عمومیمقالات

برنامه اقدام آوریل شما: 10 راه برای جدی گرفتن درباره خود آینده

برنامه اقدام آوریل شما: ۱۰ راه برای جدی گرفتن درباره خود
آینده

برنامه اقدام شما لیستی از نکاتی است که باید به صورت ماهانه انجام دهید، مستقیماً از مجله SUCCESS—۱۰ کاری که می توانید هم اکنون در خود و زندگی خود را بهبود بخشید. در این ماه، همه چیز درباره این است که چگونه در مورد آینده خود جدی تر باشید.

در این ماه، به ذهن خود آنچه را که برای مقابله با چالش های زندگی نیاز دارد، تغذیه کنید. الف>. معنی سخت بودن ذهنی را بیاموزید و سپس از منطقه راحتی خود خارج شوید تا یک تحول کامل ایجاد کنید.

۱٫ سخت‌تر شوید تا جدی‌تر باشید.

دفعه بعد که وسوسه شدید یک مکالمه دشوار را به تعویق بیندازید، به خود یادآوری کنید که رهبران بزرگ باید تصمیمات سختی بگیرند تا به کارهای بیشتری دست یابند. مکالمه را فوراً برنامه ریزی کنید و خودتان را از آن حرف نزنید.

بخوانید: ۵ کاری که رهبران قوی انجام می دهند< /p>

۲٫ شیرینی ها را عوض کنید.

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که میزان قندهای اضافه شده در غذاها را به حداقل ۶% کالری در روز کاهش دهید. برای اکثر زنان آمریکایی، این بیش از ۱۰۰ کالری در روز یا حدود ۶ قاشق چایخوری شکر نیست. برای مردان، ۱۵۰ کالری در روز یا حدود ۹ قاشق چایخوری است. با جایگزین کردن شکر به جای قهوه خود با یک قاشق عسل خام یا یک شیرین کننده طبیعی، به گزینه های سالم تری متعهد شوید.

۳٫ با قبول مسئولیت در مورد آینده خود جدی تر باشید.

زندگی شما متعلق به خودتان است. ممکن است شرایطی پیش بیاید که خارج از کنترل شما باشد. اما شما به تنهایی مسئول شادی خود هستید. اجازه ندهید شخص دیگری آن قدرت را در دست بگیرد.

خواندن: ۷ قانون برای ثروتمند شدن به عنوان یک والدین مجرد

۴٫ هنگام تعیین اهداف، پایان را تصور کنید.

بزرگترین هدف خود را بنویسید. اکنون خود را در حال رسیدن به آن هدف تصور کنید. تصور کنید چقدر احساس موفقیت خواهید کرد. با پیشرفت به سمت هدف خود، این احساس را در ذهن داشته باشید.

بخوانید: چگونه آموزش برای ماراتن مرا به جستجوی بیشتر سوق داد

۵٫ سپاسگزاری را ببینید.

در این هفته، هر روز، سه موردی را که به خاطر آنها سپاسگزار هستید، یادداشت کنید. آنها نیازی به بزرگ بودن ندارند و نیازی نیست که شما تولیدی از آن بسازید. متعهد شوید که خوبی های زندگی خود را ببینید و یک عادت مثبت را مشاهده کنید.

بخوانید: آنچه از آن یاد گرفتم نگه داشتن یک مجله سپاسگزاری

۶٫ در مورد آینده جدی تر باشید و هرگز تسلیم نشوید.

چالش ها اجتناب ناپذیر هستند. نحوه پاسخ شما به آن چالش ها مشخص می کند که شما کی هستید. نگرش ذهنی خود را زمانی که موقعیت های دشوار پیش می آید، اصلاح کنید. به خود یادآوری کنید که روزهای سخت بخش مهمی از موفقیت هستند.

بخوانید: بدترین گاو سوار رازی برای موفقیت دارد: همیشه بدترین گاو را انتخاب کنید

۷٫ دست دراز کنید.

احساس کافی نبودن نیست غیر معمول این احساس ناخوشایند را در آغوش بگیرید و برای ایجاد ارتباطات معتبر و آسیب پذیر با اطرافیان خود تلاش کنید.

بخوانید: ۵ روش برای آسیب پذیری می تواند شما را شادتر کند

۸٫ با جدیت بیشتر در مورد آینده خود با چالش ها روبرو شوید.

زندگی آسان نیست، اما همه ما با چالش هایی روبرو هستیم. دفعه بعد که با مانعی روبرو شدید، به خود بگویید «کار خوبی است» و به جلو بردن ادامه دهید.

خوانده شود: راه Jocko Willink

۹٫ حضور داشته باشید.

چند نفر از اعضای تیم خود را برای ناهار بیرون ببرید. آنها را نه به عنوان کارمند، بلکه به عنوان مردم بشناسید. در مورد رویاها، اهداف و برنامه های آینده آنها بپرسید. بپرسید چگونه می توانید به آنها در دستیابی به این اهداف کمک کنید.

بخوانید: چرا یک رهبر دلسوز نتیجه می‌گیرد

۱۰٫ به خودتان فشار بیاورید تا در مورد آینده جدی تر باشید.

این هفته هر روز یک کار سخت را انجام دهید. از منطقه راحتی خود خارج شوید و از احساس ناخوشایند یادگیری چیزهای جدید لذت ببرید.

بخوانید: قدرت ذهنی می تواند ایجاد کند شما غیرقابل توقف—در اینجا چگونه است

این مقاله ابتدا در آوریل ۲۰۱۷ مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس GaudiLab/Shutterstock

1b81ded084bc48e862897929bdafbea5?s=150&d=mp&r=g - برنامه اقدام آوریل شما: 10 راه برای جدی گرفتن درباره خود
آینده

سیسیلیا میس مدیر تحریریه موفقیت و یک عشایر دیجیتال است. او در مورد سایر عشایر دیجیتال، افراد انفرادی و آینده کار می نویسد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی