عمومی

26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

۲۶ سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

سایت های بررسی کسب و کار امروزه بخش مهمی از سفر خرید مشتری هستند. خریداران صرفاً با خواندن بررسی‌های تجاری تصمیمات فوری درباره یک شرکت می‌گیرند – بدون اینکه هرگز با شرکت شما تماس بگیرند، پا به فروشگاه شما بگذارند یا از وب سایت شما بازدید کنند.

حضور شما در سایت‌های بررسی چگونه است؟ آیا تمام سایت هایی را پیدا کرده اید که مشتریان کسب و کار شما را در آنها بررسی می کنند؟ آیا نظرات بیشتر مثبت هستند؟

مدیریت حضور شما مدیریت اعتبار آنلاین نامیده می‌شود و این کاری است که باید در سایت‌های بررسی کسب‌وکار انجام دهید. مدیریت شهرت شامل شناسایی، نظارت و تأثیرگذاری بر اعتبار و شهرت کسب و کار شما به صورت آنلاین است. و مرکز بررسی سایت‌ها، نظرات مشتریان است.

نظر مشتری چیست؟

نظر مشتری چیست؟

نظرات مشتری نوعی بازخورد مشتری است. . آنها معمولاً شامل متنی هستند و همچنین دارای رتبه بندی ستاره ای از ۱ تا ۵ ستاره هستند که ۱ ضعیف و ۵ عالی است. در حالی که مکان‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید فهرست‌های کسب و کار آنلاین را بیابید، سایت‌های زیر به فراتر از فهرست‌ها و مکان‌های محبوبی برای نظرات مشتریان هستند.

نظر مشتری ابزاری قدرتمند در عصر دیجیتال است که به‌عنوان تأیید یا نقد شفاهی بر اساس تجربه دست اول عمل می‌کند. فراتر از تعریف اولیه، بررسی مشتری می تواند به طور قابل توجهی بر ادراک مشتری بالقوه و فرآیند تصمیم گیری تأثیر بگذارد. درباره ۷۲٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده یک مطلب نوشته اند بررسی برای یک کسب‌وکار محلی.

بررسی‌ها حسی از جامعه پیرامون یک نام تجاری ایجاد می‌کنند و مشتریان اغلب در بحث‌ها شرکت می‌کنند و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند. اشکال مختلفی از نظرات مشتریان وجود دارد:

  • بررسی های متنی: رایج ترین فرم، ارائه نظرات و تجربیات دقیق.
  • ویدئو. نظرات: محبوبیت روزافزون، اینها یک لمس بصری و شخصی را ارائه می دهند که اغلب معتبرتر و جذاب تر تلقی می شوند.
  • بررسی های مبتنی بر تصویر: مشتریان عکس هایی از محصول در حال استفاده، اثبات بصری تجربه آنها را ارائه می دهد.

تأثیر روانی این بررسی ها عمیق است. بررسی‌های مثبت می‌توانند حس اعتماد و قابلیت اطمینان را در اطراف یک برند ایجاد کنند، در حالی که نظرات منفی می‌توانند پرچم قرمز را برای مشتریان بالقوه ایجاد کنند.

با این حال، حتی نظرات منفی، زمانی که به خوبی مدیریت شوند، می‌توانند تعهد شرکت را به رضایت مشتری نشان دهند. و بهبود.

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

مزایای بازبینی های تجاری

اعتماد مصرف کننده

مشتریان بالقوه اغلب به نظرات همتایان نسبت به تبلیغات سنتی اعتماد دارند یا تبلیغات این اعتماد از این باور ناشی می شود که مصرف کنندگان همکار، تجارب بی طرفانه و واقعی را ارائه می دهند. کسب‌وکارهایی با رتبه‌بندی بالاتر و نظرات مثبت اغلب از اعتبار بیشتری در بازار برخوردار می‌شوند و در نتیجه جذب مشتری بیشتر می‌شود.

بهبود کسب‌وکار

بازخورد، چه مثبت و چه منفی، می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال آن هستند ارزشمند باشد. محصولات، خدمات یا تجربه کلی مشتری خود را اصلاح کنند. با عمل بر روی بینش مشتری، کسب‌وکارها می‌توانند به مشکلات اساسی رسیدگی کنند، پیشنهادات خود را بهبود بخشند و تعهد خود را به رضایت مشتری نشان دهند.

دیدپذیری پیشرفته

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

بررسی های مثبت می تواند به طور قابل توجهی شهرت آنلاین کسب و کار را تقویت کند. الگوریتم‌های بسیاری از پلت‌فرم‌های بررسی، کسب‌وکارهایی با رتبه‌بندی بالاتر را تبلیغ می‌کنند و آنها را برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده‌تر می‌کنند. این افزایش دید می‌تواند ترافیک بیشتری را به وب‌سایت یا مکان فیزیکی یک شرکت هدایت کند و به طور بالقوه منجر به افزایش فروش و رشد شود.

ایجاد تعامل و ارتباط با مشتری

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

پاسخ دادن به بررسی‌ها، چه مثبت و چه منفی، به کسب‌وکارها فرصتی می‌دهد تا مستقیماً با پایگاه مشتریان خود درگیر شوند. رسیدگی به نگرانی ها، تشکر از مشتریان برای بازخورد مثبت، یا ارائه راه حل برای مشکلات می تواند وفاداری مشتری را تقویت کند و به مشتریان بالقوه نشان دهد که کسب و کار برای جامعه خود ارزش قائل است.

تصمیم گیری آگاهانه

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

بررسی‌ها می‌توانند به عنوان معیاری برای درک روند بازار، ترجیحات مصرف‌کننده و حوزه‌های نوآوری عمل کنند. با تجزیه و تحلیل الگوهای بازخورد، کسب‌وکارها می‌توانند درباره توسعه محصول، استراتژی‌های بازاریابی، و بهبود خدمات تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها بگیرند و اطمینان حاصل کنند که رقابتی و مرتبط در صنعت خود باقی می‌مانند.

بهترین سایت‌های بررسی کسب‌وکار

۲۶ سایت زیر شامل بهترین سایت های بررسی B2C است که برای مشاغلی که به مصرف کنندگان می فروشند مهم است (مثلاً: Yelp و HomeAdvisor). ما همچنین بهترین سایت‌های بررسی B2B را برای مشاغلی که به سایر مشاغل می‌فروشند شناسایی می‌کنیم (مثال: G2). بر روی سایت‌های قابل استفاده در صنعت خود تمرکز کنید تا زمانی که خریداران از آن‌ها برای تصمیم‌گیری خرید استفاده می‌کنند، بتوانید از مزایای آن بهره ببرید.

۱٫ Google برای کسب و کار من

Google برای کسب و کار من (GMB) است مهم ترین ابزار بررسی و فهرست بندی برای مشاغل محلی. این یکی از برترین سایت های بررسی است که جایگزین آنچه قبلاً Google Local نامیده می شد. ابزاری ضروری برای به دست آوردن شهرت آنلاین معتبر، همچنین می تواند به رتبه بندی کسب و کار شما در انواع مختلف نتایج جستجو کمک کند. برای شروع، از این برگ تقلب در Google My Business استفاده کنید.

<2. Bing Places for Business

Bing Places for Business نسخه موتور جستجوی Bing از Google My Business است. مصرف کنندگان می توانند در مورد یک شرکت رتبه بندی و بررسی کنند. کسب‌وکارهای محلی، از جمله کسب‌وکارهایی با مکان‌های مختلف، می‌توانند فهرست خود را درخواست کنند و یک نمایه را تکمیل کنند تا فهرست‌های خود را به Bing Places اضافه کنند، همگی به صورت رایگان. پس از تأیید، اطلاعات در نتایج جستجو و نقشه محلی Bing ظاهر می‌شود.

۳٫ رتبه‌بندی‌ها و نظرات فیس‌بوک

فیس‌بوک بسیار بیشتر از یک پورتال رسانه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری پست‌ها است. سایت رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب همچنین جایی است که دنبال‌کنندگان می‌توانند با استفاده از رتبه‌بندی و بررسی فیس‌بوک. کسب‌وکارها می‌توانند رتبه‌بندی‌ها و نظرات را در تنظیمات صفحه فیس‌بوک خود خاموش کنند.

۴٫ Better Business Bureau

Better Business Bureau (BBB) ​​به خود می بالد که یک بازار اخلاقی است که به افراد اجازه می دهد توصیه کنند کسب و کار. BBB یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین سایت ها است و تمام نظرات مصرف کنندگان را تأیید می کند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند به یک کسب و کار معتبر BBB تبدیل شوند، و Better Business Bureau رتبه‌بندی‌های خود را از A به F اختصاص می‌دهد. اما این رتبه‌بندی‌ها مستقل از بررسی‌های عموم هستند.

۵٫ نظرات مشتریان آمازون

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

Amazon به مشتریان اجازه می دهد تا نظرات خود را درباره محصولات پست کنند ۱۹۹۵٫ گردآوری مجموعه‌ای از بررسی‌های ۴ یا ۵ ستاره در سایت این خرده‌فروش آنلاین پیشرو می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا فروش‌های جدید زیادی ایجاد کنند و شهرت خوبی ایجاد کنند. بررسی های تجاری همچنین برای هر فهرستی در بخش دست ساز آمازون و ارائه دهندگان خدمات در بخش خدمات خانگی آمازون اعمال می شود.

۶٫ Yelp

برخی از صاحبان مشاغل کوچک و مدیران بازاریابی رابطه عشق و نفرت با Yelp، احساس می کنید که نظرات مثبت گاهی کمتر از نظرات منفی در سایت دیده می شوند. با این حال، شما نمی توانید اهمیت Yelp را انکار کنید. صفحات آن اغلب در جستجوهای اینترنتی نمایش داده می شود. این یک مقصد مصرف کننده نیز هست. این سایت همچنین شرکت ها را آموزش می دهد تا به نظرات پاسخ دهند. فهرست Yelp می تواند به کسب و کارها در مدیریت اعتبار و شهرت آنلاین خود کمک کند. Yelp یکی از برترین سایت‌های بررسی و مکانی مهم برای تشویق مشتریان بالقوه به انجام تجارت با شما است.

۷٫ Foursquare

با استفاده از برنامه‌های Swarm و CityGuides، Foursquare به کاربران امکان می‌دهد مکان‌هایی را که بازدید می‌کنند بررسی کرده و رتبه‌بندی کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای دیگرانی که از مؤسسات بازدید می‌کنند «نکات» بگذارند. شرکت‌هایی که برای Foursquare for Business ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند از مزایای تجزیه و تحلیل کاربران استفاده کنند. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند نکات خود را به Foursquare اضافه کنند و پیشنهادات پاداش به مشتری ارائه دهند. داده های چهار مربعی اغلب در سایر سایت ها و نقشه ها گنجانده می شود.

۸٫ HomeAdvisor

اگر یک کسب و کار بهبود خانه دارید یا خدماتی را به صاحبان خانه ارائه می کنید، خدمات خود را در وب سایت های بررسی کسب و کار محلی مانند HomeAdvisor و جمع آوری نظرات کسب و کار می تواند تأثیر مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد و به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند. همه بررسی‌هایی که در HomeAdvisor قرار می‌گیرند از طریق یک فرآیند غربالگری گسترده انجام می‌شوند و توسط ناظران سایت تأیید می‌شوند.

۹٫ صفحات زرد

می‌توانید فهرست کسب‌وکار رایگان را در صفحه‌های زرد دریافت کنید. که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا نظراتی را که در مورد شرکت خود در سایت قرار داده شده است، مدیریت کنند. Yellow Pages از کاغذی به دیجیتالی تبدیل شده است و اکنون با بازاریابی و بررسی های محلی از کسب و کارهای آنلاین پشتیبانی می کند. در حالی که صفحات زرد دیگر مانند دهه‌های پیش که کتاب‌های چاپی حکومت می‌کردند، محرک سنگین وزن مشتریان جدید نیستند، مطمئن شوید که کسب‌وکار خود را در آنجا ادعا می‌کنید.

۱۰٫ TripAdvisor

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

p>.

TripAdvisor یک پلت فرم بررسی است که بر صنعت هتل، مسافرت، رستوران، خطوط هوایی یا سرگرمی متمرکز است. مشتریان نظرات هتل ها و سایر موسسات مرتبط با صنعت سفر را به اشتراک می گذارند. با توجه به اینکه TripAdvisor بیش از ۸۷۸ میلیون نظر جمع آوری کرده است، به نفع هر تجارت مسافرتی است که ادعا کند. فهرست آن و ایجاد نظرات مثبت در یکی از بزرگترین سایت های مسافرتی موجود.

۱۱٫ فهرست انجی

فهرست انجی به عنوان یکی از معتبرترین ها در نظر گرفته می شود. سایت‌های بررسی کسب‌وکار، زودهنگام برای ارائه فهرست‌های تجاری. بررسی‌ها نمی‌توانند از منابع ناشناس در Angie s List باشند، که مجدداً به اعتبار ارزیابی‌های ارسال شده در آنجا می‌افزاید. شرکت‌ها می‌توانند صفحه‌ای را به صورت رایگان در Angie s List راه‌اندازی کنند تا مشتریان بتوانند نظرات خود را در آنجا بگذارند.

۱۲٫ TrustRadius

TrustRadius یک منبع بررسی آنلاین است که برای مشاغل نرم افزاری طراحی شده است. اعتبار TrustRadius این واقعیت است که همه بررسی‌کنندگان از طریق LinkedIn احراز هویت می‌شوند. این به کاربران امکان می‌دهد تا آنچه را که اتصالات آنها در LinkedIn در مورد تجارت و محصولات نرم‌افزاری آنها می‌گویند، مشاهده کنند.

۱۳٫ OpenTable

اگر صاحب یا مدیریت رستوران هستید، در OpenTable ثبت نام کنید مشتریان را قادر می سازد رزرو کنند و نظر بنویسند. رستوران ها بر اساس تعداد نظرات و درصد افرادی که رستوران را توصیه می کنند، در OpenTable رتبه بندی ستاره دریافت می کنند. طبیعتاً، هرچه رتبه نقد بالاتر باشد، اعتبار و شهرت آنلاین رستوران بهتر است.

۱۴٫ PlanetRate

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند“>PlanetRate مشتریان را قادر می‌سازد تا در مورد مشاغل همه صنایع نظر بنویسند. شرکت ها می توانند در PlanetRate ثبت نام کنند و به طور فعال نظرات را جمع آوری کنند. کاربران می توانند تحلیل های عمیق شرکت ها را در PlanetRate بنویسند. هر گونه بازخورد مثبت در این سایت بررسی می تواند بر درک مشتریان از کسب و کار شما تأثیر بگذارد.

۱۵٫ Salesforce AppExchange

Salesforce AppExchange یک بازار ابر سازمانی است که برای گسترش پلت فرم Salesforce این به کاربران اجازه می دهد تا کسب و کارها را از طریق یک سیستم رتبه بندی پنج ستاره رتبه بندی کنند. کسب‌وکارهایی که دارای برنامه Salesforce AppExchange هستند، می‌توانند رتبه‌بندی برنامه خود را پیگیری کنند و بررسی‌های کسب و کار آنلاین خود را زیر نظر داشته باشند.

۱۶٫ Trustpilot

Trustpilot به کسب و کارها اجازه می دهد صفحه نمایه و مشتریان را تشویق به ارائه نظرات کنید. شرکت‌ها می‌توانند دعوت‌نامه‌های بررسی قابل تنظیم را با هزینه عضویت پرداختی در سطح بالاتر ارسال کنند و نظرات و رتبه‌بندی‌های اجتماعی خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

۱۷٫ Glassdoor

کاربران Glassdoor می‌توانند نظرات و رتبه‌بندی‌های بیش از ۷۰۰۰۰۰ کسب‌وکار در سراسر جهان را جستجو کنند. کارمندان همچنین می توانند نحوه کار در یک شرکت را در Glassdoor به اشتراک بگذارند. با نظرات صریح و صادقانه در مورد خدمات، محصولات، و نحوه کار کردن در یک کسب و کار، Glassdoor می تواند منبع ارزشمندی برای افزایش شهرت یک شرکت نزد کارکنان احتمالی باشد.

۱۸٫ G2

G2 (که قبلاً G2 Crowd نامیده می شد) یک سایت بررسی تجاری برای شرکت هایی است که نرم افزار می فروشند. نرم افزارهای تجاری در مقیاس پنج ستاره رتبه بندی می شوند. با بیش از پنج میلیون کاربر تجاری که هر ماه برای خواندن نظرات و خرید نرم‌افزار به G2 می‌روند، داشتن رتبه‌بندی کیفیت در G2 می‌تواند مستقیماً بر تصمیم‌گیری‌های خرید تجاری تأثیر بگذارد.

۱۹٫ VendOp

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

مشتریان می توانند فروشندگان را جستجو کنند یک صنعت و مشخصات خاص در VendOp. این سایت درگاهی را برای خریداران فراهم می کند تا تجربیات خود را با سایر مشتریان به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند نظرات را بر اساس رتبه‌بندی، خدمات و مکان در VendOp جستجو کنند.

۲۰٫ Manta

مانتا عمدتاً یک سایت بررسی کسب و کار است که به مشاغل کوچک اختصاص دارد. صاحبان مشاغل می توانند ادعا کنند و صفحه خود را سفارشی کنند تا دید آنلاین و بازارپذیری را بهبود بخشند. مصرف‌کنندگان می‌توانند از میلیون‌ها کسب‌وکار جستجو کنند، و کاربران ثبت‌شده می‌توانند رتبه‌بندی ستاره‌ها را بگذارند و نظر بنویسند.

<21. Avvo

Avvo یک سایت بررسی کسب و کار برای وکلا است. مصرف کنندگان می توانند وکیل خود را به نفع سایر مصرف کنندگان بررسی کنند و حداکثر ۵ ستاره را به آنها اختصاص دهند. Avvo ادعا می کند که ۹۷٪ از تمام وکلا در ایالات متحده را در پایگاه داده خود گنجانده است، و همچنین آنها را بر اساس تخصص عمل فهرست می کند. همه بررسی‌ها مشمول تأیید Avvo هستند، که به طور جداگانه رتبه‌بندی خود را از ۱ تا ۱۰ بر اساس معیارهای مشخص شده ارائه می‌کند.

۲۲٫ WebMD

WebMD سایت وسیعی است که بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید کننده دارد. ماه، حاوی اطلاعات پزشکی برای مصرف کنندگان است. همچنین دارای فهرستی از پزشکان و دندانپزشکان است و به مصرف کنندگان اجازه می دهد نظرات تجاری خود را از آنها بنویسند.

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-longer_content"/>

۲۳٫ FinancesOnline

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

FinancesOnline یک پلت فرم بررسی مستقل است که به B2B، SaaS و شرکت های مالی می پردازد. این به کاربران کمک می‌کند تا محصولات و خدمات نرم‌افزاری را که به بهترین وجه متناسب با نیازهایشان هستند، پیدا کرده و مقایسه کنند. آنها همچنین می توانند نظرات و گزارش های کارشناسان را در مورد محصول مشتریان بخوانند. در حال حاضر، این سایت دارای بیش از ۵۰۰۰۰ بررسی آنلاین از کاربران محصولات نرم افزاری است.

۲۴٫ Merchant Circle

درهای مجازی خود را در سال ۲۰۰۵ باز کرد، محل بازرگان بیش از ۱۵ میلیون فهرست کسب و کار محلی در سراسر ایالات متحده در پایگاه داده خود دارد. مصرف‌کنندگان برای یافتن مشاغل، خواندن نظرات مصرف‌کنندگان و دریافت قیمت‌های رقابتی از شرکت‌هایی که به دنبال آن هستند، به حلقه Merchant مراجعه می‌کنند. مطمئن شوید که فهرست کسب و کار خود را ادعا می کنید. می تواند منبعی برای جذب مشتریان جدید باشد.

۲۵٫ Sitejabber

Sitejabber سایتی است با بررسی آنلاین مشاغل که همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که پاسخ سوالات سایر مشتریان و خود کسب و کار را دریافت کنند. پس از خرید، مشتریان می‌توانند بازخورد خود را بگذارند و برای حل مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید، کمک بگیرند.

۲۶٫ کدام؟

svg%3E - 26 سایت بررسی کسب و کار که در آن مشتریان به شما امتیاز می دهند

کدام؟ یک سایت مستقل غیرانتفاعی بررسی مصرف کننده مستقر در بریتانیا است که خدمات را بررسی می کند. و محصولات و سپس می نویسد و نظرات را به اشتراک می گذارد. موفق به داشتن نظرات ستودنی در مورد محصولات یا خدمات خود در کدامیک هستید؟ می‌تواند راه درازی را در ایجاد یک شهرت آنلاین معتبر و معتبر انجام دهد.

مقایسه سایت‌های بررسی تجاری

< TD Class = "Column-1"> TripAdvisor

< /tr>

بررسی نام سایت توضیح
Google برای کسب و کار من ابزار بررسی و فهرست بندی ضروری برای مشاغل محلی.
Bing Places for Business نسخه بینگ از GMB. به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا رتبه‌بندی و نظرات خود را ارائه کنند.
رتبه‌بندی‌ها و نظرات فیس‌بوک پلتفرم برای فالوورها تا رتبه‌بندی، نظرات و توصیه‌ها را ارائه دهند.
Better Business Bureau (BBB) بازار اخلاقی که به افراد امکان می دهد مشاغل را توصیه کنند.
بررسی های مشتریان آمازون پلتفورم بررسی محصولات و خدمات.
Yelp مقصد مصرف کننده برای بررسی های تجاری.
چهار مربع به کاربران اجازه می دهد اعلام حضور، مکان‌ها را رتبه‌بندی کنید، و راهنمایی‌های مربوط به خروج.
HomeAdvisor بازبینی سایت برای مشاغل بهبود خانه.
صفحه زرد پلتفرم دیجیتالی برای بازاریابی و بررسی محلی.
بستر بررسی صنایع هتل ، مسافرتی و رستوران.
لیست Angie سایت بررسی معتبر تجارت با منابع غیر ناشناس.
trustradius منبع بررسی آنلاین برای نرم افزار مشاغل. > بستر رزرو و بررسی برای رستوران ها. = “ستون -۲″> مشتریان می توانند در مورد مشاغل همه صنایع نظرات بنویسند. > Salesforce AppExchange بازار برای پلت فرم Salesforce با یک سیستم رتبه بندی پنج ستاره. ۲ “> trustpilot تولید پروفایل و دعوت های بررسی قابل تنظیم برای مشاغل.
glassdoor بررسی و رتبه بندی برای بیش از ۷۰۰،۰۰۰ مشاغل در سطح جهان.
g2 سایت بررسی برای شرکت هایی که می فروشند نرم افزار. > پورتال برای خریداران برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با فروشندگان. سایت بررسی اختصاصی تجارت برای مشاغل کوچک. “> avvo سایت بررسی وکلا. “ستون ۱″> WebMD سایت پزشکی با لیست و بررسی پزشکان و دندانپزشکان. خوانایی = “۴”> financesonline بررسی بستر های نرم افزاری خطاب به شرکت های B2B ، SAAS و شرکت های مالی.
حلقه بازرگان لیست های تجاری محلی در سراسر ایالات متحده با مصرف کننده بررسی ها. > بررسی های آنلاین مشاغل با عملکرد پرسش و پاسخ. TD Class = “Column-2″> سایت بررسی مصرف کننده مبتنی بر انگلیس که خدمات و محصولات را مرور می کند. بیش از ۱۰۰ سایت بزرگتر به بررسی های تولید شده توسط کاربر اجازه می دهد ، به علاوه بسیاری از موارد خاص برای طاقچه های کوچکتر. >
    • مشاغل عمومی و محلی : citisearch ، local.com ، ConsumerAffairs
    • بررسی محصولات و خدمات : دیدگاه
    • دست ساز و پرنعمت : etsy
    • کتاب ها : goodreads
    • اتومبیل < /strong>: cars.com ، edmunds ، carguru
    • خدمات و آزادکار : care.com ، thumbtack ، fiverr
    • غذا و رستوران < /strong>: Zomato
    • سفر و اسکان : vrbo ، airbnb
    • املاک و مستغلات و مسکن : Zillow ، Houzz ، آپارتمان ها .com
    • مالی : bankrate
    • برنامه ها : فروشگاه برنامه های اپل ، Google Play

    < /li>

۵ نکات مربوط به استفاده از سایتهای بررسی مشاغل

بهترین نکات عملی زیر به شما کمک می کند تا از سایت های بررسی آنلاین استفاده کنید تا بررسی های مثبت بسیار مورد نظر را بدست آورید.

ادعا کنید مشخصات کسب و کار خود

ادعا می کند مشخصات کسب و کار شما در سایت های مختلف بررسی اولین گام مهم برای مدیریت حضور آنلاین شما است. هنگامی که نمایه خود را در سیستم عامل هایی مانند Yelp ، Google My Business و TripAdvisor ادعا می کنید ، به شما امکان می دهد اطلاعات نمایش داده شده در مورد تجارت خود را مدیریت کنید. این شامل به روزرسانی اطلاعات تماس ، ساعات کاری و پاسخ به بررسی مشتری است. به عنوان مثال ، ارسال در مورد هرگونه خدمات جدید ، رویدادهای ویژه یا تبلیغات می تواند نمایه شما را تازه و جذاب نگه دارد. این همچنین یک بستر برای به نمایش گذاشتن شخصیت کسب و کار شما از طریق عکس ها و پست ها است. شما. با ایجاد فرهنگی که برای بازخورد مشتری ارزش دارد ، شروع کنید. همچنین می توانید از ایمیل های پیگیری یا متون به عنوان یادآوری ملایم استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که این روند را تا حد امکان برای مشتریان انجام دهید. پیوندهای مستقیمی به پروفایل های بررسی خود در ارتباطات دیجیتال خود ارائه دهید. معادل تبلیغات رایگان و بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی دیجیتال شما از طریق مشتریان خوشحال.

< H3> بررسی ها را تشویق نکنید

در حالی که تشویق بررسی ها مهم است ، ارائه پاداش یا مشوق هایی برای آنها می تواند آتش سوزی شود. رعایت دستورالعمل های سیستم عامل های بررسی ضروری است. بررسی های تحریک کننده می تواند منجر به بازخورد مغرضانه شود و ممکن است شرایط خدمات بسیاری از سیستم عامل ها را نقض کند. به طور طبیعی مشتریان را وادار می کند تا بررسی های مثبت را ترک کنند. اگر مشتریان به صورت حضوری یا از طریق ایمیل رضایت خود را ابراز می کنند ، پیشنهاد می کنند که تجربه خود را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارند. همیشه از هرگونه بازخورد داده شده ، خواه انگیزه یا نه ، قدردانی کنید. از بررسی ها باید به هر قیمتی اجتناب شود. بررسی های جعلی می تواند به شدت به اعتبار شما آسیب برساند و می تواند توسط سیستم عامل های بررسی منجر به مجازات شود.

روی تجربیات معتبر مشتری متمرکز شوید و از بررسی های منفی به عنوان فرصتی برای نشان دادن نحوه پاسخگویی به تجارت شما به انتقاد استفاده کنید. شفافیت و صداقت در حضور آنلاین شما برای ایجاد اعتماد به نفس با مخاطبان خود بسیار مهم است. برای حفظ شهرت کسب و کار بسیار مهم است. هنگام پاسخ به یک بررسی منفی ، مهم است که آرام ، حرفه ای و همدلی باشید. در صورت لزوم عذرخواهی کنید و پیشنهاد دهید تا هرگونه مسائل قانونی مطرح شده را اصلاح کنید. پیشنهاد برای ادامه مکالمه به صورت آفلاین برای یافتن قطعنامه. این نه تنها به نجات بالقوه در ارتباط با مشتری کمک می کند بلکه به مشتریان دیگری نیز نشان می دهد که شما به رضایت آنها متعهد هستید. و حل بررسی های منفی می تواند یک وضعیت بالقوه مضر را به نمایش خدمات عالی مشتری تبدیل کند. معکوس-منفی-بازنویسی. html “> بررسی های منفی معکوس در سایت های بررسی آنلاین هنگام پاسخ شرکت ، طبق نظرسنجی توسط ZenBusiness. با این حال ، تنها ۱۲ ٪ از مصرف کنندگان می گویند بررسی های آنها اغلب یا همیشه به آنها پاسخ داده می شود. بنابراین ، با پاسخ دادن ، شما نسبت به سایر مشاغل کوچک که هرگز پاسخ نمی دهند ، یک مزیت واقعی به دست می آورید. همیشه وب سایت شرکت خود را داشته باشید. برخی از مشاغل از Google My Business ، صفحه فیس بوک یا سایر سایت های بررسی تجاری خود به عنوان جایگزینی برای وب سایت خود استفاده می کنند. اما این عاقلانه نیست ، به یک دلیل ساده: سایت های شخص ثالث خارج از کنترل شما هستند. اگر همیشه برگردید. یک استراتژی مؤثر در بازاریابی دیجیتال باید هم وب سایت شخصی شما و هم سایتهای بررسی تجاری را شامل شود. تعدادی از برنامه های نرم افزاری برای کمک به جمع آوری بررسی ها و نمایش آنها در سایت شما در دسترس هستند. این نرم افزار به مشتریان یادآوری می کند تا تجارت شما را پس از فروش بررسی کنند. برنامه ها همچنین بررسی هایی را که قبلاً در سایت های شخص ثالث منتشر شده است ، خودکار می کنند و ویجت ها را ارائه می دهند تا بتوانید بررسی ها را در وب سایت خود تعبیه و نمایش دهید. مثال: جمع آوری ، revers.io و birdeye . < span id = "ezoic-pub-ad-placeholder-662" class = "ezoic-adpicker-ad"/>

انجام مشتری سایت های مرور به رتبه بندی موتور جستجو کمک می کنند؟ به طور خاص ، اطلاعات GMB و Bing اغلب در صفحه و نقشه ها و نقشه های موتور جستجوی بینگ به طور برجسته نمایش داده می شوند. یک حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) که در سئو محلی تخصص دارد می تواند به شما در یک استراتژی سئو محلی کمک کند و بیشتر توضیح دهد. سایت های مرور مکان های بیشتری را برای یافتن آنلاین به شما می دهند. بیش از حد بسیاری از مشاغل کوچک به صورت آنلاین نامرئی هستند. هرچه وب سایت های مرور بیشتر شرکت شما در آن ظاهر شود ، با رتبه های مثبت ، بهتر است. سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، موتورهای جستجو یا هر تعداد سایت بررسی تجاری مانند Yelp. این به نفع شماست که سایت های بررسی را در آغوش بگیرید تا یک تصور مثبت برند ایجاد کنید. = “YouTube Video Player” Data-EZSRC = “https://www.youtube.com/embed/4ldpqq8mchq” Width = “560” ارتفاع = “۳۱۵” FrameBorder = “0” AllipfullScreen = “” Class = “EzlazyLoad”/ >

تصویر از طریق Shutterstock ؛ تصاویر مختلف


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی