عمومی

بنیانگذاران زن که پیشگام تغییر در اتاق هیئت مدیره

بنیانگذاران زن که پیشگام تغییر در
اتاق هیئت مدیره

به عنوان ماه تاریخچه زنان به آینه دید عقب ما منتقل می شود، می خواستم یک موضوع مهم را روشن کنم. موضوع در دنیای تجارت امروز: زنان در رهبری. زنان همچنان در نقش های رهبری به ویژه در هیئت مدیره شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی حضور ندارند. مردان و زنان به طور یکسان مسئول ارتقای زنان در نقش های رهبری و ارائه فرصت ها به آنها هستند. فروپاشی بخش مراقبت از کودکان و در دسترس نبودن برنامه‌های بعد از مدرسه، زنان بیشتری را به مراقبت از فرزندان خود به جای حضور در نیروی کار سوق داده است، مطالعات نشان می دهد.

در اینجا سه ​​سازمان برای رفع شکاف جنسیتی در هیئت مدیره کار می کنند:

زنان باید در هیئت مدیره حضور داشته باشند، اما به بودجه نیز نیاز دارند و باید چک بنویسند. بنابراین The Fourth Floor یک «اتاق پشتی» برای بنیانگذاران، صندوق های سرمایه گذاری تحت رهبری زنان، فرشتگان و شرکای محدود ایجاد کرد تا زنان را تشویق کند تا روی یکدیگر سرمایه گذاری کنید و تابلوها و میزهای سرپوش خود را به عنوان راهی برای افزایش سطح بازی باز کنید.

  • طبقه چهارم Pay It Forward Initiative هدف آن جذب هزاران شرکت توسط در سال ۲۰۲۵ متعهد شوید که شکاف ثروت و بودجه جنسیتی را با تنوع بخشیدن به اتاق‌های هیئت‌مدیره و میزهای سقفی کاهش دهید.
  • زنان میلیون دلاری در حال ایجاد جامعه ای از بنیانگذاران زن است که می خواهند تجارت خود را گسترش دهند و به شبکه ای نیاز دارند تا سفر خود را آغاز کنند ماموریت آن توانمندسازی ۱ میلیون کارآفرین زن برای کسب درآمد ۱ میلیون دلاری است. ماموریت آن بر اساس آماری است که کمتر از ۳ درصد از زنان کارآفرین به ۱ میلیون دلار درآمد و کمتر از ۱ درصد از زنان رنگین پوست به ۱ میلیون دلار درآمد می‌رسند.
  • خانه دهم

  • مجموعه مؤسس زن یک انجمن عضویت است که ارتباطات معنی‌داری را تقویت می‌کند و منابع و منابع بسیار بررسی شده را ارائه می‌کند. برنامه های مهارت آموزی برای کمک به رشد و توسعه کسب و کار شما. ماموریت آنها ارتقای زنان در ماموریتی برای شکستن موانع با ارائه جامعه، آموزش و منابع جامعه است.

ماه تاریخ زنان می آید و می رود، اما کار زنان و مردان از رشد حمایت می کند. کارآفرینان و رهبران زن در تمام طول سال ادامه دارند.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی