عمومی

برای کمک به شما با خستگی محتوا مبارزه کنید و اصطکاک را از بین ببرید نام تجاری متمایز کردن

برای کمک به شما با خستگی محتوا مبارزه کنید و اصطکاک را از بین ببرید
نام تجاری متمایز کردن

در دنیای امروزی، افراد عادی روزانه با حجم عظیمی از محتوا بمباران می‌شوند. و با افزایش تعداد وبلاگ‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، صفحات وب و موارد دیگر که هر روز منتشر می‌شوند، برای کاربران سخت است که جستجوهای خود را برای یافتن محتوایی که واقعا مهم هستند محدود کنند.

این امر ناگزیر به مشکلی برای بازاریابان تبدیل می شود. وقتی محتوای برندتان در یک فید بی پایان از محتوا رقابت می کند، چگونه متوجه می شوید؟

بسیاری از برندها در کمپین های تبلیغاتی تهاجمی تری سرمایه گذاری می کنند. و در حالی که این کمپین‌ها می‌توانند به ایجاد کلیک، بازدیدکنندگان وب‌سایت و چشم‌اندازی به محصولات شما کمک کنند – همچنین می‌توانند باعث خستگی تبلیغات، بی‌اعتمادی (مخصوصاً اگر پرفروش باشند و ارزش آموزشی ارائه نکنند) و هزینه‌های بازاریابی بالا با بازدهی کم را ایجاد کنند.

گاهی اوقات این به دلیل سوگیری انتخاب است، با تبلیغات بسیاری که مصرف کنندگانی را هدف قرار می دهند که قبلاً نام تجاری را انتخاب کرده اند، به این معنی که برند برای آن هزینه می پردازد. کلیک ها و فروش آن به هر حال دریافت می کرد. گاهی اوقات این به دلیل تقلب آشکار در تبلیغات است.

با وجود انبوهی از داده های گرانول موجود، شبکه های تبلیغاتی اغلب کاملاً غیر شفاف هستند. هزینه‌ها و هزینه‌های اضافی معمولاً برای هزینه‌های مدیریتی به کمپین‌ها تعلق می‌گیرد، و اگر از شبکه استفاده می‌کنید، اغلب نمی‌دانید دقیقاً کجا تبلیغ شما نمایش داده می‌شود یا واقعاً برای هر نمایش یا تعامل چقدر می‌پردازید.

اینکه رسانه پولی راه حل خوبی برای محصول یا خدمات شما باشد بستگی به کاری دارد که انجام می دهید و به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید. در بیشتر موارد، تبلیغات پولی ابزار ارزشمندی در کمربند ابزار بازاریابی شما هستند، اما تنها در صورتی که به صورت استراتژیک از آنها استفاده شود.

ارگانیک شدن

برخی از بازاریابان از تبلیغات پولی و قرار دادن دوری می‌کنند تمرکز و سرمایه گذاری بیشتر در روش های ارگانیک. به طور سنتی، بازاریابی ارگانیک یک بازی طولانی است و جلب توجه و بازگشت سرمایه بسیار بیشتر از استراتژی های پولی طول می کشد، اما برخی از بازاریابان به دنبال تغییر این تصور هستند. شریک بازاریابی سازمانی Terakeet می‌گوید که بخش گمشده بسیاری از استراتژی‌های جستجوی ارگانیک، هدف جستجو است. راه حل های آنها بر نیازهای فعلی شخصی که جستجو را انجام می دهد متمرکز است. با درک اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند، و هدف آنها در پس هر جستجو، برندها می توانند محتوای خود را برای پاسخ به این سؤالات جستجو و تحقق اهداف جستجو تنظیم کنند.

تمرکز بر هدف جستجو دارای مزیت جانبی این است که به بازاریابان کمک می کند تا درک بهتری از مصرف کنندگان در مورد آنچه که مصرف کنندگان در مورد چه چیزی فکر می کنند، درباره آن صحبت می کنند و از آن ناامید شده اند، دارد. داده های هدف جستجو اغلب نقاط اصطکاک مصرف کنندگان را برجسته می کند، فرصت های جدیدی را برای مخاطبان غیرمنتظره آشکار می کند و روابط موجود را مستحکم می کند.

حذف اصطکاک

اصطکاک، بیش از هر چیز دیگری، چیزی است که خریداران مدرن با توجه به بیشتر داده های هدف جستجو به دنبال اجتناب هستند. حذف اصطکاک از فرآیند بازاریابی اغلب شبیه ساده‌سازی وب‌سایت‌تان برای یافتن اطلاعات آسان‌تر و ایجاد حضور قابل دسترس در رسانه‌های اجتماعی است تا مخاطبانتان بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

اغلب، اصطکاک واقعی که خریداران را ناامید می کند به شکل خود محصول ظاهر می شود. به عنوان مثال، به گفته جیم ماروس، یکی از ناشران The Financial Brand، مگر اینکه یک موسسه مالی بتواند حساب جدیدی باز کند یا درخواست وام جدیدی را در کمتر از پنج دقیقه، پتانسیل مصرف کننده برای رها کردن افتتاح حساب تا ۶۰% یا بیشتر افزایش می یابد. . به همین دلیل است که پلتفرم‌های وام‌دهی دیجیتال مانند MeridianLink در این فضا بسیار رشد کرده‌اند تا مطمئن شوند که سرعت فناوری مطابقت دارد. سرعت تقاضای مصرف کننده.

براساس J.D. Power 2022 مطالعه رضایت از بانکداری خرده فروشی ایالات متحده، معیار کلیدی موجب رضایت مصرف کننده با بانک ها و اتحادیه های اعتباری توانایی آنها برای ارائه پشتیبانی در زمان های چالش برانگیز است. . انتظارات مشتریان برای پشتیبانی شامل پیشنهادات شخصی و توصیه هایی است که به آنها کمک می کند در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

در حالی که بازاریابان ممکن است همیشه نتوانند ارائه دهند. این سطح از کمک بدون اصطکاک، این بینش‌ها که از طریق تحقیقات بازاریابی جمع‌آوری شده‌اند، کلید کمک به کسب‌وکارها برای پر کردن شکاف‌های موجود در بازار هستند.

سرمایه گذاری در کانال های مناسب

در حالی که بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز مورد نیاز است در بازار، یکی از راه‌های حذف اصطکاک و رقابت با محتوای بیش از حدی که امروزه بسیاری از مصرف‌کنندگان با آن مواجه هستند، تفکر خارج از اینترنت است.

رویدادهای زنده می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد، اما پس از نزدیک به دو سال قرنطینه، مردم مشتاق هستند تا با افراد واقعی در ارتباط باشند. دنیای واقعی. با این حال، میزبانی رویدادهای زنده یا راه اندازی یک غرفه در یک کنفرانس صنعتی، تنها در صورتی ایده معقولی است که آن کانال ها به شما در ارتباط با مخاطبان خریدار کمک کنند. خوشبختانه، رویدادهای مهم تنها سبک بازاریابی حضوری نیستند که می توانند به شما کمک کنند تا از فیدهای بیش از حد اشباع شده به روشی بدون اصطکاک و قابل دسترس متمایز شوید.

کالی هوروات از Century21 املاک و مستغلات توضیح می‌دهد که همه چیز به صنعت، مخاطبان و آنچه از نظر مالی منطقی‌تر است، مربوط می‌شود. برای صنعت املاک و مستغلات، هوروات تبلیغات کوچکتر و شخصی تر را توصیه می کند، مانند یک جزوه یا پوستر در یک کیوسک مواد غذایی، یا یک نماینده با یک غرفه کوچک در یک مرکز خرید یا فروشگاه بزرگ. این سبک از تبلیغات حضوری همچنان ترافیک بالایی ایجاد می‌کند، اما به جای اینکه تبلیغات شما را به فید رسانه‌های اجتماعی وادار کند، تبلیغ شما را در مسیر مخاطبان قرار می‌دهد بدون اینکه به عنوان تحمیل‌کننده شناخته شود.

در پایان، بهترین راه برای خرج کردن دلارهای بازاریابی به این بستگی دارد که مخاطب شما چه کسی باشد. برای مخاطبان محلی، تبلیغات حضوری می تواند یک گزینه بازاریابی عالی و بدون اصطکاک باشد. برای یک مخاطب غیرمتمرکز، کمپین های تبلیغاتی هدفمند پولی احتمالاً یک استراتژی ارزشمند هستند، اما این بدان معنا نیست که بازاریابان باید از روش های ارگانیک غافل شوند.

صرف نظر از محصولی که می‌فروشید یا مخاطبی که به آن خدمات می‌دهید، درک هدف جستجو کلیدی برای به دست آوردن بهتر است. درک مخاطبان خود و جایگاه شما در بازار.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی