربه آشپزی هفتگی با بلیط را ارائه می‌کند که شامل براتوورست جدید وگان و سایر لذت‌های گیاهی است.

عکس توسط BearFotos/ Shutterstock.com

< div class="m-a-box-container">
Iona Headshot 150x150 - در 9 بهترین بازار کریسمس در کریسمس قدم بگذارید
اروپا و آمریکا

آیونا برانون یک روزنامه نگار مستقل مستقر در ایالات متحده است. می توانید کارهای بیشتر او را در ionabrannon.com بخوانید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی