عمومی

بنیانگذار Bite’s راه سخت نخل دوستدار محیط زیست را آموخت نفت با مشتریان پرواز نمی کند

بنیانگذار Bite’s راه سخت نخل دوستدار محیط زیست را آموخت
نفت با مشتریان پرواز نمی کند

این اولین فکر لیندسی مک کورمیک، بنیانگذار Bite بود که در سال ۲۰۱۹ بازخوردی از مشتری دریافت کرد که به چالش کشیده شد. استفاده شرکت زباله صفر از روغن پالم دارای گواهی اکو در قطعات خمیردندان خود.

مک کورمیک، ۳۷ ساله، از مسائل اخلاقی مرتبط با استفاده از روغن پالم در آن زمان، اما فکر می کردند که محیط زیست روغن پالم تایید شده از بین می رود و او می تواند از این ماده در شرکت مستقر در لس آنجلس استفاده کند. اما پس از شنیدن از حداقل سه نفر دیگر مشتریانی که در ابراز نگرانی های مشابه نوشتند، بنیانگذار Bite می دانست که باید محصول شرکتش را دوباره بررسی کند.

“موضوع در مورد اشتباهات این است که تا زمانی که این اشتباهات را انجام ندهی نمی‌دانی در حال انجام آن‌ها هستی.» “و سپس به شما بستگی دارد که آن را درست کنید و سریع آن را تعمیر کنید.” شرکت با یک سؤال همیشگی مواجه شد: ابزار مجدد را آماده کنید و فروش را قربانی کنید یا خط‌مشی‌های خود را حفظ کنید و عواقب بلندمدت هنوز ناشناخته را به خطر بیندازید.

مک کورمیک برای انجام تحقیقات و بررسی موضوعی که مشتریانش مطرح کرده‌اند، به مدت دو هفته دست به کار شد. او توضیح می دهد که در سال ۲۰۱۹، روغن پالم بسیار بحث برانگیز بود در حالی که روغن پالم دارای گواهی زیست محیطی بیشتر به عنوان یک جایگزین پایدار پذیرفته شد. اما پس از بررسی این تحقیق، متوجه شد که مسائل شفافیت وجود دارد – و همچنین مشکلات دیگری – که با نسخه‌های دارای گواهی اکو مرتبط هستند. به عنوان مثال، برداشت روغن نخل، از هر نوعی، به تخریب جنگل ها کمک می کند و بر روی زیستگاه های آتش سوزی تأثیر منفی می گذارد.

“هنگامی که مرحله جمع آوری تحقیق را شروع می کنید، مهم است که بفهمید با چه مفروضاتی شروع می کنید زیرا با موارد بسیار زیاد او توضیح می‌دهد که اطلاعاتی که در دسترس ماست، یافتن داده‌ها برای پشتیبان‌گیری از نظرات شما آسان است.

مک کورمیک اعتراف می‌کند که سخت بوده است. برای اینکه سرش را روی فرمول مجدد محصولش بپیچد، اما اکنون می‌گوید تصمیم زیادی برای گرفتن وجود ندارد – تنها یک پاسخ روشن وجود داشت: فرمول‌بندی مجدد. مک کورمیک می‌گوید که ارزش‌های پایدار شرکتش را در سال ۲۰۱۶ هنگامی که شرکت را از اتاق نشیمن خود راه‌اندازی کرد، جایی که قرص‌های خمیردندان را فشار می‌داد و با دست آنها را در شیشه‌های شیشه‌ای و کیسه‌های پرکننده قابل کمپوست پر می‌کرد، بیان کرد. تبلت‌های این شرکت در ایالات متحده ایجاد شده‌اند.

این نیز سوال سختی بود، زیرا Bite بودجه تحقیق و توسعه را ندارد. از Unilever یا Procter & Gamble. مک کورمیک در آن زمان با یک تیم کوچک چهار نفره کار می کرد. به علاوه، گزینه‌های بدون روغن نخل کمیاب بودند. او می‌گوید: «آنهایی که در دسترس بودند بسیار گران بودند، به سختی می‌توان آن‌ها را در دست گرفت و فقط در حجم بالایی فروخته می‌شد. آنها همچنین با سایر مواد موجود در فرمول ما به خوبی کار نمی کنند، به این معنی که کل فرمول قرص باید دوباره کار شود.”

- بنیانگذار Bite's راه سخت نخل دوستدار محیط زیست را آموخت
نفت با مشتریان پرواز نمی کند

اما مک کورمیک قبلاً در نقاط تنگ تجربه داشت. بنیانگذار قبلاً دو پیشنهاد سرمایه‌گذاری را رد کرده بود: یکی از مارک کوبان و دیگری از کوین اولری. بنیانگذار وقتی در مارس ۲۰۲۰ در Shark Tank بود، از ۶۵۰,۰۰۰ دلار صرف‌نظر کرد. مک کورمیک از ارائه جزئیات درآمدی به شرکت خودداری کرد و گفت که شرکت او ۱۰ رقم تولید می‌کند.

<. div class="standardText" readability="39">

اما مک کورمیک و تیمش با تلاش زیاد، پس از گذراندن هفته‌ها در آزمایشگاه، فرمول را دوباره طراحی کردند تا نسبت‌ها و مواد تشکیل دهنده جدید را آزمایش کنند، همه اینها در حین انجام سفارشات فعلی و ایجاد محصولات جدید. در نهایت، این شرکت محصول جدیدی تولید کرد که ۱۰۰ درصد روغن نخل ندارد. و ظرف پنج ماه، Bite یک محصول جدید آماده ارسال داشت.

“این واقعاً چشمگیر است که شما به عنوان یک تیم کوچک وقتی همه ماموریت را درک می کنند و در یک جهت پارو می زنند، می توانید انجام دهید.” مک کورمیک می‌گوید.

در حالی که فرآیند فرمول‌بندی مجدد ارزان نیست – و در واقع بیش از ۸۰۰۰۰ دلار برای تسریع در مقابل ۴۵۰۰۰ دلار هزینه دارد. ۵۰,۰۰۰ دلار–مک کورمیک پشیمان نیست.

“همه کاری که ما در Bite انجام می دهیم این است که محصولاتی را ایجاد کنیم که برای سیاره و سیاره بهتر باشند. مک کورمیک توضیح می دهد که بدن ما. زمانی که متوجه مشکل روغن پالم دارای گواهی زیست محیطی شدم، سوال این نبود که “اگر” کاری در مورد آن انجام دهیم، بلکه “چگونه” و “چقدر سریع” می‌توانیم این تغییر را انجام دهیم.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی