عمومی

بنیانگذار چوبانی: «نوآوری زمانی اتفاق نمی افتد که شما هستید راحت’

بنیانگذار چوبانی: «نوآوری زمانی اتفاق نمی افتد که شما هستید
راحت’

حمدی اولوکایا اولین سخنرانی خود را در سن ۲۰ سالگی ایراد کرد. پسر عشایر ترک عصبی بود، اما او به ده ها نفری که در شهر کوچکی نزدیک رودخانه فرات بودند، گفت: که قرار بود در مورد بی عدالتی ها و نقض حقوق بشر بنویسد. او روزنامه ای را برای مقابله با بی عدالتی سیاسی منتشر می کرد.

او می گوید: «من نمی دانستم چگونه روزنامه منتشر کنم. “به هر حال این کار را کردم.” او توضیح می دهد که این روزنامه بود که او را با دولت به مشکل انداخت و باعث شد از ترکیه فرار کند، به ایالات متحده مهاجرت کند، شرکت ماست چوبانی را تأسیس کرد و شروع به ائتلافی متشکل از بیش از ۲۰۰ شرکت کرد که هدف یافتن شغل و حمایت از پناهندگان در سراسر جهان است .

در ۱۳ مه، اولوکایا در مقابل جمعیتی از فارغ‌التحصیلان جدید دانشگاه نورث ایسترن در پارک فن‌وی در بوستون ایستاد و تشویق کرد. آنها را به تغییر در جهان به عنوان او است. با نگاهی به چهره ۲۰ ساله آنها، گفت، او خود را در ۲۰ سالگی دید: “می توانم بگویم همه شما همان آتش را در خود دارید.”

امیدوارم از چیزهایی که باعث ناراحتی شما می شود روی گردان نباشید. “آرزوی من این است که شما به سمت آنها بچرخید، در چشمان آنها نگاه کنید و تا آخر عمر برای تغییر آنها تلاش کنید.”

اولوکایا پس از مشاهده فهرستی برای یک کارخانه لبنیاتی که اخیراً رها شده بود در منطقه ای از نظر اقتصادی رکود در ایالت نیویورک، چوبانی را تأسیس کرد. او با هدف استخدام هرچه بیشتر مردم – با دستمزد معیشتی و مزایای خوب – چوبانی را به پرفروش‌ترین ماست یونانی کشور تبدیل کرد. در طول راه، به او گفته شد که باید در مورد علاقه‌اش برای کمک کردن و استخدام کردن سکوت کند. .html?cid=search”>پناهندگان، یا شرکت او تحریم می‌شود و همه چیزهایی را که برای آن تلاش می‌کرد از دست می‌داد. او می‌گوید: «گفتم اگر قرار باشد همه چیز را از دست بدهم، حقیقت را خواهم گفت.

طنزی وجود دارد که فارغ‌التحصیلان باید با آن مقابله کنند. او می گوید: برخی از افراد مسن نسل آنها را دانه های برف شکننده می دانند. او با اشاره به رکود اقتصادی بزرگ، تیراندازی‌های جمعی، قلدری در رسانه‌های اجتماعی، بی‌عدالتی نژادی و همه‌گیری کووید-۱۹، می‌گوید: «اما حقیقت این است: نسل شما بیش از هر نسل دیگری در تاریخ به‌طور بی‌سابقه‌ای در راه است. “و ما می دانیم که شما از همه آنها جان سالم به در برده اید.”

“نوآوری زمانی اتفاق نمی افتد که شما راحت باشید. پیشرفت باعث می شود اولوکایا به فارغ التحصیلان گفت: “زمانی اتفاق می افتد که شما راحت هستید. تغییر زمانی اتفاق نمی افتد که شما راحت باشید.” سیاستمداران در مورد تغییرات اقلیمی جدی باشند، یا مدیران اجرایی تنوع، برابری و شمول را در اولویت های واقعی قرار دهند. “البته، نیازی نیست که من این را به شما بگویم. شما بچه های پوستر ناراحتی هستید.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی