عمومی

در اخبار: برنامه های کمک مالی جدید برای کمک به بیماری همه گیر از 500 دلار به 35 هزار دلار برای مشاغل کوچک

در اخبار: برنامه های کمک مالی جدید برای کمک به بیماری همه گیر از ۵۰۰ دلار به
۳۵ هزار دلار برای مشاغل کوچک

کمک‌های بلاعوض مرتبط با بیماری همه‌گیر، ده‌ها هزار کسب‌وکار کوچک با بودجه مورد نیاز به موقع در چند سال گذشته داشته است. و این کمک‌ها همچنان در دسترس هستند، زیرا مشاغل کوچک هنوز تأثیر همه‌گیری را احساس می‌کنند. این کمک‌ها به طیف گسترده‌ای از مسائل می‌پردازند و در هر جامعه‌ای که در آن ارائه می‌شوند، متفاوت هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، مطمئن شوید که معیارهای کمک‌هزینه‌ها را با دقت بررسی کنید تا از واجد شرایط بودن خود مطمئن شوید. و اگر چنین کردید، دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید و در اسرع وقت درخواست را ارسال کنید. ارسال زودهنگام همیشه هنگام درخواست برای کمک هزینه به شما شانس بیشتری می دهد، بنابراین، موفق باشید.

برنامه های کمک مالی جدید برای کمک به همه گیری برای مشاغل کوچک تا ۳۵۰۰۰ دلار ارائه می دهند. چالش هایی که این کمک های بلاعوض به دنبال حل آن هستند شامل بازیابی ساخت و ساز، توسعه اقتصادی، نوآوری تجاری، هزینه های اشتراک و تحویل، مشاغل متعلق به قبیله و غیره است. بیشتر بیاموزید:

svg%3E - در اخبار: برنامه های کمک مالی جدید برای کمک به بیماری همه گیر از 500 دلار به
35 هزار دلار برای مشاغل کوچک



اخبار کسب و کارهای کوچک ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳

در ادامه جمع بندی این هفته متوجه شوید که متا برای کمک به سازندگان و ناشران دارای مالکیت معنوی، احتمالاً FTC، چه می کند. بررسی افزایش قیمت تخم مرغ، رکورد فروش تجارت الکترونیک و موارد دیگر:

ابزار راه‌اندازی متا به کمک به سازندگان و ناشران با حقوق مالکیت معنوی

متا اخیراً وب سایت جدیدی راه اندازی کرده است تا به سازندگان و ناشران کمک کند تا مالکیت معنوی خود را بهتر مدیریت کنند. . Meta Launches Rights Manager Site Rights Manager برای مبارزه با نقض حق نسخه برداری و محافظت از بیان قانونی در Facebook و Instagram در نظر گرفته شده است.

گروه کشاورزان از FTC می‌خواهد تا احتمال افزایش قیمت تخم مرغ را بررسی کند< /a>

واقعا پشت قیمت بالای تخم مرغ چیست؟ گروهی به نام Farm Action از کمیسیون تجارت فدرال خواسته است تا ببیند آیا قانون ضد تراست فدرال نقض شده است یا خیر. مرغ بازی است؟ یا پاسخی اجتناب ناپذیر به افزایش هزینه ها، از جمله سوخت و خوراک؟ Farm Action به FTC می‌گوید که احتمال افزایش قیمت تخم‌مرغ را بررسی کند، ابتدا پیشینه‌ای درباره آنفولانزای مرغی.

هزینه های تجاری احیای جامعه محلی در سراسر ایالات متحده موجود است

برنامه های کمک مالی کسب و کارهای کوچک فقط به مشاغلی که کمک مالی دریافت می کنند کمک نمی کند. آنها همچنین می توانند جوامع را سرزنده تر کنند و اقتصاد محلی را بهبود بخشند. به همین دلیل است که بسیاری از شهرها و دولت های محلی این برنامه ها را اجرا می کنند. آخرین کمک های مالی احیا این هفته، چندین جامعه برنامه های کمک مالی بازیابی و بهبود را برای حمایت از جوامع تجاری خود راه اندازی کردند.

فروش تجارت الکترونیک در فصل خرید تعطیلات ۲۰۲۲ به رکورد بالایی رسید

فروش تجارت الکترونیک در فصل تعطیلات اخیر به رکورد بالایی رسید و مصرف کنندگان در مجموع ۲۱۱٫۷ میلیارد دلار به صورت آنلاین بین ابتدای نوامبر تا پایان دسامبر خرج کردند. فروش تجارت الکترونیک در فصل خرید تعطیلات ۲۰۲۲ به رکورد بالایی رسید این هزینه نشان دهنده رشد سال به سال ۳ برابری است.

< a href="https://smallbiztrends.com/2023/01/buying-a-company-with-someone-elses-money.html" target="_blank" rel="noopener">چگونه یک شرکت را با کسی بخریم Else’s Money

بسیاری از کارآفرینان زمانی که به مالکیت شرکت خود فکر می کنند باید تصمیم بسازند یا خرید کنند. آیا آنها می خواهند به عنوان یک موسس از صفر شروع کنند یا برای کسب و کار خود به شخص دیگری پول بدهند؟ با کاهش ارزش‌گذاری شرکت، ممکن است امسال سالی باشد که می‌توانید آن کسب‌وکار کوچک را با قیمت پایین حتی با پول شخص دیگری خریداری کنید.

وکیل موشکی ابزار آمادگی مالیاتی را راه اندازی کرد برای صاحبان مشاغل کوچک

یک ابزار جدید توسط پلتفرم خدمات حقوقی Rocket Lawyer برای صاحبان مشاغل کوچک راه اندازی شده است که آماده سازی و ثبت مالیات خود استرس زا و گیج کننده است. Rocket Lawyer ابزار آماده سازی مالیاتی را برای صاحبان مشاغل کوچک راه اندازی می کند Rocket Tax جدید با جفت کردن مشتریان با متخصصان مالیاتی دارای مجوز و با تجربه کار می کند تا فرآیند را ساده تر و راحت تر کند.

rel=”noop”> محکومیت پزشک به دلیل کلاهبرداری وام PPP، هزینه های کمک به کووید

یک هیئت منصفه فدرال اخیراً یک پزشک کلرادو را به دلیل دریافت تقلب در حدود ۲۵۰۰۰۰ دلار از دو برنامه مجزا برای کمک به کووید-۱۹٫ پزشک محکوم به کلاهبرداری وام PPP، اسناد دادگاه اتهامات کمک به کووید در محاکمه دکتر فرانسیس اف.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی