عمومی

SBA برنامه های خود را برای هفته ملی کسب و کار کوچک اعلام می کند 2023

SBA برنامه های خود را برای هفته ملی کسب و کار کوچک اعلام می کند
۲۰۲۳

ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر SBA اعلام کرده است که هفته ملی کسب و کار کوچک (NSBW) از ۳۰ آوریل تا ۶ مه ۲۰۲۳ برگزار می شود. این سنت سالانه، که توسط SCORE میزبان مشترک است، جشن می گیرد. مشارکت کسب‌وکارهای کوچک آمریکا در اقتصاد و کار سخت، نبوغ و فداکاری آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد.

در طول NSBW، SBA به نمایش گذاشته خواهد شد. انعطاف‌پذیری، نوآوری و قدرت اقتصادی کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌های آمریکایی. مدیر Guzman اشتیاق خود را برای برجسته کردن «کارآفرینان بسیار تأثیرگذار» که باعث ایجاد رفاه در جوامع خود و تقویت رقابت جهانی کشور می‌شوند، ابراز کرد.

امسال NSBW نشان‌دهنده بازگشت مراسم اهدای جوایز حضوری در واشنگتن دی سی است. ، برای اولین بار از سال ۲۰۱۹٫ در ۳۰ آوریل و ۱ مه، SBA افراد کسب و کار کوچک سال ۲۰۲۳ را به نمایندگی از ۵۰ ایالت، ناحیه کلمبیا و پورتوریکو به رسمیت می شناسد. مرد سال ملی کسب و کار کوچک ۲۰۲۳ در مراسم اهدای جوایز در تاریخ ۱ مه نام‌گذاری می‌شود.

پس از مراسم اهدای جوایز، مدیر Guzman در طول تور NSBW از ۲ تا ۵ می از چهار شهر بازدید خواهد کرد، از جمله St. لوئیس، مینیاپولیس، فینیکس، و آلبوکرکی، نیومکزیکو. مقامات منتخب محلی به او ملحق خواهند شد، از کسب و کارهای کوچک محلی برنده جوایز تجلیل خواهد شد، و در مورد چالش ها و فرصت های پیش روی جامعه کسب و کار کوچک بحث خواهد کرد.

SBA همچنین از یک اجلاس مجازی انجمن های آموزشی کسب و کار حمایت خواهد کرد. . جزئیات بیشتر درباره سخنرانان و موضوعات به زودی اعلام خواهد شد.

SBA از همه صاحبان مشاغل کوچک، سیاستگذاران و ذینفعان دعوت می کند تا در هفته ملی کسب و کارهای کوچک شرکت کنند و از میلیون ها کسب و کار کوچک که ایجاد کننده شغل هستند، حمایت کنند. نوآوری را تحریک کنید و به رشد اقتصادی در سراسر کشور کمک کنید.

برای جدیدترین موارد، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی