عمومی

برنامه های بیشتر گرنت ARPA برای حمایت از کسب و کارهای اطراف راه اندازی شد ایالات متحده آمریکا.

برنامه های بیشتر گرنت ARPA برای حمایت از کسب و کارهای اطراف راه اندازی شد
ایالات متحده آمریکا.

بسیاری از جوامع به دنبال حمایت از جوامع تجاری پر رونق در سال ۲۰۲۳ هستند. و برخی هنوز در تلاش برای بهبودی از چند سال گذشته هستند. خوشبختانه، کمک های مالی کسب و کار کوچک می تواند به هر دوی این اهداف کمک کند. .

آخرین کمک های مالی ARPA برای مشاغل کوچک

در اینجا چندین برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک با ضرب الاجل در اوایل امسال آورده شده است. می تواند به شما کمک کند سال ۲۰۲۳ را عالی شروع کنید.

ما همه برنده ایم واکو

واکو، تگزاس حمایت از مشاغل کوچک با یک برنامه کمک مالی جدید. برنامه We All Win Waco شامل بودجه از قانون طرح نجات آمریکا، بودجه تامین مالی افزایش مالیات و صندوق عمومی شهر است. این برنامه بر کسب و کارهای کوچک در مناطق تجاری آسیب دیده تاریخی متمرکز است. کسب و کارهای واجد شرایط بسته به برنامه هایی که واجد شرایط هستند، می توانند تا ۱۸۰۰۰۰ دلار در مجموع وجوه دریافت کنند. درخواست‌ها در حال حاضر پذیرفته می‌شوند و آخرین مهلت آن ۴ فوریه است.

svg%3E - برنامه های بیشتر گرنت ARPA برای حمایت از کسب و کارهای اطراف راه اندازی شد
ایالات متحده آمریکا.

Cumberland ARPA Grants

کامبرلند، رود آیلند اختصاص ۵۰۰,۰۰۰ دلار از تخصیص بودجه خود به قانون طرح نجات آمریکا برنامه کمک مالی کسب‌وکارهای محلی واجد شرایط می‌توانند برای کمک‌های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار برای جبران خسارت‌های ناشی از بیماری همه‌گیر درخواست دهند. اگر کسب‌وکارهای کافی واجد شرایط باشند تا تخصیص ۵۰۰,۰۰۰ دلار کافی نباشد، مبالغ کمک هزینه برای پذیرفتن هرچه بیشتر کسب‌وکارها متناسب خواهد بود. درخواست‌ها تا ۶ فوریه مهلت دارند.

ARPA شهرستان ساسکس Grants

کانتی ساسکس، نیوجرسی راه اندازی یک برنامه کمک مالی جدید برای مشاغل کوچک محلی و سازمان های غیرانتفاعی. این برنامه در مجموع شامل ۲ میلیون دلار بودجه از قانون طرح نجات آمریکا است. شرکت ها و سازمان های واجد شرایط می توانند برای کمک های مالی تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. الزامات واجد شرایط بودن شامل تاسیس قانونی در شهرستان ساسکس از ژانویه است. ۱،۲۰۱۹، دارای درآمد سالانه کمتر از ۴ میلیون دلار، و ۵۰ کارمند تمام وقت یا کمتر از ۳ مارس ۲۰۲۱٫ این یک برنامه بازپرداخت است. و هزینه‌هایی که برای کمک‌های بلاعوض واجد شرایط هستند باید در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۱ یا پس از آن انجام شوند و مربوط به همه‌گیری باشد.

کمک هزینه کسب و کار کوچک شهرستان کالورت

کانتی کالورت، مریلند ارائه کمک های مالی تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار به مشاغل کوچک محلی. هزینه های واجد شرایط شامل خرید موجودی جدید، استخدام کارمندان، پروژه های بهبود سرمایه و سایر ابتکارات با هدف رشد کسب و کار است. برای واجد شرایط بودن، یک کسب و کار باید حداقل دو سال فعالیت داشته باشد و بین ۲ تا ۱۰۰ کارمند داشته باشد. دوره درخواست اکنون تا ۳۱ ژانویه باز است.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک ARPA شهرستان نای

شهرستان نای، نوادا راه اندازی برنامه کمک مالی جدید کسب و کار کوچک ARPA. برنامه کمک هزینه بازپرداخت وجوهی را برای پوشش هزینه‌هایی که یک کسب‌وکار از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ متحمل شده است، فراهم می‌کند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید به طور مستقل مالک و اداره شوند و کمتر از ۳۰ کارمند داشته باشند. آخرین مهلت درخواست برای کمک مالی ۱۵ ژانویه است.

Isringhausen DRIVE Small Business Grant

Isringhausen Imports، یک فروشنده خودروهای لوکس در اسپرینگفیلد، ایلینوی، star یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از مشاغل مرکز شهر. این شرکت اولین کمک مالی خود را به مبلغ ۲۰۰۰۰ دلار به Wakery اعطا کرد، یک بار و قهوه خانه بدون الکل که قرار است امسال افتتاح شود. Isringhausen با Downtown Springfield، Inc. برای راه اندازی برنامه جدید DRIVE همکاری می کند. اگر این دور اولیه کمک مالی خوب پیش برود، آنها قصد دارند در چند سال آینده کمک های مالی بیشتری را به مشاغل منطقه ارائه دهند.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


بیشتر در: کوچک کمک هزینه های تجاری
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی